Vyzkoušeli jsme GSM alarm

Diskuze čtenářů k článku

Zlámalík  |  07. 04. 2006 12:16

...kvůli zamezení vzniku falešných podnětů vlivem rušení...
To snad nemyslí vážně! Takže je to křáp a šunt, kterej by vůbec neměl být na trhu, natož aby nesl logo CE!
A Mobilmania tomu ještě dělá reklamu, ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezchybný  |  04. 06. 2007 15:07

Další chytrolín, vy znáte čidlo s nulovou pravděpodobností falešných poplachů?
Tak je vyrábějte a budete milionář. Stačí se projít po městě a poslouchat, kolik
aut občas spustí - a značkových.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alarm@experts1.com  |  30. 12. 2004 10:37

V uvedeném odkazu je stará verze minialarmu 1.60, která je prakticky k NEPOUŽITÍ.
Dnes máme již verzi 2.26 a pravděp. umožníme i zpětné doplnění nižších verzí. Také nás udivuje agresivita přispěvovatelů! minialarm.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alarm@experts1.com  |  30. 12. 2004 10:35

V uvedeném odkazu je stará verze minialarmu 1.60, která je prakticky k NEPOUŽITÍ.
Dnes máme již verzi 2.26 a pravděp. umožníme i zpětné doplnění nižších verzí. Také nás udivuje agresivita přispěvovatelů! minialarm.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alarm@experts1.com  |  30. 12. 2004 10:27

V odkazu je uvedena verze 1.60 - prakticky k nepoužití. Pokud ji má ještě někdo na skladě, pak nevíme, co s ní bude dělat.
Dnes již dokončujeme verzi 2.27 a pravděpodobně umožníme i doplnění nižších verzí. Také nás udivuje agresivita přispěvovatelů! minialarm.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El  |  28. 07. 2004 01:23

Pokud jste něco netestovali, pak prosím předem neupozorňujte, že ti ostatní nenabízejí "profesionální" výrobky.
Zajímavé je, že víte, že výrobek, který ještě není v prodeji a tudíž neodzkoušen, bude "nejlepší" ! Minialarm Expert
je testován a zdokonalován od r.1999 a test prošel na výtečnou také v časopise Chip, a dokonce u firmy Siemens!
Přestože se 4 týdny jednalo o propůjčení názvu SIEMENS přímo na výrobek (ostatně je výhradně na jeho telefony) ,
nakonec se předsednictvo nedohodlo (alespoň Siemens poskytl na výrobu některé originální díly - a to není obvyklé).
V roce 2002 tento výrobek obstál i na konkurzu pro dálkové sms-zapínání topení pro auta Mercedes. A co se týče
potíží s dobíjením, čipy do baterií  pro mt Siemens řady 35 jsme za minimální náklady začali dávat již před 2 lety!
A navíc byl ušetřen i autoadaptér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Dudáček  |  27. 07. 2004 09:10

S různými GSM alarmy mám bohaté zkušenosti, neboť jsme jich již mnoho stovek instalovali a většinu z nich také dálkově spravujeme a monitorujeme. V současné době máte možnost volby  GSM alarmu, který pro komunikaci používá mobilní telefon, nebo  GSM alarmu, který používá profesionální GSM modul.
První volba - tedy zařízení s mobilním telefonem je samozřejmě použitelné, je levnější, ale rozhodně není pro každého. Pokud nejste technicky zdatní a nemáte chuť zařízení stále kontrolovat, pak raději volte zařízení s GSM modulem. Máme bohatou zkušenost s tím jak se např. zařízení na bázi Ericssonů sami vypínají, zařízení na bázi Siemensů mají problémy s akumulátory atd. atd. Většina těchto věcí se dá vychytat dlouhodobým testováním, ale pokud kupujete jeden kus nějakého zařízení o kterém nevíte, zda to vychytané má, není to rozhodně to ono. Podle naší zkušenosti má bohužel většina dodavatelů naprosto nedostatečné předprodejní testy.
Běžnému spotřebiteli tedy doporučuji volbu zařízení s GSM modulem. V nejbližší době přijde na trh podle mého názoru první opravdu profesionální GSM alarm od firmy Jablotron, který nemá být příliš drahý a bude jistě spolehlivý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El  |  24. 07. 2004 18:52

Jak jsme slíbili, sešli jsme se 23.7.2004 s vedením elektronické firmy Eurosafeelektronic a dojednali podmínky výroby nového
minialarmu již s českým vylepšením - část výroby bude zajištěna na Plzeňsku. Nenápadné, poměrně levné minizařízení má
jedinečný patent pro SMS i ruční zapínání; ovládání na pouhá 3 písmena, velmi nízkou spotřebu přičemž nepotřebuje další
zálohovou baterii. Podrobnosti a další přednosti na www.experts1.com - galerie 1. Dle poznámek nutno uvést, že výrobce doporučuje cenu
99 E za "nevylepšený" model, nikoli tedy 50 E, jak údajne uvádí Conrád na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El  |  23. 07. 2004 00:31

Conrád tento výrobek nevyrábí ani neprodává. Marně by ho tam kdokoli sháněl. Když jej před několika lety jedna německá firma uvedla na trh, měl tolik nedostatků, že ho Conrád ze sortimentu vyřadil - ale nevymazal z internetové nabídky. Protože se ale jedná o velice zajímavý výrobek, což ostatně potvrzuje i rozsáhlá diskuse, pokusilo se pár českých elektroniků práci dokončit. Navíc mini-stavebnicový systém je rize český nápad a ten se skutečně vyvíjí v Čechách. Proto má nový výrobek i jiný název. Nyní se s původními výrobci vede diskuse o dalších podmínkách výroby - samozřejmě s českým vylepšením...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Š.  |  22. 07. 2004 20:18

Ještě vám můžu popsat jak mam zabezpečený auto. Stačí k tomu dvě vysílačky co se prodávají za cenu okolo 1500,- Jednu mam ve dveřní kapse v autě, napojenou na autobaterii a přikrytou hadrem. Těsně vedle ní je eště kovová krabička s kovovými kuličkami. Stačí nepatrný pohyb dveří (otevření, rána zvenku nebo zevnitř, zabouchnutí, zatáčka, hrbol na silnici,...) aby se vysílačka aktivovala a probudila na druhej alarm. Ve chvíli, kdy se mi s autem něco děje, okamžitě to vím (dosah 500m) a mám možnost okamžitě reagovat. (podívat se z okna)


Zase... je to obdobný jako s tim alarmem na chalupě - nic světobornýho zaručující stopro ochranu, nicméně vsázím na to, že když mi vleze zloděj do auta, bude hledat imobilizér, překonávat zámek volantu a takový věci, ale prohledávat kapsu ve dveřích nejspíš nebude. A i kdyby jo, tak o tom hned vim. Každý kutilský nesériově vyráběný zabezpečení je podle mě pro zloděje překvapení a komplikace, která může přinést cený minuty.


U dřívějšího auta, který bylo 3dvéřový jsem měl zas jinou věc - zámek předního sedadla. Háček na tyči zámku bezpečnostního pásu. Tam vedle ruční brzdy jak je ten zámek co se do něj zacvakává spona pásu jsem na tyč od podlahy k tomu zámku přišrouboval háček, kterej bránil narovnání sklopenýho opěradla. Člověk se musel přehnout přes sklopený opěradlo, pohnout celym zámkem směrem k ruční brzdě a pak teprve šlo sklopený sedadlo vrátit do normální polohy....


Toť zatím vše. Zdraví Jindřich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jURAs  |  22. 07. 2004 15:28

! ZKRATKA - DALSI CESKY PODVODNIK !

Tak ten chlap od EXPERT Home-Auto je ubozak a podvodnik. Pokud mu zavolate, tak o sobe tvrdi, ze to on sam vyviji a predelava, pritom on to pouze nakupuje. Jak jsem se zacal ptat ohledne mikrochipu, ktery tam pouziva a zahloubbali jsme se do problematiky, tak poradne nevedel ani co je treba EMC.

JEN PRO INFORMACI VSEM OSTATNIM UVEDU ODKAZY, KDE TO KOUPÍTE PODSTATNĚ LEVNĚJI (49,95 EUR !!!).

Hersteller : http://www.eurosafe-electronic.de
Bezugsquelle : http://www.conrad.de
http://www1.conrad.de/scripts/wgate/zcop_b2c/~flN0YXRlPTEwNzQ4MDc5NQ==?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=B2C&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=0000000000000000000000000000000000765477&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  22. 07. 2004 10:06

Hmm pekne. To iste s tym istym designom predavaju v Conrade v Nemecku za 50 Eur!


Staci ist na http://www.conrad.de a do Produktschnellsuche napisat SAFE-MAN


Bol by som blbec aby som si to tu kupoval!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 07. 2004 13:17

Hele to je vazne zajimavy, ma to i cesky conrad a levnejsi. Navic to vypada, ze to je docela stara vec - od 12/2002. Navic i udajny vyrobce www.eurosafe-electronic.de tvrdi, ze bude ta mala verze BOY/BAG, resp. nokia verze. Takze maskovana cina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Š.  |  21. 07. 2004 18:55

Mám starý mobil siemens a50. Nevěděl jsem co s ním, tak jsem si z něho udělal alarm na chalupě. Stačí mobil umístit do otvíracího pouzdra na brýle, zevnitř k víčku přilepit jakýkoliv výstupek tak, aby dosedal na jakoukoliv číselnou klávesu, na kterou se nastaví požadované tel. číslo a celé to vhodně umístit poblíž dveří a šikovně spojit lankem víčko pouzdra s dveřmi. Při otevření dveří se pouzdro zavře, víčko zmáčkne klávesu a mobil už vás volá a víte, že někdo otevřel dveře a samozřejmě, že i slyšíte co se děje. S dobíjením mobilu je to nejlepší vyřešit přes spínací hodiny do zásuvky, na kterých se nastaví, aby pouštěli do mobilu šťávu jednou za dva dny tak na 2 hodiny a celý alarm je vyřešen.


A navíc, když přijedu na chalupu, mobil z pouzdra vytáhnu a můžu ho normálně používat.


Jak prosté, milý Watsone...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 07. 2004 22:21

Ty jo Jindro, ty si expert  . Mas to skvele zmaknuty. A co mas vymysleny na to, kdyz ti tam nekdo bude chtit vlizt oknem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomi  |  22. 07. 2004 07:24

Zakopne o lanko od dveří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  22. 07. 2004 13:07

mne to jako moc bezpecne zajisteni nepripada (i kdyz se jedna jiste o zajimave a originalni reseni) a to z toho duvodu, ze pripadny zlodej pri vkroceni do dveri si samozrejme nastrazneho mechanismu a mobilu vsimne a tak si krome lupu odnese i mobil :-o    celkem falesny pocit bezpeci s timto zarizenim a ten mobil by to rovnou chtelo oblepit s venovanim k rukou zlodejovym...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Š.  |  22. 07. 2004 20:03

Samozřejmě, že nemůžu tvrdit, že si toho nastopro nevšimne, ale je to skutečně zamaskovaný dost dobře. Pouzdro s mobilem je přišroubovaný zespoda pod dřevěnou lavicí vedle dveří. Ale pozor, ne na straně kliky, ale na straně pantů. Lanko není vůbec odnikud vidět. Je to tam prostě nastálo. Nefunguje to tak, že bych to vždycky při odjezdu musel nějak nastražit. To vůbec ne. Jo a eště jedna maličkost, je a35 a ne a50 jak jsem psal. Ale to je vcelku fuk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Š.  |  22. 07. 2004 19:59

Nezakopne. Věř mi, že je to tak maskovaný, že neni vůbec nic vidět. Ani lanko, ani pouzdro ani nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra Š.  |  22. 07. 2004 19:56

Je fakt, že okno timhle způsobem zajištěný není, nicméně chalupa je situovaná tak, že nejmenší riziko pro případnýho zloděje je zkusit dveře. Všechna okna jsou totiž dobře viditelná z okolních stavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Finn  |  21. 07. 2004 18:37

Docela dobra vec - chystam se stavet, takze bych Experta urcite vyuzil, a Siemense uz mam. Jen by me zajimalo, jakou to ma citlivost - co kdyz ho zavru v mistnosti s mouchou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  21. 07. 2004 10:29

Zde je jedno z mnoha vysvetleni proc je aktivnich sim karet u nas jiz 10 milionu, neni to proto ze by mel kazdy cech mobil(jak se mnozi domnivaji), ale prave simkarty v alarmech jsou jednim z dalsich zdroju "novych zakazniku", samozrejme vedle pouzivani vice simkaret jednim clovekem. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 07. 2004 12:09

Nejen v alarmech. Treba v ruznych mericich systemech, dalkovem ovladani topeni na chate a hromade dalsich zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 07. 2004 13:40

Cožpak alarmy a měřící systémy... Já teď přes jednu SIMku serfuju, druhá je čistě "telefonní", třetí se válí u monitoru a čtvrtá se válí někdy v bytě (kdybych tak věděl kde..).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomi  |  21. 07. 2004 10:11

Já bych doporučil pager bez mobilu VT-008 http://www.alarmvideo.cz/ezs/gsm/g81.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
homi  |  21. 07. 2004 09:53

Chybi tip na skutecne umisteni v aute. Tedy umisteni tak, aby to fungovalo. Nevim, nakolik pomuze zmensovani, kdyz uz i ted je telefon vetsi a viditelnejsi a tudiz hlavnim lakadlem pro zlodeje (nebo lze propojeni s telefon realizovat jinak?). Za jak dlouho obrdzim prvni varovani (SMS,volani...)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomi  |  21. 07. 2004 09:45

Popisy pagerů jsem viděl na www.alarmvideo.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  21. 07. 2004 09:21

Neco podobnýho jsem myslím videl i na www.flajzar.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  21. 07. 2004 08:52

Tedy me prijde opravdu divne toto nekam umistovat - tak, aby cidla fungovala a pritom zarizeni nikde nevycuhovalo a neprekazelo.


Nicmene ja mam jiny problem. Originalni alarm mam jiz vestaveny od vyrobce auta, vcetne prostorovych cidel, atd... A uvazoval bych o jeho doplneni prave o GSM modul (pager). Je neco takoveho mozne? Nevite nekdo o solidni firme, ktera je schopna za rozumny peniz doplnit originalni alarm o GSM pager? Rad bych GSM modul vyuzival k cele rade veci:


1) Jako pager k alarmu (primarni funkce)
2) V pripade odcizeni pro orientacni zjisteni polohy vozidla pomoci T-Mobile Locator
3) K ovladani nekterych zarizeni v aute - treba ke spusteni nezavisleho topeni Webasto.
4) Atd... - necham se poucit o dalsich moznostech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mfvp  |  21. 07. 2004 14:35

zkus GT alarm myslím www.gtalarm.cz, tam to snad umí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  21. 07. 2004 14:51

Dik. Napsal jsem jim a uvidim, jestli to nabizeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  21. 07. 2004 16:04

Obecne je to problem. VW/Audi/Seat/Skoda alarmy prilis nekomunikuji s okolni technikou. Prodavaji se specialni "kostky", ktere umi z originalniho alarmu neco vymackat, ale nekdy to nefachci. Mozna uz technika postoupila dal.

GSM modul + webasto, obecne neni problem.
Zjisteni polohy, neni problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  21. 07. 2004 16:58

A kde se takova "kostka" prodava?


Cili je potreba kostka a jeste gsm modul? Komunikace "kostky" s gsm modulem uz je bez problemu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  23. 07. 2004 14:00

Muzete ji koupit ve specializovanych obchodech. Napr. ja jsem ji napr. videl u firmy Neuzil Brno (www.neuzil.cz). Urcite se da koupit bezne i jinde.

Ano, je treba kostka (rikejme radeji komunikacni rozhrani mezi origos alarmem a periferiemi) a GSM modul. Ano, komunikace mezi rozhranim a GSM modulem je uplne v pohode, nebot jsou zde dodrzovany jiste standardy komunikace. Tak je mozne docilit toho, ze prvky tuznych vyrobcu spolu komunikuji.

To rozhrani je potreba na to, aby do GSM modulu treba dosla zprava (z alarmu), ze byl vyhlasen poplach, GSM modul uz pak vi (dle konfigurace), co ma pri teto udalsti delat. Pokud mate alarm, ktery ma externi houkacku, tak by to melo jit bez problemu, pokud ne, pak muze byt problem. Treba Skoda ma externi, nektere typy VW ne. Jak to ma Seat nevim.

Toto jsou prosim informace tak rok stare, takze se muze stat, ze firmy uz maji neco, co funguje spolehlive vzdy a neni problem. Vyvoj jde v teto oblasti hodne rychle a co platilo pred rokem, dnes uz vubec nemusi byt pravda. Takze, pokud jsem vas informoval spatne, tak se predem omlouvam.

P.S. GSM modul pak komunikuje uz vetsinou sam s ostatnimi zarizenimi, tam uz rozhrani netreba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  23. 07. 2004 14:58

Dik za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mig45  |  21. 07. 2004 07:54






CENA:

2490,- Kč - verze Home, 2990,- verze Home-Auto. Připravuje se i verze Auto za 2490,- ale v třetinové velikosti s 10 gramy! Tak jistě nebude problém s ukrytím…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DDT  |  21. 07. 2004 01:00

To jsem rád, že cenu jste nechtěl uvádět v Ugandských šilincích, příště ale ve své snaze buďte více horlivý a uveďte kromě měny i částku, pro čtenáře je pak údaj malinko hodnotnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda7650  |  21. 07. 2004 01:16

Tyhle veci jsem si vsiml taky hned, ale preci jen.... takovejhle kec bych k tomu nevymyslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda  |  21. 07. 2004 00:08

Hmm zajimave. Cena je mozna trochu vyssi..... .
Ale jinak supr. Hlavne aby bylo dost prislusenstvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor