Vyzkoušeli jsme levnou autodiagnostiku s Androidem. Servisy ohrnou nos, řidičům bude stačit

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 103

Názory k článku

16. 03. 2023 10:20

Za 350 sem z číny koupil cracknutej VAGCOM a funguju s ním normálně :D Už jsem s ním a vag commanderem zvládl věci, co mi ušetřily tak 5 tisíc minimálně, kdybych to dal do servisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2023 08:51

Nez abych riskoval ze mi to podela neco v aute tak si radeji zajedu na tu diagnostiku ktera me stoji par stovek. Za tech par usetrenych stovek mi ty nervy nestoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2023 07:48

Jaký má smysl vzít dva měsíce starý článek (původně dokonce rok starý) a zveřejnit ho znovu jako nový? Okurková sezóna celoročně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 01. 2023 15:01

Jako základní diagnostika dobrý. Tohle s Astrou H mi po cukání v motoru a chcípani rekla ze nemam dost vzduchu na váze nebo co. Ve finále to byl zarostlý ERG sazemi. Takže ono je to závislé na počtu senzorů které auto má. Jasný stejně musim do servisu. Ale vím na čem jsem. Ale pro člověka co si nevymění žárovku když to jde tak je to zbytečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2023 16:33

Za těch pár korun jsem si alespoň zapnul automatické zamykání dveří při rozjezdu, přisvícení do zatáček, vypnul otravné pípání, když není zapnutý bezp. pás a další a další. Fungovalo na první dobrou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 01. 2023 23:37

Pokud nejsem automechanik, tak jsou to vyhozené peníze asi jako za rotopedy, jogurtovače a podobné zboží. Když zjistím závadu, stejně to dám do servisu a oni mi tu diagnostiku provedou znovu. Takže zaplatím dvakrát a to se fakt vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 01. 2023 18:09

Tyhle laciné padělky ELM327 nenačtou většinu uložených uložených DTC ze všech jednotek, takže majitel žije v bláhové víře, že je na autě vše ok a nebo se nedopátrá skutečné příčiny závady. Určítě je vhodnější investovat do diagnostického software pro konkrétní značku automobilu a doporučených adaptérů. Třeba u aut z koncernu Fiat (Multiecuscan, FICOM) a nebo třeba Volva (VDASH, VIDA) je to takřka nezbytné. Nemluvě o tom, že si těmi lacinými fejky můžete i snadno odpálit jednotku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 12. 2022 12:50

Používám podobný modul asi za 3 stovky z alíku a aplikaci stejnou jako vy. Jen jsem verzi PRO kupoval ještě za 90 korun. Vše funguje k naprosté spokojenosti. Včetně načtení chyb. Jednou se mi stalo, že jsem přijel k obchodu a když jsem odjížděl, vyskočila kontrolka motoru a auto trochu cukalo. Raději jsem to nevypínal a dojel domů. Tam jsem to "napíchl" a našlo mi to chybu P0301. Chyba zapalování prvního válce. Co člověk zmůže. Prohodil jsem svíčky mezi krajními válci, chyba zůstala. Bohužel cívka je společná pro všechny válce a kabely v ní byly zalisované. Tak jsem koupil novou cívku, už s odnímatelnými kabely, aby se eventuálně příště dalo zkusit jestli to není jen kabelem, vyměněna a je pokoj. Určitě úspora, proti tomu, kdybych to dával servisu. Stejně tak mi to "našlo" prasklý kroužek ABS. Nad 80 k/h se rozsvítila kontrolka brzd a ABS přestalo fungovat. Auto je Clio 2005.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 12. 2022 20:39

Koupil jsem si podobny z CZC za 350kč asi 2 roky z5. Chtěl u svého Mondea v navigaci akorát přepnout BT na jiný mod, aby fungovalo i přehrávvaní hudby přes BT a změnit hlasové ovládáni z DE na EN a při nahráni informací z5 ZKOLABOVALO PŘIPOJENÍ DO SKENERU A AUTO MUSELO DO ORIGINÁLU NA ODTAHOVCE NA PŘEHRÁTÍ KOMPLET SOFTU.
Takže bacha na takové kraviny. Raději kabelovou verzi.
Na vyčtení chyb ok, ale jinak bych to už neriskoval. Kdybych raději koupil kabel co doporučují na Fordforu, tak bych ještě ušetřil, protože to přehrání softu mne stalo 2500kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2022 06:53

Interpunkce není dokonalá. Nadbytečné čárky bijí do očí. Třeba v této větě: Pokus o uvedení měněného EGR ventilu do úvodního nastavení se tedy nepoštěstil, protože kódování funguje až u, o pár let staršího, modelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 11. 2022 11:32

Nestrašte lidi s CARISTA. Můžete si vybrat, jestli to chcete na tyden(280kč) mesic nebo rok. Na ulozt* jsou kreknutý app tak že to máte gratis. Šikovná věc pro dokódování výbavy hlavně koncernových aut. Stoji cca 800kc ale pozor + nějakých 200kč poštovné. Mam jí už několik let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2022 09:18

Tak jsem koupil přesně tu, co je v článku, koupil appku v app storu. Spojení OK, čtení hodnot (rychlost, otáčky, spotřeba,....) ale to, kvůli čemu jsem to kupoval a to je načtení závad - nefunguje. Nic nenajde. Neví někdo, kde je problém? Sharan AUY 2002

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 04. 2022 12:13

Je to dobré k základní orientaci ... k tomu, aby vám v servisu nemohli věšet úplné bulíky na nos. Ale když mi to napíše Cylinder 2 Misfire... tak vyměním svíčky, možná kabely... snad cívku..... a když to nepomůže, tak pak s tím stejně musím do servisu, páč vstřikovače si sám měnit nebudu, resp. nenapadá mě žádná jiná příčina takové závady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 04. 2022 09:52

Mal som takuto vec v mazde 6 GJ, ktora ma naozaj tragicke autoradio v najvyssej vybave. Rozhodnutie vymenit to za cinsky android touchscreen bolo otazkou minut :) Lenze nekupoval som si najlacnejsi, ale rozumny. Vybral som preto iget (alebo tak nejako sa to volalo, z ebayu), ktory ma ovela rychlejsiu odozvu a po par minutach necinnosti sa sam vypne. Netreba ho teda vobec vyberat z auta a nehrozi, ze sa vybije bateria. Ten bol napojeny na spominane cinske android radio cez torque a par dalsich aplikacii. Do torque som si kupil modul fuel economy a mal som vsetko potrebne :) Vyhodou je, ze nema obmedzene vypocty max spotreby, ako to robia automobily na svojich pocitacoch. Takze po nastartovani vedel ukazat aj 3000l na 100 km a nehanbil sa :) Inak cez ten torque to vedelo robit vsetko. Bola to nadhera, akurat viac by sa mi to asi hodilo na citroene, lebo mazda bola nova a nic sa na nej nepokazilo :) (a citroen mal naozaj hrozne spravene ukazovanie chyb na display. Napr mate pokazeny parkovaci senzor, navstivte servis. Takze som prehladal vsetkych 8 senzorov a nasiel ho manualne :) ) Ale vie to aj vela inych veci. Pre diesel to vie ukazat, a niektore aj spustit DPF regeneraciu. A tiez sa mozte bavit s aplikaciami ako napr rozne zvuky motora. Ja som skusal lamborgini a rx8 :) Ale kvalita zvukov vo vacsine aplikacie je zufala a z toho lamba ma bolela po 20 minutach hlava. A pozor na to, ked budete spustat torque a inu apku. Oni si to totiz obe na zaciatku inicializuju, na co raz moj pocitac v mazde odpovedal tak, ze nevie co sa deje, chyba spojenia, a vypol sa motor :) Je dobre nepustat viac veci naraz. No a na tie zvuky motora to berie otacky cez obd, a ak je vase zariadenie pomale, je to o nervy. Ten iget bol takmer bez odozvy a islo to super. Za mna fajn vec pre ludi, co si kde -co vedia na aute pozriet, popripade tych, co do servisu nejdu s hlaskou cosi mi bucha, ale snazia sa zistit viac, aby im niekto nevymenil polku auta. A samozrejme fantasticka vec pre vyvojarov, ktory mozu vyuzit napr torque a jeho API na tieto senzory a nad torque nakodit svoje vylepsenia auta atd. Popripade rovno modul to torque, ktory si potom ako widget date na plochu torque a mate vsetko co treba. Ma to neuveritelne vyuzitie, napr sa daju z tych dat o aute vycitat "warningy", ze napr vstreky nepracuju z rovnakym predstihom a asi bude cas s tym nieco spravit, a podobne veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 04. 2022 09:10

Je to fakt nezbytná věc. V dnešních autech stačí když hrkne a rozsvítí se vám kontrolka která už nezhasne. Vy se děsíte co se stalo a on přitom jen nějaký drátek v konektoru ztratil na půl vteřiny kontakt jak jste jeli přes koleje. Víte co máte s autem, můžete chybu smazat a čekat jestli se objeví znovu.
V autorizovaném servisu stojí tento úkon který poloopice zvládne za 5 minut tisíc korun a někdy si počkáte i deset dní. (to fakt nekecám)
Na speciální nastavení u novějších aut s těmihle lacinými dongly propoujjícímí se přes univerzální protokol moc nepočítejte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2022 08:50

Když vidim tyhle dongly , tak si musím zapomenout na zoufalce přeprodávače z Ali , který podle mé ho až vyhrožovali v momentech a recenzích Alze, že ty který prodávají oni o xxxx,- dráž jsou originál ale Alza narozdíl od nich prodává fake.....
Trochu mi to připomíná zoufalce nabízející cestiny do autorádia. cip tuning a wodblokovany ékola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2022 08:45

Já si pro VW koupil OBDeleven. Zapnul jsem zadní světla i při denním svícení, prodloužil interval na ostřik světel a snížil umělý zvuk motoru v kabině na 30%. (Start/stop už jsem měl vypnutý ze dřív, ale taky by to mělo zvládnout)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 04. 2022 06:37

Nevím ale já toto používám více jak 3roky společně s carscanner Pro. Rychlé načtení chyb a kontrolu komponent to bohatě stačí a když nechci vytahovat kabel k pc tak to použiji i na klasickou diagnostiku,se kterou už udělám úplně to samé jako přes kabel. Ještě dodám že jsou dvě verze této bílé bluetobd a jedná má velké problémy se spojením.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 04. 2022 20:16

Když to čtu co to umí a neumí, tak to už rovnou bude lepší za dvojnásobek (asi 26dolarů za českou verzi) koupit VCDS, které zvládne všechno.
Nicméně je potřeba zdůraznit, že pokud by někdo chtěl diagnostiku pro koncernový auto cca 2019 a novější, tak potřebuje lepší kabel. Všude tam píšou jak je to nejnovější HEX verze, ale pro nový auta potřebuje opravdu HEX. Ty obyčejné verze stojí právě kolem 30 dolarů a čip se označuje jako ATMEGA162+16V8+FT232RQ.
Pro ty novější auta se označují jako really HEX V2, čip označený STM32F405 ARM a stojí už přes 100 dolarů. Já ho před pár měsíci koupil ještě za 89$.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 04. 2022 17:16

Využil bych např. automatickou deaktivaci start-stop systému, abych ji po každém startu nemusel vypínat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (59)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor