a je zde první aktualizace hodinek,hlavně jde o výdrž baterie.
Konečně, výdrž je tragická.
souhlas😀
Jablečné haraburdí nerad, ale abych byl objektivní, tohle je fakt hnus.
az na tu baterku je to celkem prekvapeni😀https://www.dcrainmaker.com/2024/07/samsung-galaxy-wa... vizualne, proti gustu...
Výdrž už je aspoň 7-10 dní?
To se musíš podívat po Garmin. Chytré hodinky potřebují silný hardware. A Ferrari taky nejezdí se spotřebou obyčejného běžného dieselu, ale taky potřebuje nějaké krmení B-]
ty máš také neskutečnou výdrž v klikání plusových znamének 😀klobouk dolů 😀
Naštěstí ne
Zajímavé je, jak se vždycky ohryzkáři ohánějí tím, jak pod články o androidu nechodí, že je to nezajímá. A hle... samej štrůdl je to tady 🙂
Jak je u tebe zvykem, kecáš naprosté kraviny.
Tvoje ego je neskutečný. Sám můžeš vidět, co si o tobě ostatní myslí, ale přesto máš odvahu osočovat ostatní a překrucovat skutečnost 🙂
Myslí si to leda tvoji BFF z toho vašeho klubu vysíračů, hejterů a budižkničemů. A mezi ně vskutku zapadáš znamenitě s těma blábolama co z tebe lezou.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 8. 2024 04:58
😀😀 Já bych už ve tvém případě uvažoval o nějakém vyšetření, dál na tebe nereaguju, můžeš si blít, co chceš. Nemám čas na blbce. To platí o všech jablečných fanaticích, kdyby sem úplnou náhodou zavítali, což přece ale nikdy nedělají.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 8. 2024 11:25
být tebou, zametl bych si před svým vlastním prahem a držel hubu 😉už jsi asi nepamatuješ na své nerozvážné chvíle, kdy jsi tu o sto péro pod članky o Androidu řádil jako o závod 😉takový člověk který nemá sebereflexi, toho vůbec nezapřeš, a na toto člověk musí mít hodně silný žaludek 😉
Tak hlavně že ty máš dost silný žaludek na kritiku Ukrajinců, kteří ti berou “práci”, teda spíš dávky.
ten silný žaludek má více lidí, ale zase z mého okolí 😀jak bylo dnes na přesčase, koukal jsem, že jsi vstával kolem 5 hod. 😀
Hezky. Pokud přesčasem myslíš ranní procházku. Ono holt pejsci ty tepla nedávají a tak s ním na dlouhou procházku musí člověk časně ráno a nebo pozdě večer. Mimo to, já nejpozději v 5h stávám po celý rok. A díky včasnému vstávání jsme tak krásně stihnul 14 km se psem, 45 km na kole, 110 km autem na návštěvu, koupačka v bazénu, nakoupit nějaké oblečení a ještě si zajít na oběd a na večeři. A jak si ty krásně prožil dnešní krásný den? U televize?
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 8. 2024 19:51
když máš blbej den, tak si popláčeš u Ukroších, že mají v ČR malé dávky? 😀proč hned u televize? :-Ototo většinou píší lidé, kteří s tím mají velkou zkušenost, toto by mne nenapadlo napsat ani ve snu 😀ale aby sis nemyslel, že jsem jenom velký hltač naší hloupé televizi ve které stejně dávají lejna, tak jsem včera dal cca 33 km na kole, to byla cesta k zatopené nádrži po těžbě uhlí a tam jsem byl asi do 19. hod, plus nějaké km hledání nějakých hub, ty nebyly, ale měl jsem pěkně fialovou hubu od borůvek ....bylo včera pěkně, jak píšeš 😉dnes bude znova Itálie, ale to pojedu déle, v tom pažáku se mi moc nechce, poslední dobou mi ty vedra nedělají dobře 😝
Nemám s tím zkušenost. Nemám ani příjem TV. TV jako takovou používám výhradně na Netflix, Apple TV+ a Max. Protože klasické TV vysílání je dnes přežitek a totální katastrofa. Ale jinak fajn 👍
Děkujeme, že jsi nám popsal svůj poslední sen, hned se všem bude žít lépe 😁
Jako že normální den, normálního aktivního člověka je pro někoho sen? Pak je mi líto tvého života B-]
Ty argumenty na "obranu Samsungu" jsou fakt směšné. Řeší se oranžový řemínek, ale když se podíváš na ty díry v něm, tak inspirace u Apple Watch je víc než jasná. A našlo by se víc věcí. Proč má ale autor potřebu psát něco na "obhajobu" , když tohle při výběru nikoho nezajímá
Tady není ani co obhajovat. Žádné Ultry od Samsungu by nebyly, kdyby nebyly Ultry od Applu, basta. Mě zajímá spíš budoucnost tohoto bizáru. Podle mě to Samsung dotáhne do konce a v další generaci budou mít hranatý displej. Nebo další nebudou vůbec. To asi neví ani oni 😀
proto tam pro jistotu nedali otočnou lunetu, aby si na ní nikdo nezvykal, protože na příštích kompletně hranatých samsung watch ultra by moc dobře nefungovala 🙂
Jak tento příspěk čtu, tak stále více nabývám dojmu, že pisatelem je sebestředný Narcis - Pupek světa.
Takže se mnou souhlasíš, nebo neslouhlasíš? Sám Samsung dlouho používám, proto to píšu.
Argumenty na kopírování Samsungu jsou fakt směšné. Řeší se nějaké díry v řemínku a barva, opravdu podstatné věci, na které má ohryzek zcela jistě patent 😀
Souhlas 👍.
Zneužívání patentů už dávno není masivní záležitost. Dneska se můžeš inspirovat v detailech a o tom to je. Kdo chce argumentovat patentem na barvu nebo tvar, tak asi ne zcela dobře chápe o čem je řeč.
Je pravda, že tebe (a další jablečné spolufanatiky) je asi nemožné pochopit 🙂
Ľudia tu pindaju... Ale čo inšpirácia Apple-om s nápisom "Ultra"?Však "Ultra" mal prvý Samsung - viz. Samsung Galaxy S20 Ultra - v roku 2020
Nějaké označení řešíš jen ty a autor článku. Dokonce ani ten nejzarytější Apple fanatik by netvrdil, že tyhle hodinky jsou kopií, protože mají stejné označení. Fakt super logika. Takže s iPhonem X se jistě Apple inspiroval u 4x zkrachovalé Nokie, která tento model taky kdysi uvedla. Vymyslet totiž název zařízení dá mnohem větší práci než jej navrhnout a vyrobit ...
Ale ale... barva a díry v řemínku jsou kopírování a název v opačném případě ne? Zajímavá jablečná logika 🙂
No logiku v tom co běžně píšeš postrádáš především ty.
Od vrchní jablečné přesnídávky taková pochvala potěší 🙂
ale co někdy píšeš ty, v tom logiku nevidím, i kdybych se na zlatém praseti odrážel 😀
Pěkně se tu slejzáte. Za chvíli tady bude sekta “Apple hater’s” co nemá nic lepšího na práci skoro kompletní. Ale tak alespoň z něčeho máte v životě radost 😀
ta velká sekta "Samsung hater’s"? jejich revírem jsou články o Androidu, jejich tempo v psaní je vražedné, jejich protivníci jsou uživatelé Androidu, hejtři ze sekty "Samsung hater’s" pracují ve dne v noci, jejich úkolem je co nejvíce blejt pod články o Androidu 😀
Já tu napsal něco proti Androidu? Nějak jsem si neráčil všimnout B-]
Nevím, třeba jsem jen ovce, ale ULTRA v názvu telefonu znamená odkazování na úplně jiné vlastnosti a možná i používání než u hodinek a jsou to jiná zařízení. A pokud to tak vidíš, tak je iPhone X kopií Nokie X, jak jsem psal výše. Oba ale víme, že kdybychom šli dál do historie, tak bychom oba našli velmi podobný klon jistého telefonu. Tak si užívej svůj multitouch displej na svém mobilu, stáhni si aplikací kolik je libo a když ti bude někdo náhodou volat, už se nemusíš bát, že bys dotykem ucha hovor omylem položil.
Na tu slátaninu snad nejde ani nic odepsat, takže bez komentáře...
"...Při natočení EKG jsme v části testu pozorovali určité artefakty, které však byly dány pohybem hodinek..." Děláte si pr.del, nebo absolutně netušíte jak se měří EKG či krevní tlak? Ježiš to je ale stupidita:-OChybějící luneta u ULTRA je těžký fault...
Po zklamání z Galaxy Watch6 Classic jsem doufal, že Ultry budou konečně dobrá náhrada za Galaxy Watch5 Pro. Ten design je ale opravdu nepřekousnutelný. Takže jsem vzal Watch7 kvůli znatelně lepšímu procesoru, který konečně ty hodinky dělá plynulé a nashle za rok.
Mám je 14 dní a spokojenost, jen barometr je hodně nepřesný....:-/
K té vodeodolnosti v mořské vodě. Jestli si dobře pamatuji, tak v user guide k watch 6 (snad i watch 4) je napsáno, že lze s nimi plavat i v mořské vodě. Doslova se píše: "Toto zařízení můžete používat při plavání v bazénu nebo v moři, pokud to není ve velké hloubce. "Vy píšete:"Důležitým přídavkem je rozhodně zvýšená odolnost 10 ATM, díky které mohou hodinky od Samsungu vůbec poprvé do mořské vody."Tak je to poprvé nebo ne?
Bych to rád viděl.Může to teda pan Chroust do ponořit do akvárka a nasypat tam pytlík soli? Díky.
Myslím, že by spoustu čtenářů právě naopak zajímalo přímé srovnání s Apple Watch Ultra 2. Funkce i parametry mají hodně podobné a oboje asi budou kvalitní. Ideálně i s možnostmi vyhodnocení a sledování v rámci telefonu.
Sorry, ale Samsung je už s tím kopírováním TRAPNÝ a UBOHÝ. Apple přišel s hodinkami Apple Watch Ultra + oranžovým (oceánským) řemínkem v září 2022 .. a dnes zde vidíme cosi "Ťamťung Galaxy Ultra" v bledě-oranžovém od korejské nechvalně známé kopírky (už od roku 2010).Kdo raději nepřidá těch cca 5 tisíc a nekoupí si ORIGINÁL? 😂😎 Tohle si koupí nebo "obhájí" pouze korejská ovce bez páteře a zdravého rozumu.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 8. 2024 13:22
Protože ultry nejsou žádným originálem.
Kdo? Ten kdo nechce AWU 😀
Ano, tohle si koupí pouze omezená zelená ovce, která díky svým limitům řeší kdejakou pětistovku a je odkázaná "být happy" se zasekaným Androidem (což v případě Samsungu platí dvojnásob) plným balastu, nástrah a škodlivých aplikací. ENJOY 🤣
Přání otcem myšlenky co ovečko? 😀
Nikdy asi nepochopím potřebu spousty lidí dělat ze sebe veřejně blbce. Ale když ti nevadí, co si o tobě ostatní myslí...
Apple a originál jo? Co je teda potom tohle? https://www.letemsvetemapplem.eu/2024/02/11/apple-nebo-bra...
Upřímně ani nevím. Co mám už 9 let produkty pouze od Applu, tak jsem takovou kalkulačku nikdy nikde neviděl.Každopádně, je obrovský rozdíl pouze obarvit číselka v aplikaci .. a je rozdíl okopírovat celý produkt včetně názvu Ultra, oranžové korunky + oranžového řemínku. A že je ciferník kulatý v hranatém těle, to je "argument" jako prase... 🤣PS: Samsung by měl méně kopírovat + čumět na Apple a měl by rozhodně více vyvíjet + ladit své vlastní zprasené produkty + software. Zejména nadstavbu = kterou už 2-3x přejmenoval (protože když se řeklo TouchWiz, tak si každý představil ten lagující zasekaný balast) a dodnes je internet plný stížností + návodů "how to fix this Sam-shit".
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 8. 2024 14:57
Tys asi viděl jen tu kalkulačku co? Ale tam jsou i další ukradený designy. Název Ultra měl Samsung dávno u svých mobilů, kdo že tady kopíruje? Dále, aby měl ios aspoň nějaký novinky, musel vykrást android, tak kdo tady kopíruje? B-]
Souhlasím 👍.
https://www.businessinsider.com/samsung-copies-apple-2013-7
dobrý hulení máš ...
iOfce bečí pod článkem o hodinkách Samsung Bé, Bé, Bé. Trapný, Bé. Bé, Bé ubohý, bé. Uchyluje se k urážkám a zesměšňováním. Bé, Bé, Bé jé sem iOfca, kdo je víc? Bé 😀 Mezi takové patřit prostě nechceš 😀
tento shulin brečí pořád 😀
Vydrz baterie se blizi "az ke 3 dnum"😀😀😀. Tak jak marketingove tahli na vydrz baterie, tak za me teda dost propadak, to jsme se teda posunuli z jednoho dne na dva dny😀 a se stestim treba i tri😀.Garmin, Polar s amoled displejem je s vydrzi uplne jina liga, ano oboji jsou spis sportovniho zamereni, ale to dle meho nazoru nijak neospravedlnuje "az" 2-3 denni vydrz u smartwatch😀
Jiná liga sice jsou ale zase tomu říkat chytré hodinky...
To, co píšeš v té druhé části, je ale právě to zásadní. Polary a Garminy jsou sporttestery, kdežto Samsungy a AWU jsou smartwatch. Takže ano, u Garminů máš třeba i desetinásobnou výdrž na baterku, ale máš taky jen desetinu funkčnosti oproti AWU nebo SWU. Mě stačilo si po nějakém půl roce s AWU nasadit zpátky svoje bývalé Garmin Fenix a ten rozdíl v použitelnosti je opravdu propastný.
Ale ospravedlňuje. Mezi nimi je dost velký rozdíl. Jak je již psáno.Garmin, Polár jsou především sporttestery s přídavkem chytrých funkcí. A také se tak chovají. Pohání je primitivní procesor, který je úsporný a vydrží tak přes týden, ale slabý procesor a malá paměť nedovoluje vytvářet plnohodnotné aplikace. V obchodech jsou to jen primitivní appky nebo jen doplňky. I vývoj vyžaduje úsporné a omezené programování, protože víc to neutáhne. Analogicky se dají porovnat třeba s hloupými Nokiemi, které také mají OS, ale dosti omezený, ale zase vydrží dlouho.Naproti tomu Samsung a Apple jsou skutečné smartwatch s přídavkem sportovních funkcí. Tedy mají silnější procesor a paměť, jejichž daní je kratší výdrž. Na druhou stranu silnější procesor dovoluje vytvářet plnohodnotné nezávislé aplikace a os. Tedy analogicky jsou to právě ty chytré mobily, které také vydrží jen krátce.Je tedy na každém co preferuje. Jestli delší výdrž, ale omezené funkce, nebo plnohodnotné funkce za cenu kratšího výdrže.
Přesně tak. Nepřestává mne udivovat, že v každé takové diskuzi honem přispěchá někdo s Garminy a začne řešit výdrž. No, tak Garminy vydrží více a o to méně toho samozřejmě umí. Když si na zahradě vytesám sluneční hodiny, tak budou fungovat několik tisíciletí, než ten šutr zvětrá. Jsou snad kvůli tomu lepší, než Garminy?
Dobre, takze v realu, cista fakta, co umi navic Samsung, nebo Apple oproti Garminu/Polaru? Napada me podpora LTE, ok, to beru a dal?
Množství aplikací. Možnost diktovat zprávy a neposílat jen pár přednastavených odpovědí. Zrovna třeba to psaní na chat nebo zprávy využívám dost, netahám všude sebou mobil a nebo ho mám třeba v batohu a kvůli vyřízení pár zpráv ho fakt nechci vytahovat. Přes asistenta ovládám chytrou domácnost a nebo cokoliv si zamaneš. Možností využití jsou díky tomu, že to jsou skutečně chytré hodinky tisíce a tisíce. Osobně třeba přes hodinky denně ovládám rolety, robotické vysavače, otevírám garáž, upravuji teplotu, osvětlení atd … a to je jen co se chytré domácnosti týká. V případě že se vysekám na kole a nebo v autě mi umí zavolat záchranku a ne ken poslat info o nějaké detekci pádu na přednastavené kontakty. Ty možnosti využití jsou nepřeberné a se sporttesterem bych se mohl leda drbat za uchem. Garminů jsem měl několik po dobu několika let a tehdy přechod na AW pro mě byl jak objev vesmíru. Prostě jak přejít za Nokia 3310 na dnešní moderní smartphone, tak obrovský rozdíl to je. Ano, samozřejmě ne každý toto chce, takový člověk pak bude spokojen se sporttesterem, protože mu vydrží na baterku.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 8. 2024 06:17
Přesně tak, Garminy nejsou chytré hodinky. A to je používám mnoho let. Ale je třeba říct, že se postupně zlepšují. Ať již displejem nebo dotykovými funkcemi a aplikacemi. Z některých se dá již skutečně odpovědět nejen předdefinovaným textem. Tak třeba to někdy na chytré hodinky dotáhnou.
no jak to tak čtu, tak za sebe tedy doufám, že to nedotáhnou a ponechají si jen těch pár funkcí a vysokou výdrž. Na kole mně stačí zprávu přečíst (i za jízdy), protože to nikdy tak nespěchá aby to nepočkalo do nejbližší pivní zastávky, vysavač i rolety ovládám naprosto v pohodě mobilem nebo vypínačem u dveří ...tohle je fakt hodně individuální a třeba pro mne je výdrž naprosto zásadní (dva dny při Always on, týden při vypnutém a chtěl bych víc).
Dobra, beru, diky za osvetu, ale co pises, tak ja z 90ti % funkci nevyuziju, takze platim za funkcionality a baterkou za neco, co stejne nevyuziju. Ale chapu, ze kazdy to ma jinak.
Jasně, to já beru. Ale je naprostý nesmysl srovnávat dva naprosto nesrovnatelné produkty.
Přesně, jak zmiňuje DrityKing, hodinky od Samsungu nebo Applu dokáží zastat takových 90% funkcí telefonu, což je výborné pro lidi, kteří chtějí často vyrazit ven jen s hodinkami a nechat telefon doma.Jdu běhat/na výšlap jen s hodinkami. Kromě toho, že hodinky zaznamenávají aktivitu, tak jsem díky LTE stále na příjmu. Díky vzdálenému linku s telefonem se hodinky dál chovají, jako bych k němu byl připojený přes BT. Tedy dostávám všechna oznámení, na která mohu libovolně reagovat a ne pouze přednastavenými odpověďmi. Dále to třeba znamená i to, že si můžu vzdáleně zapnout foťák telefonu a vidět jeho náhled v hodinách, takže může fungovat jako kamera. Do sluchátek si pustím hudbu streamovanou přes data z YouTube music.Jdu na kolo jen s hodinkami. Opět jsem připojen jako v případě výše. Hodinky mne navigují dle aktuálních online mapových podkladů. Dále si mohu najít třeba cyklobus nebo vlak přes prohlížeč, případně zkontrolovat srážkový radar nebo kdy otevírá hospoda, kterou mám při cestě.Nebo jdu ven s dítětem. Telefon zůstává doma. Jsem stále na příjmu jako ve výše zmíněném případě. V rámci procházky si jdu třeba vyzvednout balík z e-shopu - příslušné údaje si najdu v e-mailovém klientu v hodinkách. Pak jdu na nákup, kde si otevřu synchronizovaný poznámkový blok přes Google Keep, kde mi manželka doma napsala položky. Slevovou kartičku mám opět v appce v hodinkách. Zaplatím přes NFC. Při návratu domů si hodinkami otevřu dveře s chytrým zámkem.A tak dále. Zkrátka, Garmin se této úrovni funkcionality ani vzdáleně nepřibližuje.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 8. 2024 08:41
"Jdu běhat/na výšlap jen s hodinkami."Zní to moc pěkně, ale pak pustíte GPS trackování, hodinky máte na LTE a výdrž se pohybuje v řádu nízkých jednotek hodin, takže si můžete opravdu jen vyběhnout. Pro někoho, kdo si jede na půl dne vyjet na kole, je tohle k ničemu. Popravdě hodinový výběh vydržím i bez připojení k netu, aspoň mám na chvíli klid.
Pokud si člověk odpustí ono streamování hudby, které stejně tak dlouho nebaví a pro krátký výběh je tak akorát, tak půlden na kole s GPS a LTE není problém. Běžně vyrážím na ono kolo po obědě a vracím se k večeru, přičemž baterie to spotřebuje zhruba polovinu. Zrovna naposledy v úterý - vyrazil jsem v 12:30, návrat v 22:15 a naprosto bez problému. Baterie stále zbývalo cca 40%.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 8. 2024 10:50
No, mně to nemusíte vyprávět. Já takové hodinky měl několik let. Jasně, když si je dáte před odjezdem nabít, tak vám ten půlden nějak dají. Ale když je ráno vezmete z nabíječky a odpoledne sednete na kolo, tak už máte klidně tak 30-40 % baterky v háji a už řešíte, jestli to dají nebo ne.Nechci být otrokem hodinek, kdy musím přemýšlet, jestli je mám dostatečně nabité, aby mi dokázaly trackovat pár hodin na kole. Proto jsem od chytrých hodinek utekl ke Garminu, kde tohle vůbec řešit nemusím. Můžu mít hodinky klidně několik dní na ruce a mám jistotu, že mi pořád odtrackují i celodenní výlet.
No a já zase nechci být třeba otrokem toho, abych na ruce nosil něco bez nějaké přidané hodnoty. Něco, co je funkčně na úrovni kalkulačky v hodinkách alá Casio.
Zase nepřehánějte. Já měl chytré hodiny 8 let od roku 2015, byly součástí mého každodenního života a přechod na Garminy pro mě nebyl problém. Ano, je fakt, že když mi někdo napíše, tak na hodinkách si to přečtu, ale až chci odpovědět, tak vytáhnu mobil a odpovím na něm. Kdybych se na hodinkách snažil dělat vše, i věci, které na nich není praktické dělat, tak bych to možná viděl jinak.Ve výsledku ale rozhodl design. Pořád chci elegantní pánské hodinky. Klasické Apple Watch mají bezpohlavní design. Ultra verze vypadá dobře tak akorát na ruce potápěče. Celkem mé požadavky na vzhled dřív plnily Galaxy Watch, ale ty Ultra jsou taky bída a stejně nefungují s iPhonem. Epixy nebo Fenixy ve vybraných variantách to plní mnohem lépe než výše zmíněné.
Souhlasím je. s řím, že Epix / Fenix vypadají skvěle. Ale tím to pro mě osobně končí. Obyčejné plasťáky a jen s funkcí sporttesteru. Takže to, co s 3rd app zastoupí plnohodnotné “smart” hodinky.
Nevím, jestli bych je označil za pouhý sporttester. Zatím mi tam nechybí prakticky nic. Předchozí chytré hodinky jsem používal na: sledování času (překvapivě umí), tracking aktivit a těla (umí podstatně lépe), notifikace z mobilu (je to neohrabanější, ale jde to), alarm (srovnatelné), placení (srovnatelné), navigace při túrách (podstatně lepší), čárové kódy zákaznických kartiček (srovnatelné), přijímání hovorů (srovnatelné).Období, kdy jsem do hodinek instaloval přehrávač Youtube videí, IM klienty, ovladače všeho možného apod., už mám dávno za sebou. To mě nebaví a zjistil jsem, že na to je mobil prostě vhodnější.
Tahle reakce je dobrá ukázka bagatelizace nevýhod tzv. polochytrých hodinek. Aneb, co neumí, není zas tak důležité, ale co umí, dělají bez nějakých podkladů buď lépe nebo alespoň srovnatelně s hodinkami chytrými. Třeba ta navigace na základě neaktuálních offline map versus na základě aktuálních online map, přístupných přes LTE, je toho důkazem. Absolutní ignorace možnosti , nechat telefon zcela doma atd. Zkrátka, je třeba si vnitřně přiznat, že vyšší výdrž je objektivně vykoupena výraznou ztrátou funkcionality a netvářit se , že člověk vlastně nic neztrácí. Ztrácí toho velice hodně a je na něm, jestli mu to za lepší výdrž stojí.
To není bagatelizace. Však píše, že ty funkce nevyužije. Každý používá zařízení jinak a funkce které třeba garmin nabízí mu vyhovují. Osobně jsem toho vyzkoušel mnoho a taky zakotvil u garminu. Umí přesně to co potřebuju. Nesnaž se někomu nutit něco co nechce. Pro mě je naprosto neadekvátní poměr funkce/výdrž. Funkcí které bych REÁLNĚ využil je tak málo, že si tím nelze ospravedlnit tak slabou výdrž. Jinak ty mapy nejsou neaktuální, aktualizují se, hlavně jsou turistucké a zajímalo by mě kolik hodin dokáží takové ultra smart hodinky navigovat atd.. Pochop, že co vyhovuje tobě nemusí být vhodné i pro druhé 😉
Mně je to naprosto jasné, ale snažím se poukázat na to, že tady tohoto způsobu uvažování se v těchto diskuzích dopouštějí hlavně majitelé Garminů. Vytáhnou výdrž a že k tomu navíc ty hodinky umí všechno. Někdo se ozve a udělá obsáhlý seznam věcí, co ty hodinky neumí. Uživatelé Garminů je následně označí za zbytečné a prohlásí, že Garmin umí přesně vše, co od hodinek chtějí a nic dalšího není třeba - zkrátka, závěr je předem daný a argumentace se ohýbá tím způsobem, aby se k němu došlo 🙂 Není to taky trochu nucení svých preferencí druhým?
Nerad bych aby to vyznělo tak, že se ty hodinky jakkoliv dehonestují. Je to skvělý kus techniky se spoustou super funkcí, jenom ne každý je cílovou skupinou. Jedny jsou lepší v tom, druhé zase v tom. Osobně se mi fenixy hlavně líbí, mají mip displej, parádní výdrž, spoustu skvělých funkcí... Pro mě jsou to takové hodně chytré digitálky 😀 A ano, zbytečně se tyto dva světy srovnávají, ale jak píšeš vždycky to někdo vytáhne. Jsou to prostě jiné produkty.
Těmi online mapami myslíte Google Maps, které jsou pro cyklistiku a turistiku naprosto tragické (protože o jiných online mapách pro Wear OS nevím)? Tak to pěkně děkuji. Jinak v hodinkách nemám staré mapy. Mám tam mapové podklady OSM, které jsou aktualizované každý týden. Ta aktuálnost je naprosto v pohodě a oproti GM mají podstatně více informací pro věci, na které navigaci na hodinkách používám: chůze a jízda na kole. Naopak zrovna tahání online dlaždic do hodinek mi přijde jako plýtvání zdroji s minimální přidanou hodnotou.Jinak nesnažím se to bagatelizovat. Neříkám, že pro někoho nemůžou být ty možnosti užitečné. Jen poskytuji svůj pohled dlouholetého uživatele chytrých hodinek, který na nich dělal úplně všechno a postupně zůstal jen u toho užitečného a zjistil, že ho Garminy neomezují a naopak přinášejí několik dalších podstatných výhod. Vlastně jediná věc, která mi opravdu chybí je ta esim. Moje předchozí chytré hodinky to neměly a říkal jsem si, že ty nové už by mohly. Je to jediný podstatný ústupek, který jsem musel u přechodu na Garminy udělat. Na druhou stranu se ta situace taky trochu změnila a teď potřebuji telefon v terénu na věci, které bych prostě na těch chytrých hodinkách stejně neudělal.Pro vás je volnost možnost jít ven bez mobilu, byť jen na krátkou chvíli. Pro mě je volnost prostě kdykoliv zapnout trackování a neřešit, jestli mi vydrží 3, 5 nebo 15 hodin, sebrat se na víkend a neřešit nabíjení...
Taky mám v AW OSM podklady 😉
Super, ale předpokládám, že to nejsou online dlaždice s těmi nejnovějšími daty (téměř všechny služby, které poskytují online dlaždice postavené na OSM, je aktualizují jednou za čas, zpravidla jednou za měsíc).
Je to Váš pohled. To neberu. Každý má své potřeby. Ale i tak pořád nelze říci, že Samsung/Apple a Garmin jsou totéž. Když už jsem použil analogii, na kterém trvám, tak v tomto případě bych to mohl ještě doplnit tak, že Garmin je závodní auto (je to sporťák, kde vyhrává, ale do běžného provozu se nehodí, protože toho moc nenabízí), Samsung/Apple je něco jako mercedes, který nabízí luxus a pohodlí, ale do rally se nehodí ;)Vím své, protože používám jak Samsung Watch 5 Pro, tak i Garmin Venu 2. A každý na něco jiného. Rozhodně nemohu říci, že bych si vystačil jen jedním z nich. Natož tak jen s Garminem. Používám je k tomu, k čemu jsou právě určeny. Garmin mám jako sporttester na různé aktivity. Tam dominuje. Ale na běžné používání mi prostě nevyhovuji. Tam naopak mi více vyhovuje Samsung, protože mě nijak neomezuje. Na sportovní aktivity se dají použít, ale nemají takové možností jako Garmin.
No, prave, ze vetsina lidi to ma naopak, nechce platit a cerpat baterku za spoustu"blbosti", ktere stejne nevyuzije.
Když se dívám třeba na tohle, tak si s tím neřešením nejsem až tak jistý https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/GUID-C001... Každopádně, já u hodinek chápu trackování jen jako jednu z funkcí a jak jsem zmínil, oceňuji to, že můžu díky nim nechat telefon doma. Pokud je pak cena za to taková, že při náročnějších výletech je třeba přes oběd nechám na půl hodiny na nabíječce, výměnou za to, že mě pak nic netlačí v kapse u kalhot nebo, že nemusím brát batoh, tak je to dobrá alternativa. Z mého pohledu je to naprosto parádní pocit svobody, že s sebou mám jenom oblečení a hodinky, přičemž se nemusím v ničem zásadním omezovat.
Můžu vás ubezpečit, že ta výdrž je oproti čemukoliv s Wear OS nebo Apple Watch úplně někde jinde. Tohle fakt nemá smysl rozporovat. Mám malou verzi Epixů (menší baterie) s AMOLED displejem v always on režimu. Po prvním dni, kdy jsem si s těma hodinkama pořád hrál a měl asi hodinu a půl GPS trackování s nejvyšší přesností, jsem měl baterii na 87 %. Ne večer, ale po prvních 24 hodinách.
Tak reálně u Samsungu je to trochu horší, protože Wear OS není tak rozšířený, aby využil plný potenciál. Což je škoda. Ale v případě WatchOS je situace odlišná. Tam na druhou stranu plně využívá ekosystému a provázanosti s iPhone. Tedy na hodinkách je mnohem více informací a interakcí než u Garminu. To je ta přídavná hodnota. Na hodinkách vyřídit věci bez toho, aby se vytáhl mobil.
Tohle člověk, kterého zajímá jen baterie nikdy nepochopí. Garmin mají vesměs velice líní a neaktivní lidé, tedy skupina, která je líná je i nabít. Jestli někdo chce tento fakt zpochybnit, prosím, každý se může přesvědčit v “Přehledy Insights” v aplikaci Garmin Connect. 99% uživatelů jsou totálně líní a neaktivní lidé.
Objektívní redaktor by se nesnažil podobnost obhajovat “inspirací”, ale nazval by to flagrantním kopírováním bez jakéhokoliv studu. Ale my máme Martina Chrousta… člověka, který zapomněl zmínit, že vlastně celá produktová řada hodinek je kopií Applu včetně názvů, rozměrů, LTE a příslušenství i když je jedna řada s jiným vzhledem. A pak můžeme probrat nová sluchátka od samsungu… kde už jsem je jenom viděl…
Co přesně je na GWU čistá kopírka AWU?
Souhlas. Jablíčkářům už nadává do "ovcí" i redakce (viz.článek o nové vyzváněcí melodii u iPhone X) .. ale když se řeší od pohledu jasné kopírování, tak se to překrucuje jako "inspirace".Na druhou stranu - když vidíme ty zoufalé mladé šašky, CO a JAK píšou, tak čemu se divit, že...
Za zoufalého mladého šaška bych tipoval tebe 😀 Jasné kopírování Androidu, tedy inspiraci můžeme zcela jistě považovat iOS18 😀 Taková nepovedená inspirace, kterou v telefonu nechceš. 😀
A co konkrétně že to ten zlý Samsung zkopíroval?
Vtipné je, že jako advokáti Samsungu to vidíte jinak než nejvyšší vedení Samsungu 🤣. A celej svět o tom okamžitě mluvil? Ale jen vy to vidíte jinak 🤣
Pro jednoduché duše je potřeba sem vkládat content z jiných webů. Tedy to, co místní redaktor potlačuje v nepopulární propagaci:Konkrétně výkonný předseda představenstva společnosti Samsung Electronics Jay Y. Lee údajně nebyl nijak nadšený z nejnovějších produktů, vyjádřil své obavy z napodobování chování v mobilní divizi, a dokonce měl přijmout některá (zatím nepojmenovaná) opatření proti šéfovi mobilní divize TM Rohovi
Takže to napsat nedokážeš a jenom blbě kecáš, myslel jsem si to 🙂
Vidím, že se oveček pravda dotkla a zběsile minusují 😀 Napsat ale příklad kopírování nedokážou. Holt ovce, no.
Co nechápeš na otázce? 🙂
ale že jsi tím šaškem i ty, to ti nevadí 😀hlavně, že sis ho tu zase pohonil pod dalším článkem týkajícího se Android produktu, jak to děláš pokaždé, a napsal vagon lejn 😀jsi borec 😀
Říká dvorní šašek. To nevymyslíš 😀
strašně mne potěší, když zafunguje staré české pořekadlo, o té potrefené huse, která vždy zahejká 😀pak se stav na vrátnici, máš tam odměnu v podobě klíčenky 😀
Děkuji. Klíčenka je super, konečně alespoň ty klíčky od auta jen tak neztratím.
Odkdy k šlapacímu autu potřebuješ klíčky?? :O Oprávnění k řízení skutečnýho těžko můžeš s tvojí "inteligencí" získat.
Již se tak stalo před 20 lety. A promiň, že jsem se dotkl tvé maličkosti, ubožáku 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 8. 2024 05:00
Chtělo by to skutečnou revoluci - CGM senzor.
Jako zaujatý fanoušek Samsungu prostě nedokážu zkousnout design, který pro mě osobně je odporný. Ještě jsem doufal, že naživo mi hodinky přijdou lepší, než na obrázcích, ale opak byl pravdou. Takže musím ještě rok vydržet s mými Watch 5 Pro.
Design zas tak hrozný není ale hlavně plní účel aby byly snadno rozpoznatelné. To bylo dřív u Apple watch také než Xiaomi a další nezačali dělat kopie. AWU jsou taky ošklivý ale zase je každý hned pozná.
Když přišel Apple s Watch Ultra, tak hned bylo jasný, že Samsung udělá hranaté hodinky a trumpetové budou křičet jak je to odporný. :)
Samsung Gear Sport 2018, AWU 2022 aha 😀
Přesně 😀 A dokonce byly i s oranžovým páskem
Koukám, že ovečky nepřijmou ani nezpochybnitelný fakt a minusujou jako o život 😀
To se nedá nic dělat. A to říkám jako uživatel AWU. Jen dokážu uznat i výrobky konkurence a nejsem zaslepen.
Tak to jsi jeden z mála, jak tady sám vidíš.
Souhlasím. Já jsem tedy kritický fanoušek Samsungu. Design sluchátek i GWU odpudivý, navíc GWU proti GW5pro horší výdrž, horší možnosti nabíjení, nestandardní pásky... o cenovce ani nemluvím, kdyby to mělo hw a design premiových hodinek, klidně ať je dají za 20.
S Ultra zatím spokojenost.Poškozování barvy se zatím nepotvrdilo a katastrofální výdrž baterie také ne.Jedno mínus jsem ale zaznamenal.Vodafone není ani po týdnu schopen mi je připojit do své sítě.Neustále dostávám hlášky, že se můj požadavek vyřizuje.Obdobné jsem si užil i s Galaxy Watch4 Classic LTE. U těch jim to trvalo 3 měsíce a pár dnů.
U mne naprosto bez problémů během pár minut stejně jako s předchozími Galaxy Watch4 Classic LTE...
Jsou super. Hned jsem si je pořídil a se všemi akcemi se dostal na necelých 12 tisíc. Vidím tam velký potenciál v podobě updatu SW, kde se může Samsung ukázat. Hlavně jsem zvědavý, jestli se výdrž z těch 2 dnů, které potvrzuji, nějak prodlouží i kdyby na 3.
Už jsem dost starý na to, abych si pamatoval, že po vydání něčeho, co vykazuje chyby nebo nedostatky, se samsung a komunita upíná k aktualizacím, které ty vady zázračně odstraní. Vyjímečně se to stalo (chybné chování foťáků u mobilů), ale nevzpomínám si, že by aktualizace zvýšila zásadně výdrž, to spíš naopak to ještě dodrbali.
Chýba mi tu zmienka o presnosti senzorov. Kde sú grafy merania?Porovnanie senzorov tepu s Garmin Fenix/Epix ... Apple Watch 9 / Ultra (1/2) a podobne.Ako je to v tomto teste : https://mobilmania.zive.cz/clanky/hodinky-mereni-tep...
A to isté aj na "klasické" Galaxy Watch 7, ktoré by mali mať údajne ten istý snímač.
https://www.dcrainmaker.com/2024/07/samsung-galaxy-wa...
To vypadá jako BlitzWolf® BW-AT5, akorát že to vypadá o dost hůř a je to 20x dražší... . 😝https://www.banggood.com/BlitzWolf-BW-AT5-1_43-inc...
jediná podobnost je oranžová barva pásku.
A třeba profil pásku? Nebo třeba způsob upínání pásku do těla hodinek?
Upínání je jiné a jestli má jabko patent na profil pásku, tak ať ho zažaluje.
System je trošku jiný a taky podstatně méně robustní. Z AW to musíš vysunout, z GWU stačí jednoduše vytrhnout, tedy stačí někde více zavadit.
To je tvůj dojem, nebo reálná zkušenost? Tipuju na 99% to první 😀
Chápu, že nejsi ani technicky přílišná nadaný. Ale něco vytrhnout a vysunout bude technicky vždy složitější, než jen něco vytrhnout.
Nejsem no, jen dělám 25 s autama. Nebude, naprosto klíčové je totiž JAK to je udělaný a i kdyby, tak to bude taková síla, že prostě smůla . Notabene Samsung konstrukce, narozdíl od jabka, umí.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 8. 2024 22:02
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.