Xiaomi Mi Scooter Pro 2: Lepší výbava, stejný výkon a dojezd

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 90

Názory k článku

avatar
09. 10. 2020 19:44

Doufám, že bude kvalitnější, než první Pro verze, kterou jsem před měsícem koupil v Alze, dva dny na to odešel regulátor / akcelerátor, takže šla na reklamaci. Po 28 dnech mi ji vrátili opravenou. Pak jsem na ní tři dny jezdil (v součtu cca 20km) a dneska už je zase zaparkovaná v garáži a půjde na reklamaci zas. Teď pro změnu drnčí motor a nemá výkon. Podle Google nejspíše hall senzor. Takže zase bez koloběžky. Zatím teda nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2020 10:58

Nešla by udělat recenze na celoodpruženou elektro-koloběžku Micro Merlin ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 08. 2020 15:51

Moc skvělý! Mám předchozí verzi a uvažuji o změně, toto bude jasná volba :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2020 10:52

Problém těchdle koloběžek je jejich životnost... Malá kolečka, nulové odpružení + nevalná kvalita použitých dílů znamená, že na tom budete permanentně řešit nějaké závady. Jednou se někde ulomí nějaká osa, podruhé se vám někde utřepe kabel od světla, jindy zase vypoví službu akumulátor. To ani nemluvím o permanentním řešení defektů (což je obzvlášť opruz protože rozebrat zadní nápravu je pěkně nahovno práce). Kapitolou samou o sobě je dostupnost a cena náhradních dílů a nedostupnout profesionálních servisů. Takže to pak akorát dopadá tak, že lidi tráví večery a snaží se jejich koloběžku za 10k zprovoznit po ujetí slabých pěti set kilometrů.... Kam se hrabou náklady na údržbu auta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 23:06

Mám na původní PRO a několik tisíc kilometrů, v celku jsem za ni rád a je to dobrý prostředek, ale chyby jsou podle mě tyto v tomto pořadí:1) Pneumatiky. Mezi defekty asi 200km, bída. Vyměnil jsem je za bezdušové, je porod je tam dát, ale po "uvaření" v hrnci to jde a když člověk ví, jak na to, tak je to 20 minut vaření + 5 minut práce.2) Bezdušové pneumatiky. Ten model, co mám, už má komfort srovnatelný s dušovými, ale bacha na brždění - při smyku se na malém kolečku rychle udělá ploška a to pak snižuje komfort jízdy. Jinak bezdušová, co jsem ji tam měl předtím, byla hóóóódně tvrdá, bída.3) Brzdy, teda spíš brzda. Co tam je je velká bída, je potřeba ji poladit tak co 200km a co 1000km to chce větší servis. Navíc je jenom v zadu, takže velké kopce (jako u našeho domu) je lepší prostě sejít s koloběžkou v ruce, jinak je poměrně velké riziko vybrzdit si plošku. Příští koloběžku chci s brzdou vepředu nebo se dvěma.4) Zadní blatník je bída. Ulomen 2x, teď tam máme ten držák, tak uvidíme.5) Nářadí. Matice na sundání kol jsou nějaká čínská mezivelikost - tuším je to něco jako 16 a půl, upravil jsem jeden starý klíč karboflexou, takže jej mám na Mi. Navíc jsou matice od kol poměrně měkké, takže špatná velikost klíče je rychle zničí a takový ten posuvný klíč na to raději vůbec nezkoušejte. Pak jsou tam šestihrany a hvězdičky dost divných velikostí, naštěství brzda je v pohodě. Teda kromě červíka, který slouží k nastavení vnitřní destičky, ten má divnou velikost a je snad z hliníku, jak je měkký.Dál koloběžce chybí odpružení, na nerovné cesty je to špatné, ale beru to tak, že to je prostě nejlevnější koloběžka, takže ve své třídě celkem OK. Na kostky je to špatné, ale pokud člověk jede prostě pomaleji, tak to není žádná smrt.Aby to nevypadlo, že jenom pomlouvám - koloběžku mám celkem rád, když jedu do města (Zlína), beru určitě raději kolobku, než auto. Je potřeba jezdit zejména ohleduplně, například pokud jedu po chodníku a je tam zastávka MHD, tak slezu, popojdu, nasednu, jedu. Za takovou jízdu (i po chodníku) člověku nikdo nadávat nebude. Nebezpečnost - OK, beru, je to v tomto směru blbý dopravní prostředek, je potřeba si dávat bacha a nechávat vždycky rezervu, ale to znám z (velké) motorky - co je ti platné, že jsi měl přednost, když jsi mrtvý.(Nejraději do města teda beru skůtr - Hondu PCX, ale to je už zase úplně jiná historie...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 22:02

cokoliv podobneho si muze koupit jen hlupak. Nesmi se s tim ani na cestu, ani na chodnik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 19:17

Autor článku sám sebe považuje za děsně chytrého, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 08. 2020 16:21

dost skoda ze sa vyvoj zastavil. vylepsit vsetky parametre este o par desiatok percent a bola by to zaujimava alternativa dopravy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 08. 2020 09:13

Cokoliv bez odpruzeni je dost nebezpecne. Staci maly hup, ktery clovek prehledne a leti.. i asfaltove cyklostezky jsou v Praze hrbolate a neudrzovane.. chce to fakt opatrne nebo kouknout po konkurenci, ktera uz za stejnou cenu ma alespon zakladni odpruzeni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 08:54

Udělejte recenzi na nové modely Ninebot by Segway. Zajímá mě model E25. Díky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 08:03

Neodpružená kola jsou nevýhoda?? Kdo jezdí s takhle malými kolečky jinde než po pevném povrchu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2020 08:03

Tady v Praze je jich moc. Všude se válejí. Jako řidič se jich bojím. Už jsem viděl jak auto odbočilo na parkoviště u Olšan a nedalo koloběžce přednost. Málem to neměl daleko do hrobu.
V děsným provoze je to nebezpečný druh dopravy. Kdo má furt sledovat ten jejich pruh který někde je ale většinou neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (41)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor