Dík. Ještě mě napadlo pár věcí, tentokrát už vesměs dobrých vlastností:1) Stoupavost - po koupi je koloběžka poměrně "kožená" a výkon nic moc, po pár nabitích se výrazně zlepší. Při mých 90kg mě celkem překvapuje, co vyjede, u domu máme táhlý kopec, který by už pomalu měl mít značku. Koloběžce je potřeba trochu pomoct, ale aspoň si člověk zasportuje. Synové, kteří mají aktuálně okolo 30 - 40kg, to vyjedou bez pomoci a jede jim to tak 20km/h.2) Dojezd - zákazníci chtějí hodnotu v km a výrobcům to moc nezávidím, něco tam napsat musejí. Koloběžka jde jízdou do kopce při plné zátěži a mých 90kg vybít podle mě klidně na 5km, na druhou stranu kdyby na ní kluci okolo těch 40kg jezdili po rovině, tak věřím, že by ujeli klidně 60km na nabití. Kapacitu baterie by bylo podle mě přesnější udávat v kg na metr stoupání, bylo by asi jakože se 100kg zátěže to vystoupá 500 (výškových) metrů nebo tak něco - neměřil jsem to. 3) Jízda v terénu - když napíšu, že nelze, tak nebudu příliš daleko od pravdy. Na lesní cestě, kde jsou například kořeny, je lepší kolobku asi přenášet na zádech, na druhou stranu dobrá polní cesta nebo pěšinka je lepší, než kostky a na výlet ji vyloženě doporučuji.4) Nabíjení - nevím, kolik procent je za jak dlouho, ale z vybitého stavu se kolobka nabíjí poměrně rychle a po dvou hodinách má určitě 50%, ke konci se nabíjí pomalu. Nejde to přesně změřit - na ty čárky na display a procenta v aplikaci není moc spoleh, je to jako stará Nokia - ukazuje 70% nabito, člověk na to stoupne, ujede 100m a má tam 50%, pak už to samozřejmě klesá pomalu.5) Vybíjení - s vybitím klesá síla, píše se to všude, je to pravda, na jednu čárku už moc kopců člověk nevyjede. Pokles mi přijde takový lineární - síla se ztrácí postupně, není tam nikde žádný výrazný skok, jakože by to třeba při dvou čárkách najednou začalo být výrazně zdechlé nebo tak něco.6) Rychlost - 25km/h je neskutečně pomalu, pokud před sebou vidíte 3km rovné cesty, ale na druhou stranu v místěch, kde jsou lidi - náměstí / chodníky / plná cyklostezka kde jsou děti, je to hodně přes čáru.7) Výměna pneu / duše: Kdo úspěšně vyměnil duši, může si to podle mě napsat do životopisu hned vedle sólo výstupu na K2 a přeplavání La Manche. Asi to jde, ale pokud jdete měnit duši kupte si raději rovnou tři, nevěřím, že to někdo zvládne napoprvé bez poškození té duše. Výměna bezdušové pneumatiky je jednodušší a stačí na to velký šroubovák - vyzkoušeno 2x. Starý bezdušák jde pro sundání prostě rozříznout. Doporučuji skouknout nějaké video na youtube, pneumatiku tak 20 minut povařit v hrnci ve vodě, pak namydlit jarem nebo mýdlem a nasadit. Určitě použijte rukavice! Na přední kolo nasazujte tak, že napřed pneumatiku provlečte na druhou stranu - tam, kde je kabel - a pak nasazujte z této strany, ať máte kabel nahoru a nepoškodíte si jej. U zadní buď odmontovat kotouč, nebo dávat bacha, ať jej neohnete.Rady už úplně na závěr: Pokud se vám to líbí a váháte, jděte do toho, nebudete litovat. Xiaomi ano, nabízí dobrou cenu, ale je dobré mít nějaké místo, kde to budete servisovat. Nafukovací pneu jsou podle mě fail, možná to při pravidelné dofukování vydrží, ale moc tomu nevěřím. Rovnou s koloběžkou si na Aliexpresu kupte aspoň dvě bezdušové pneumatiky (cca 250 Kč za kus), vyměnit je je o dost jednodušší, než měnit duši. Tady ten Pro2 model už má držák zadního blatníku, pokud budete brát první verze z výprodeje, kupte si určitě i ten držák. Jezděte opatrně a vždy s cyklistickou helmou. Buďte ohleduplní. Moc nespoléhejte na brzdu.