Dobrý den,
dovolte mi jako zákazníkovi vyjádřit svou zkušenost s produkty Yakumo - měl jsem Yakumo Omicron. Přístroj zcela neočekávaně, bezdůvodně, samovolně a hlavně několikrát denně HW resetoval. Bylo mi řečeno, že flash nového FW to napraví. Na pár dnů byl skutečně klid, ale poté se stejná vada opakovala. Mezitím se mi ovšem podařilo zlomit drátek v "kolébce" pro zasunutí Sim karty. Bylo mi řečeno, že v ČR není autorizovaný servis a opravu lze provést jen v Německu s tím, že závadu jsem si způsobil sám a tudíž musím zaplatit veškeré náklady a vše potrvá více než měsíc. Cena zaslání do Německa, tamní opravy a zaslání zpět samozřejmě zcela nehorázná. Že ty drátky při častější manipulaci se SIM nelze nezlomit nikoho nezajímalo.
Přístroj jsem si nechal opravit tady a tím přišel o záruku. Takže mám doma zcela nepoužitelný přístroj, který HW resetuje zcela samovolně i několikrát za hodinu a dovozce (prodejce byl Sunnysoft v Kotvě) mne pěkně doběhl.
Ani s kvalitou Yakuma jsem nebyl spokojen, je to pěkný šrot (a to jsem ještě velmi mírný). Proto bych doporučil všem velikou opatrnost ohledně produktů této firmy...