Z U:fonových telefonních budek si zavoláte zdarma

Diskuze čtenářů k článku

j  |  25. 10. 2008 23:47

Nabízejí pouze paušály.Koho si myslí, že získají.Ti, kteří se dosud nenechali za ty roky zlákat paušálem na mobil, si ho určutě nebudou pořizovat na U:fona.Ti kteří už mají paušál na mobil, si ho určitě nepůjdou zrušit, aby si ho dali na U:fona.A je asi hodně málo lidí, co mají dva paušály na různé mobilní sítě.Takže lidé si asi druhý paušál u U:fona nepořídí.Takže chyba asi není v tom, že by lidé U:fona neznali, ale zřejmě v nevhodné nabídce služeb.
A vůbec se nesnaží využít mezer na trhu.Např. vím, že hodně lidí má internet doma přes kabel, ale když jsou o víkendu na chalupě, tak mnoho možností jak se rozumně připojit nemají.Tedy pokud nebudeme brát možnost, že si pořídí připojení přes mobilní provozovatele, které je ale bude stát více, než platí doma za kabel, a přitom je pomalejší a s omezenými daty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.  |  26. 10. 2008 23:02

a tarif za nula znáš? je to sice paušál,ale takovej skoro protože nemusíš nic platit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wvwrayman  |  27. 10. 2008 07:41

Bohužel na té tvojí chatě zase nechytneš U:fonův signál, takže internet zase mít nebudeš.
Ať jde U:FON do prd...!!! Před půl rokem jsem reklamoval modem na Fofrinternet, reklamaci uznali, ale dodnes nemám peníze zpět. Jednou za 14 dní tam volám, oni to neustále urgují a urgují, ale peníze mi vrátit nechtějí. Za tu dobu jsem voláním na jejich operátora provolal skoro půl částky, co mi mají vracet, tak mě to už docela se*e. Doufám, že mi peníze vrátí a hned potom krachnou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 10. 2008 16:34

a jinak jses v poradku? .. proc to resis takhle? ... proste prestan volat, posli jim doporuceny dopis takovehoto stylu:
ht*p://rapidshare.com/files/156723423/odstoupeni.doc
(odstran ten text o tom ze zavada pretrvava - ten vzor jsem delal pro podobny ale trosinku jiny ucel)
budou mit XX dni (myslim ze podle zakona je to 30) na vyrizeni, pokud to neudelaj, muzes je zalovat...
nezapomen do toho dopisu uvest kolik jsi provolal - to by ti meli vratit taky!! pokud cokoliv z toho nebudou chtit splnit, obrat se na COI nebo PCR. Ti by meli poskytnout blizsi udaje jak dal postupovat..
ps: srat te muzou, ale to ze jim zavolas nic neresi... bohuzel..
ps2: v odkazu musis nahradit hvezdicku pismenem "t" (jinak to mobilmania nezverejni.. bohuzel..)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  25. 10. 2008 22:12

Tak nevím občas je ufon na nic a jindy je to super, včera mi to pořád padalo a nešlo se připojit a dnes to jede celej den bez jedinýho výpadku. Vy co máte fofra jelo vám to v pohodě nebo vám to taky padalo. Dnes jsem navýsost spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 10. 2008 19:02

Vzdycky me fascinujou ty vzruseny debaty o novych operatorech. Na Oskara zkraje taky vsichni nadavali.
Citace> "Proc vseci pracovnici a vrchnost ufona pouzivaji mobilni cisla od T-mobilu CZ ???"
.... trubko, Kdyz TMO stavel sit a nabiral prvni zakazniky, mel pro zmenu telefony od tehdejsiho Eurotelu.
Kazdy operator, kdyz stavi sit to ma slozity, ale celkem nepochybuju, ze bych tu ufouna za rok nevidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  25. 10. 2008 19:32

Nezapomel jsi na postup vystavby? prvni byl internet a pak hlas !!!! takze proc stale pouzivaji TM ?? Kdyz chci neco prodat tak jdu prikladem a pouzivam co prodavam !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2008 20:42

představte si scénář kdy nějakou nešťastnou náhodou spadne jejich vlastní síť? .. co budou dělat? jak vyřeší problémy? .. řeknu vám to jednoduše.. budou v pr*** protože se sami sobě nedovolají...
dokud síť není na velmi dobré technické úrovni tak je použití vlastní sítě pro interní komunikaci jen gestem riskujícího egomaniaka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  25. 10. 2008 21:27

Takže oni by na svojí síti svůj bussines nepostavili, ale jinejm raděj ať to udělaj? To nezní moc přesvědčivě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2008 21:36

pochopte že tady jde o technickou stránku - pokud by se jim jejich síťporouchala, tak kvůli tomu nebudou schopni ji opravit, protože prostě firma bude ochromená - nebudou schopni spolu komunikovat.. pokud se porouchá síť a oni budou moci komunikovat (díky jiné síti) tak budou schopni ji opravit, třeba v řádu pár minut.. v případě že by se porouchala, a oni používali výhradně svoje služby tak si A) nezavolají, B) nenapíšou mail -> budou totálně v pr... (pokud ovšem nepoužívají poštovní holuby..)
vím že z reklamního hlediska je to špatný krok, ale z hlediska technického a existenčního je to jediné řešení dokud nebudou mít dostatečně silnou infrastrukturu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  25. 10. 2008 17:59

Abych nezapomel Pozor na U:fonovu kalkulacku!!!! Je to podvod!!! neumi pocitat stale rika usetrite snami!!!! Lez jak tiskne!! Zkuste si to sami... dejte tarif nabito2100 volani do sve site 0min jinam 700min a vsude dejte 0min a sms ... pritom vodafon ma u toho tarifu 1min vc.DPH 3kc !! tak at i de do kytek U:fon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  25. 10. 2008 22:10

Ono se to počítá tak, že se jako 30% volá do svý sítě, protože volání jinam je pro tu kalkulačku jako ře voláš třeba i do ufona, je tam ještě druhej sloupec kde se dá doba volání do ufona posunovat a když dáš 0% tak to je správně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  25. 10. 2008 17:17

U:fon v roce 2009 ??? myslite ze tady bude??
Proc vseci pracovnici a vrchnost ufona pouzivaji mobilni cisla od T-mobilu CZ ???
Kdyz verim ve firmu ktera ma vzrustat tak budu pouzivat svoje sluzby abych dokazal ze to funguje!! NE ?
Ale vedeni a podrizeni treba obchodaci primo zamestananci Ufona pouzivaji T-mobile !!! Proc asi?
Zeby by byla spoluprace s t-mobilu CZ protoze mobilking v polsku bezi na t-mobilu....Tak at uz to zabali a prodaji vysilace T-mobilu a spusti CMDA pod znackou T a hlavne vsechno bude fungovat a ntrhnou prdel O2 cmda ale ne z vedenim a pracovnikama kteri utekli od OSKARA a VF !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ss  |  25. 10. 2008 17:59

no jo mobilni data jsou v CR v prd...
O2 ma jen Praha Brno pokryti UMTS a 5 let slibu a ostatni? Skoda mluvit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  25. 10. 2008 18:06

praha staci. Jinde nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 10. 2008 20:39

klasické uvažování zdegenerovaného pražáka ... uvědomte si že praha je jen jedno město.. i jinde žijou lidi, a jen proto že vy to nevyužijete, neznamená že to ostatní nepotřebujou... bohužel takhle zdegenerované je i vedení snad všech operátorů, protože slušné pokrytí moderní sítí pro data v česku neexistuje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zainteresovany  |  27. 10. 2008 10:15

Já ti řeknu proč. Protože Mobilní hlas u:fon spustil tento rok v červnu. Před tím než ho spustil tak U:fon fungoval už asi rok. To měli být zaměstnanci ten rok bez telefonů? Ne, tak používali T-mobile. Za ten rok se na dané číslo vytvořily kontakty tak je těžké ze dne na den číslo zrušit a používat Ufona (převod čísla je nesmysl, protože za A.Chceme dostat do podvědomí předvolbu 790. B. Proč by v U:fonovi zaměstnanci měli mít zmigrované čísla za B zbytečné finanční výdaje- není to zadarmo). Samo sebou, že máme od června i U:fonovy mobily, tzn. každý má dva telefony a postupěn se přechází na U:fona.Tzn. minimalizjuej se volání z T-Mobilu a přenáší se to na U:fona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezisek  |  25. 10. 2008 12:47

myslim, ze se jen snazi udrzet...docela to promarnili uz od zacatku, kdyby postupovali trosku jinak, jak by postupovala vetsina, tak dnes jsou dalsim silnym operatorem... takhle zijou z mesice na mesic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  25. 10. 2008 10:37

Rád bych si taky do budoucna koupil U-fona, ale teď se mi do toho 2x moc nechce... Zvlášť když slyším negativa na jejich pokrytí a kvalitu hovoru i přesto že na mnoha místech je dle mapy pokrytí signál velmi dobrý....Jak se říká: Nechci kupovat zajíce v pytli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 10. 2008 12:37

já jsem spokojenej, mám k tomu předplacenku klasického opa a ještě s voip doma je to ideální kombinace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ungaro  |  24. 10. 2008 15:42

Někde jsem četl že U:FON se orientuje na sociálně slabší zákazníky, české rodiny, spořivé typy. Podle obrázků z budky usuzuji, že se jim daří danou skupinu úspěšně oslovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tasselhof  |  24. 10. 2008 16:13

No jo, ale řekněte mi někdo ... z čeho pak ta firma žije?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  24. 10. 2008 16:23

Z čeho? Řekl bych, že zatím z peněz akcionářů, prodeje telefonů, poplatků za internetové služby a částečně též z hovorného do cizích sítí a příchozích hovorů z cizích sítí. Něco málo udělá i 500,- poplatek za aktivaci tarifu Za Nula. Ale ty penízky akcionářů asi budou zatím hlavním zdrojem obživy.
Taky bych si pořídil jejich telefon, ale kvalita hovoru je zatím tak příšerná, že mě nebaví říkat každou druhou větu "Co jsi říkal?". Sice je to zadarmo, ale ... Věřím, že se časem zlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  24. 10. 2008 22:30

Ale no tak.. Sice jsem zatím neměl možnost vyzkoušet, ale zas tak hrozná ta kvalita přeci být nemůže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denny69  |  25. 10. 2008 01:00

ale muze.. kdyz si ho clovek aktivovava, a operatorka se kazdou chvili zepta "slysime se?" tak cloveka vsechen elan prejde..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 10. 2008 12:36

máš si to aktivovat na internetu v samoobsluze, tam zmáčkneš tlačítko AKTIVOVAT SLUŽBU a je to do 3 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ss  |  25. 10. 2008 17:56

hahah, zato ty mas na toi platit az 5 Kc za minutu s operatory pro hornich 10.000
Vid ty truhliku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolb  |  24. 10. 2008 15:37

Jo, uz to maj ve Flore.
je to pekna blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor