Z několika důvodů
Z těch cca 2 mil klientů je minimálně 50-75% cenově velmi citlivých, Ti mají telefon k telefonování za 10kč/hodina, SMS za 35 haléřů atd.... Ten zbytek, což je to jádro, které nemá ET nebo T-M. = 10% je to pro ně zajímavé, ale nestíhá to využívat. A hlavně, kolik z klientů má od Vodafone přizpůsobený telefon... 30%, 40% ? Vždyť jejich dotace fungují jen převážně při prvním nákupu čísla (jsou vyjímky) a valná část zbývajících kupuje telefony jak se dá, rozhodně ne všichni od drahého operátora. Tak z potenciálních 2 mil klientů najednou máme 150-200 tis klientů, kterým to můžu nabídnout. No a když tam budou jen písničky, které si ztáhnu z Očka či jiných TV soutěží, pár obchodníků, kteří si počtou noviny a burzu...
To televize po tel lince asi bude jiný šrumec. V Praze totiž dobrá polovina lidí nemá ke kabelovkám přístup, protože tam prostě nejsou natažené....