Zájem o chytré hodinky nepolevuje. Tahounem jsou Apple Watch s LTE konektivitou

Trh chytrých hodinek zažívá podle odhadů agentury Canalys opět růstovou fázi. Ve druhém kalendářním čtvrtletí dosáhla distribuce 10 milionů kusů, z nichž si opět největší kus koláče utrhl Apple se svými Apple Watch. Americkému výrobci se podařilo během dubna až června distribuovat 3,5 milionu kusů. V Asii (mimo čínský trh) se nejvíce dařilo Apple Watch Series 3 s LTE konektivitou.

Klepněte pro větší obrázek
Vývoj trhu chytrých hodinek z pohledu Applu. Jeho podíl klesá kvůli nástupu dalších výrobců, meziročně si ale polepšil o 30 % (Zdroj: Canalys)

I přes dobré výsledky (proti stejnému období loni nárůst o 30 %) tržní podíl Applu poklesl ze 43 na 34 %. To proto, že na trhu chytrých hodinek se začali výrazněji prosazovat i jiní výrobci, kterým se dosud tolik nedařilo. Fitbit dobře prodával své hodinky Ionic, Garmin zase celé portfolio hodinek Fenix. Na trhu chytrých hodinek se začíná zabydlovat Xiaomi, tradičními hráči jsou Samsung a Huawei.

Jak vybrat chytré hodinky:

Diskuze (14) Další článek: Chystají se na nás nové Pixely. Podívejte se na první snímky většího Pixel 3 XL

Témata článku: Apple, Huawei, Samsung, Xiaomi, , , , , , , , , , , , , , , Tržní podíl, Watch Series, Celé portfolio, Fenix, Tah, Chytré, Ionic,