Zákaznická péče v ČR: pohořeli i operátoři

Diskuze čtenářů k článku

Dave  |  27. 11. 2009 15:04

Článek absolutně o ničem. Bezvýznamné plácání a žvásty.
Kde jsou srovnávací tabulky, výsledky konktrétní fakta ????
Ach jo, zase jeden další bezduchej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2009 01:42

Možná by stálo za to poznamenat, že na IVR se obslouží (nastavení, poskytnutí informace) cca 80-90% požadavků.
Mmch těch 12min. je předpokládám včetně čekání na spojení, ale stejně se mi zdá průměrných 12min. přehnané. (pokud nehovoříme o ZC UPC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To jsou mi teorie!!  |  23. 11. 2009 21:11

Ty ekonomické teorie dost nechápu. Jak ekonomika přijde špatnou péčí o zákazníka o 19,3 miliardy Kč? To jako když si někdo objedná tarif od operátora, který nedopadne, tak ty peníze, které by za tarif platil začne pravidelně měsíčně pálit v krbu?! Nebo si koupí satelitní telefon a platí do zahraničí?!
To jsou jediné způsoby, jak by "české ekonomika" mohla přijít o peníze... Pokud si místo O2 někdo udělá tarif u TM nebo Vodafonu či Ufona, tak ekonomika o nic nepřijde )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 11. 2009 22:34

Třeba je strčí doma do polštáře nebo tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 11. 2009 10:55

A to je inteligetní odpověď redaktora? Já bejt Váš šéf tak na hodinu letíte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 24. 11. 2009 11:19

No, to měla být vtipná odpověď s trochou nadsázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mb  |  24. 11. 2009 15:03

"picka nevi co s tim.jpg" jako jmeno obrazku taky sedi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mph1  |  24. 11. 2009 12:21

Ja bych to videl spis tak, ze nekvalitni pece znamena, ze zakaznik se nedozvi co chtel. Proto musi volat znovu, jinam, zpatky... A tim nemuze delat neco uzitecneho - je to ztraceny cas a jeho hodnota je vycislena na to numero z clanku.
Je fakt smutne, ze nekdo napise "odborny" clanek, a nezmuze se na relativne elementarni vysvetleni, a to ani po urgenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  24. 11. 2009 19:23

Asi takle, když sem stěhoval a následně 2 měsíce rušil internet od O2, tak mě tak nasr**li, že když sem pořizoval novej internet tak sem s O2 už rovnou nepočítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  23. 11. 2009 12:23

Bodejť by mohl, když podvodníci typu bublinkářů své infolinky už dávno "outsourcovali" různým firmičkám, kde najatí studenti a sezónní pracovníci jenom do formuláře předatlovávají co jim zákazník diktuje. Na nikoho nejsou "kompetentní" vás přepojit - a to ani v případě vážného a opakovaného problému - a ještě jsou dotčení že je na ně s platící zákazník naštvaný a sprostý, když mu blábolí že do 30 dnů se požadavkem snad někdo bude zabývat! Zlaté časy kdy člověk mohl jít osobně sprdnout místního telekomunistu a věci se daly do pohyby. Jenže i ty slavné "Telepointy" už jsou dnes "outsourcované" na privátní prodejničky... O2 NO MORE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rafter  |  23. 11. 2009 12:37

Taky mam s O2 dost spatne zkusenosti, nicmene je v posledni dobe videt snaha o zlepseni. Uz nejsou arogantni, uz v tom maji jen bordel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  23. 11. 2009 16:10

No s O2 mám podobnou zkušenost. Na jaře u nás na vesnici začal být špatný signál, nikdo se nám nemohl dovolat ani my jsme neměli šanci. Bylo to vždy navečer, tak jsem x-krát kontaktoval jejich zákaznickou linku, oni mi řekli že tam pošlou techniky a ozvou se mi. Neozval se nikdo. Následně to řešil i starosta, s podobným výsledkem, jen s tím rozdílem že mu poslali sms, že vědí o tom, že občas je signál nulový, ale že to v dohledné době nebudou řešit. Fakt zájem o zákazníka jak prase. Tak jsem se rozhodl přejít k t-mobile, volání o 90 % výhodnější, signál téměř 100 % a pohoda. Jo a jako bonus mi ještě od 02 přišla sms, že když vezmu výpověď smlouvy zpátky, tak mi dají na 1 rok 1000 volných minut měsíčně zdarma. Děkuji, nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CC  |  24. 11. 2009 00:39

Souhlasím a mám pocit že podobnou či snad stejnou cestou se ubírá T-Mobile. Nejmenovaný zdroj mě seznámil se skutečností že velkou část infolinky segmentu pre-paid (Twist) magentový operátor outsourcoval kamsi do Prahy (mj. doposud bylo známo že zavolat na infolinku T-Mobile a spojit se s operátorem znamenalo dovolat se do Loun nebo Hradce Králové). Operátoři call centra (stejně jako v případě O2) mnohdy nejsou schopni rychle vyřešit ani jednoduchou reklamci nebo dokonce (a to mě zaskočilo nejvíc) nejsou sami hned schopni provést administraci služby na jiném tel.čísle
Myslím že outsourcing v případě našich operátorů byl velmi špatně pochopen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  23. 11. 2009 10:32

Operátory už naštěstí řeším plně online, ale čas od času bych potřeboval zavolat na UPC a to je naprostá tragédie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 11. 2009 09:53

Místo toho, aby se tady objevila analýza chystané dražby licencí pro 4. mobilního operátora (Dvořák, Euro) v hlavním článku pitváte týden starý výzkum, který s mobilama souvisí více než okrajově.
Obecně je to asi trend nejen mobilmanie, ale bulvarizace celkem. Ale možná by stálo za to spustit další, tentokrát opět specializovaný web o mobilech, kde nebudou hrát prim články o naušnicích pro iPhone Lidi máte, web se dá přemalovat, doména stojí pár korun. Veřím, že by si komunitu uživatelů vybudoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 23. 11. 2009 12:34

Dobrý den, bohužel nejsem superman a ani čaroděj. Čili o víkendu si někdy potřebuji odpočinout a články nedělám mávnutím kouzelného proutku či lusknutím prstu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 11. 2009 10:58

To Vás neomlouvá! Jednou jste redaktor...
Článek se píše seděním na zadku, kopírováním z jiných zdrojů a automatickým překladačem. To tady ví každý, tak se nevymlouvejte!
Je to o tom CO píšete. A to záleží i (do určité míry) na Vás!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asterixx  |  26. 11. 2009 14:49

Proc jste Telefonicu, alias patentovaneho tryznitele zakazniku neuvedl jmenem?
Kazdopadne neni mi jasne, jakym zpusobem ve studii dosli o "kolik prijde ekonomika" diky spatnemu zakaznickemu servisu. Pokud zakaznik utece nekam jinam, ekonomika neprijde o nic, ne? Pouze poskytovatel. To by museli zakaznika z nechutit tak, ze by prohlasil (a dodrzel): "tak a od dnes netelefonuji" ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  25. 11. 2009 14:07

Tady bych se pozastavil: I výzkumy tohoto typu mají svůj význam i když to přišlo třeba zmiňovaný týden po zveřejnění. A mimochodem: I k Mobilmanii toto patří a nejen okrajově a budu rýpavý a asi až i sprostý: Jestli má někdo jiný názor že by se Mobilmania měla předělat, tak si myslím že se klidně může obrátit na redakci a vyjadřit se. Myslím si že lidé v redakci určitě uvítají každý postřeh, myšlenku a názor ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor