Zákazník žaluje T-Mobile, peníze zpět a smír nebere

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 169

Názory k článku

avatar
01. 01. 2012 11:12

právě jsem ve stejné situaci :/ já využívala od nich 1000kč bonus a jak mi končila smlouva tak jsem se ptala co mi nabízí při prodloužení smlouvy slečna na lince mi řekla že těch 1000kč stále,tak jsem se ptala zda li na celé dva roky a bylo mi řečeno že ano.jenže po pul roce se najednou koukám do vyučtování a tam nikde můj domluvený bonus.a tak volám na operátora a paní mi řekla že to nebylo na dva roky ale na půl :/a tak čekám na vyjádření t-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2011 22:56

V dnešní době to bohužel takto praktikuje spousta firem. Jdou tvrdě za ziskem. A také spousta firem spoléhá na to, že i když je chyba na jejich straně, tak se s poškozeným vždycky nějak vyrovná. Málokdo se soudí, radši si nechá vyplatit nějaký ten bonus navíc s omluvným dopisem a to mu stačí.
Konkrétně T-mobile je v tomto mistr. Měl jsem možnost s ním nějaký čas spolupracovat a takové věci se tam řeší na denním pořádku.
Panu Januškovi fandím a držím palce, aby to nevzdával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2011 22:27

P.Januška sice objasnil své cíle, ovšem je otázkou, zda to není nošení dříví do lesa. Že soudy rozhodují špatně a jak se zrovna soudce vyspí a že v justici fungují v jistých směrech mafiánské praktiky, je veřejným tajemstvím, o kterém se přesvědčujeme dnes a denně. Ryba smrdí od hlavy a výkřiky p. Janušky kdesi v hlubinách práva nahoru stejně nedolehnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2011 11:12

A) T-mobil tvrdí, že nahrávku o uzavření ústní smlouvy smazal = neexistuje nic, co by prokazovalo
jakýkoliv nárok T-mobilu na cokolivB) Když neexistuje žádný obchodní vztah, nemůže T-mobile nic fakturovat, a ani nic vracet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (48)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 12. 2011 10:34

Myslim si, že pán nemá nejmenší šanci, je to právní laik a navíc nemá žádné právně relevantní důkazy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 12. 2011 01:08

Konečně se někdo nedal pokud bude více takových tak se konečně ukáže ten zkorumpovaný systém v plné parádě ,je nutné odtrhnout oponu pak si konečně snad někdo uvědomí ,že taková levárna na zákazníka se prostě nedělá ,proto všichni volají tak draho je to spolčené monopol v čele ČTU to bude chtít desítky takových kauz a též noviny TV zdělovací prostředky vše co půjde rovnou od soudu to podávat lidem pěkně za horka a nenechat se zahnat jako malej kluk do kouta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2011 00:59

Vždyt se nám zákazníkům takové firmy jen skrytě vysmívají. Konečně se našel někdo, kdo si takové jednání nenechá líbit. Fandím a rozhodně dotáhnout celou věc do konce. A hlavně soudy by měly panu Januškovi přiznat obrovské finační odškodnění. Ne pro jeho zbohatnutí, ale jen ztráta velkých peněz donutí tyhle firmy ke slušnému chování. Jinak se k nám zákazníkům budou pořád chovat jako k podřadným lidem, protože ví, že si to můžou dovolit. Pochybuji, že by si tohle zkusily jakékoli firmy udělat třeba v Německu. Copak nemáme právo na slušné jednání?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 12. 2011 00:34

Držím panu Karlovi palce,
neboť mám s T-mobile naprosto stejnou zkušenost, jen jsem vyměknul při představě lítání po soudech...
Každopádně 100% souhlas s jeho příspěvkem i názorem na problém.
PS: Paradoxně nejvíc snahy o komunikaci projevila vymahací agentura a jako jediná se chovala v celé mé kauze profesionálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 22:40

Nejenom vodník, ale i O2. Moje matka telefonicky souhlasila s prodloužením smlouvy, a když smlouva přišla vzteky sem ji roztrhal a zpětně volal, že nic nepodepíše a zpět nepošle. Operátorka mi sdělila, že paní vyslovila souhlas tím úvazek běží další 2 roky. Žádné zrušení prý není možné. Na argumet, že v ruce nemají podepsanou smlouvu souhlasila alespoň s nějakými volnými minutami navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 22:22

já jsem to nečetl,mimo reakcí zde a hned je mi jasné,že ti co nadávají na operátora a vyhrožují jsou buď Ynženýři a nebo pochybna individua uzavírající duležitá rozhodnutí po telefonu ... normálně uvažující člověk si to napřed přečte,i s hvězdičkama a pak podepíše
PS:a jestli si myslíte,že vodník takto neuzavírá smlouvy po telefonu,tak jste velmi najivní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 21:39

T-Mobile nikdy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 21:24

Přečetl jsem všechny dokumenty a shledal jsem toto:
Rozhodně udělal chybu T-Mobile a musí ji uznat. Zákazník jen prodloužil smlouvu s podmínkou zajištění stejných služeb a ceny. Rozsah poskytovaných služeb se ale změnil bez vědomí zákazníka.Jednoduché...... .PS(můj názor): Co jsem tam pročítal diskuse a všeobecné obchodní podmínky tak s T-MOBILE bych nikdy neuzavřel smlouvu. Jejich arogantní jednání a nesmyslné podmínky (pokuty, atd...) jsou mi proti srsti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 20:55

Neposlal pak náhodou operátor zákazníkovi Smlouvu k podepsání, kterou mu podepsanou poslal nazpátek? Nebo jsem ty všechny dokumenty četl špatně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 20:41

Doufám, že T-Mobile oškube toho plačku a nechá ho zaplatit veškeré náklady. Jen omezenec uzavírá něco po telefonu s externím pracovníkem ( na linkách jsou pouze externisté ). A pokud už to uzavře a cítí se být poškozen, musí bohužel platit a přitom se soudit. Ne neplatit a soudit se. Doufám pane, ani nevím jak se jmenujete, že zaplatíte veškeré náklady za tu Vaší šaškárnu. Vážení zde diskutující, operátor je soukromý subjekt, který podniká za účelem dosažení zisku! Nikdo Vás nenutí používat služby na které nemáte. Začněte podnikat a předmět svého podnikání poskytněte zadarmo, nebo pod cenou, přesně jak požadujete na těchto diskuzích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 19:27

Fandím a držím palce. Víc takových, co se nenechají škubat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 17:53

Jak nám ti operátoři kvičí. Asi jako svině, která se chytla do vlastní právní pasti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 17:00

Já si cetl ten jeho web od začatku do konce a musim rict, co se to tady kua deje. Pokud mi nekdo zere nervy cele roky a pak rekne hele mas pravdu skoncime to stylem nech to byt nemusis nic platit. tak to tedy ne.Pokud je T-mobile tak ferovy a lidsky, tak nerozumim tomu, ze uzna svou chybu a chce se vyrovnat se zakaznikem az tak pozde. Ze by jim to doslo az tak pozde? Ferro: 1. ten pan tvrdi ze na zaznamu byl ujisten ze se nic nebude menit.
2. pokud nekdo chce sam urovnavat neco, co jeste nebylo rozhodnuto tak co si mame o tom vsem myslet.
3. nemit zaznam, znamena nemit smlouvu (ustni) pak bych mohl i ja rozesilat vsem dopisy s tim ,ze jim budu napr. uctovat poplatek za kazde zapnuti televize, aniz by me znali a vedeli co delam, pokud by mi neposlali vypoved do 14 dnu... trosku uhozene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 16:54

Já tedy dost dobře nechápu, jak někdo může dělat právní úkony po telefonu... to je přece úplně uhozené. Základní věc je, že co není na papíře...neexistuje...Jinak ze zkušenosti vím, že tyto telefonisté (tyto externí firmy ani nespadají pod operátora, mají sprostředkovatelské smlouvy) slíbí nespnitelné za čárku a operátor to pak musí žehlit..Držím palce všem proti bezpráví, ale bacha na černobílé vidění světa..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 16:52

Ja se dival na netu na ty dokumenty a podle me je pravda na strane T-Mobile. Akce 100 SMS neni soucasti tarifu, byla omezena na dobu urcitou a prodlouzeni tarifni smlouvy se na ni tudiz nevztahuje. Ze pan Januska predpokladal neco jineho je jen a pouze jeho problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 16:24

Pan Januška je rozhodně hrdina a fandím mu, ale nevím jak tohle může dopadnout... bez toho záznamu hovoru to musí být složité cokoliv dokazovat.
Já už si raději nahrávám všechny hovory, podařilo se mi konečně najít funkční soft pro Android, co skutečně nahraje obě strany, ale druhou stranu většinou neupozorňuji, že hovor je nahráván. Jen občas z legrace když mi volá někdo kdo mi chce něco prodat a taky si mě nahrává, docela se většinou diví. Jeden 'obchodní zástupce T-mobilu' mi to dokonce položil, když jsem mu nahrávání oznámil XD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 16:13

Já ,u fandím a držím palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 14:43

Děsné. Člověk by jim nejraději poslal do úřadu bednu dynamitu.
Není důkaz o změně, tak jak tu změnu mohou doložit? Vyjádření soudu je také "krásné".
Držím panu inženýrovi palce, aby to dotáhl do spravedlivého konce.
Dávala jsem také stížnost k rukám ČTU na jednání O2 - obstrukce při výpovědi. Odpověď byla bohužel také na straně nezákonného jednání O2. Jednoznačně porušili lhůty a stejně to rozhodnutí bylo proti nám. Jenže nemám chuť se s nimi takto dohadovat. Netuším, jak se nenajedeným operátorům bránit. A banky jsou to samé atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 14:39

Vůbec se ničemu nedivím. T-Mobile mě podvedl trochu jinak, ale stálo mě to 20tis aniž bych si poslal jedinou SMSku. Jednoho dne mi zavolala paní a sdělila mi, že má pro mě přednabitou kartu, kterou když nabiju na x tak dostanu x+něco zdarma. To znělo rozumně, bohužel roznalením obálky se z toho vyklubala smlouva na 2 roky. Aniž bych jendou zavolal, poslal SMSku, tak jsem byl nucen T-Mobilu platit, posílali na mě vymahače, když jsem neplatil a za zapojení čísla, které nevyužívám zpět, aniž bych to po nich chtěl si vždy vyúčtovali přes 1tis Kč.
Kontaktoval ČTÚ, ale ten asi dostává více pěněz od T-Mobilu, než na výplatnicích, proto nevyužili žádnou z možností, které jim právo ČR a EU dává a rovnou to uzavřeli.
T-Mobile jsou od té doby pro mě jen podvodníci a zloději a této firmě se vyhněte obloukem!
ČTÚ bych zrušil úplně, protože lidi tam nic nedělají, asi pozůstalci z komunistické éry, kdy úředník nic nedělal, měl absolutní moc a hlavně bral peníze. Hanba ČTÚ!!! Zmar T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 14:04

Když neexistuje žádný nahraný hovor , tak kde každý bere tu jistotu,že je to na 100% tak jak říká ten člověk???Přijde mi podezřelé,že na tom svém webu vůbec nepsal,že mu T-Mobile ty peníze vrátil ... prostě to úmyslně zkreslil celé a to mi příjde vážně divný ....Na druhou stranu to by si mohl volat na linku,že mu slíbili k prodloužení 100% slevu na celou fakturu a jelikož není hovor , tak by měl mít dle zákonu pravdu zákazník,co by si to celé vymyslel? :))))) to mi přijde trochu uhozený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 13:54

Zákazníkovi se vůbec nedivím. Po tom, co s ním operátor a ČTU takli zametli ... Nadělali si do bot, tak proč je v tom trochu nevymáchat, aby se to příště neopakovalo.Nemůže to přece skončit tak, že TMobil řekně, měli jsme pravdu, ČTU nás podpořil ale v rámci dobrých vztahů jsme zákazníkovi peníze neúčtovali... Tak to zjevně není, právo je, dle dostupných informací, evidentně na straně zákazníka.
JUDr. Ing. Vladimír Koranda, Ph.D.btw Při této příležitosti díky Mobilmanii za dlouhodobou kampaň proti drahotě, přiznám se, že mi ceny dřív ani nepřišly drahé ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 13:52

t-Mobile je podle me nejhorsi operator v CR. Potreboval jsem, aby mi v necem vysli vstric, a operatorka byla hrozne ochotna. Kdyz v pocitaci zjistila, ze smlouva byla prodlouzena pred dvema mesici na dalsi 2 roky, tak uplne otocila, oznamila mi, ze to nejde a jestli mi muze pomoct s jeste necim dalsim.
Uplne bylo v jejim tonu hlasu slyset neco ve smyslu "mame te zahackovanyho na dalsi 2 roky, tak se nemame o cem bavit".
T-Mobile nikdy, zlaty Vodafone, jejich pristup je uplne jina pisnicka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

No je to dobře že se někdo do operátorů "opře", ale viděl bych i několik pochybení na straně pana Janušky:- reklamace nemá odkladný účinek na zaplacení vyučtování - tedy u O2 to tak funguje, takže faktury měl platiti nadále ve výši kterou mu operátor zaslal. Tím by se předešlo smluvním pokutám a vymáhámí ze strany exekutora
- všude je uváděno že při telefonátu uvedl že jen "za stejných podmínek", ale uvedl že má 100 SMS zdrama? Předpokládat že to operátor ví je to nejhorší.
- smlouva nikdy nebyla ukončona, takže rozhodnutí, já to platiti nebudu, taky nevidím jako nejšťastnější.
- operátor dobře uvedl, že i při zničení SIM nezaniká smlouva
- v dopise z 19.2.2010 není o 100 SMS nic uvedeno, tak proč se neohradil již proti tomuto dopisu? Dnes je samozřejmé, že co není černé na bílém, tak jako by nebylo.Je to jen můj pohled na věc, ale mohl pan Januška předejít mnohm potížím. Jinak mu držím palce, ať to dobře dopadne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 13:41

Ano T-mobile je vychcanej, ale pan namto ze ma vysokou asi taky nema moc kolecek pohromade. Rika se nic neprodluzovat po telefonu, vse mit napsany atd ale cesi sou pohodlny vse nejradsi rychle a zadarmo A pak to tak dopada. A kdyz uz ma bejt konec pan se najednou bude sprajcovat. Clovek kdyz neco nekde odsouhlasi a nebo podepise mel by nejdriv zapojit mozek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 13:14

Naprosto s panem Januškou souhlasím. Dostal jsem se do velmi podobné situace!!! T-mobile mi přes můj nesouhlas prodloužil telefonicky smlouvu o další 2 roky.Tím, že mě o tom neinformoval jsem nestihl 14 denní lhůtu a teď musím platit! VÁŽENÝ PANE JANUŠKO VYDRŽTE-DRŽÍM PALCE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 13:02

Mám s nimi také svou zkušenost, která začala poté, co jsem po 3. uznané reklamaci stejné vady telefonu odstoupil od smlouvy.
Bohužel, nemám tolik času a energie pro boj s větrnými mlýny, takže po zbytečném dohadování na prodejně a zbytečném podání stížnosti na průběh a výsledek reklamačního řízení jsem se na to vybodnul, ač mi právník radil, abych to nedělal. Nemám sílu bojovat s neprůstřelným molochem...
Takže pane Januško, držím Vám palce, případ jsem si pročetl na Vašich stránkách. Když se Vám to podaří dotáhnout do úspěšného konce, bude to jistá forma zadostiučinění i pro mne.P.S.
Oni jsou tak zahledění do sebe ve svém přesvědčení "nedotknutelného", že si v tom odírání neuvědomují, že nakonec to budou stejně oni, kdo bude ze svého jednání tratit.
Třeba já již jen čekám, až přítelkyni doběhne služba spojená s mým číslem a dávám růžovému SBOHEM. A protože poté nebude mít význam ani pro přítelkyni udržovat jejich SIM, přijdou i o ni. Byl jsem jejich zákazník již od minulého století a mohl jsem být dalších XY let, za které ze mě mohli dostat ještě hromadu peněz na službách i za přístroje. Díky své aroganci dostanou NIC a to nejen ode mě, ale přijdou i o zisky z přítelkyně, která u nich skončí též.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:59

Držím palce, je jasné že jde o princip, který se týká všech mobilních operátorů. Před nedávnem při rušení smlouvy na datové služby u O2 jsem narazil na podobné obstrukce, ... . Pokud je spor až takto vyhrocený, tak by možná stálo za to, podat i žalobu na ČTU z důvodu zmíněného rozhodnutí.Pokud by se sepisovala vůči ČTU petice/žaloba/stížnost/atd. tak bych se osobně připojil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:41

Fandím mu. To, že by to většina lidí zabalila jenom ukazuje to, proč je s naším národem a zemí vydrbáváno. Protože si všechno necháme líbit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 12. 2011 12:40

Je dobře, že má sílu bojovat a nenechá si srát na hlavu, jako drtivá většina občanů ČR. O tom, že ČTÚ jdu na ruku operátorům nepochybuji. Odjakživa jim vše prochází a ve všem mají volnou ruku, mohou si dělat co chtějí. A co ČTÚ udělalo nebo dělá pro zákazníky? Zhola nic.Je prachsprostá drzost co si dovolí T-Mobile. Vidí a řekl si, hmm tak tohle není typický blbý zákazník. Tak dobře, vrátíme mu peníze a bude klid. Hezky k soudu s tím a doufám, že to pán vyhraje. Mělo by to znamenat precedens pro všechny podobné následující případy. Doufám, že tohle bude zároveň i jako reklama pro ostatní zákazníky. Sviním vše prochází, dokud je jejich chování tolerováno......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:40

..drzim mu palce, ale obavam se, ze CTU a T-mobile to chteji zamect a bohuzel se jim to beztak povede! nechapu proc se ctu nezastane obcana ale operatora, asi operato sipe penizdy ctu a oni jsim jdou na ruku..
..doufam ze se spor bude medializovat a ze operator ne jen zaplati sudni vylohy ale ze da i panu odskodne za utrapy
..ja bych dal T.mobile pokutu!! treba 1% ze zisku!! a CTU bych zrusil!! je to urad k nicemu!! jen to stoji penize ze statniho rospoctu a prinos zadnej, ba naopak je sprahnutej s operatorama a hraje jim na ruku!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:32

Já bych se na to kvůli pár tisícům vykašlal. Dokonce jsem to jednou udělal. A zrovna z tímhle šíleným operátorem. Moje krátká zkušenost mě vyšla asi na 4 tis Kč. Ale držím pánovi palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:20

Otázkou samozřejmě je, zda operátor nabídl vyrovnání v PLNÉM rozsahu. Tj. náklady na právní a soudní služby, pokrytí poplatků vymahačské agentury a samozřejmě náklady vynaložené na obhajobu a počáteční komunikaci. Pán měl jistě vydání ve formě pošty, telefonů atd. a to nemluvím o psychické újmě a času, který do sporu až po operátorův návrh na vyrovnání investoval. Ono myslet si, že mě budou půl roku ničit nervy, čerpat můj čas a pak mi napíšou, že mi posílají zpět mé platby by mě taky neuspokojilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:16

Názorná ukázka na čí straně stojí ČTÚ, a pokud se hledá, kde má státní rozpočet šetřit, tak zde by to bylo na místě. Tato státní instituce je jen černá díra na peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 12:00

Ja bych se na to nejspis vykaslal, ale panovi drzim palce. T-mob se ho pokusil podfouknout jako mnohe dalsi zakazniky a ted to chce zamest pod koberec. CTU ukazalo, ze stoji na strane operatoru a to neni spravne, kdyz je v pravu ten pan. Kvuli "par korunam" ho tahali rok po soudech a poslali na nej vymahace! Jsem rad, ze to tak nenechal! Chce to mnohem vetsi satisfakci, nez 6k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 12. 2011 11:53

Myslím si, že dělá dobře, když se soudí dál. T-Mobile se ho pokusil podvést a teď se z toho chce vykroutit, tím že ho opije rohlíkem. Ne, ne, žádný takový jen ať si to vyžerou pořádně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor