RE: Mirek77
Tak Mirku přemýšlím čím bych jako dlouhodobý zákazník TMO ten tvůj příspěvek ukamenoval, ale nějak mě bohužel žádný pádný protiargument nenapadá. Buď to bude tím mým operátorem a nebo pozdní noční hodinou, fakt nevím .
Vím ale asi toto:
1) Přeposílání e-mailů na telefon řeším Oskartou
2) Pokud bych byl v situaci že bych nyní uvažoval o vhodných alternativách připojení na internet, asi určitě bych pořídil SIM Eurotelu s jeho novým datovým paušálem. A to už je opravdu na pováženou, protože kdyby mě někdo před měsícem tvrdil že bych někdy mohl uvažovat o tomto operátorovi, nestydatě bych se mu vysmál.
3) No za třetí už nic, kdyby přeci jen něco tak to už bych pak musel zvažovat který operátor je pro mne jako hlavní vlastně výhodnější a kteří dva budou ty "vedlejší".
Jsem zvědav co TMO vymyslí za ty nové datové tarify, třeba nás překvapí a budou také zajímavé . Pořád se mě nějak nechce věřit, že si fakt připravuje půdu pro odliv dalších, ovšem tentokrát již většinou lukrativních zákazníků. Logicky se totiž domnívám že data ve velké míře využívají především firemní zákazníci a právě pro ty může být to co nyní nabídl Eurotel dost silné lákadlo. Může se lehce stát že při větším objemu dat vyjde pak Eurotel pro takového zákazníka celkově levněji i přes to, že má dražší hlasové služby.
Nemá ale cenu nyní spekulovat, necháme to na TMO protože on přeci zná nejlépe potřeby svých zákazníků takže určitě ví lépe než my co má dělat.