Živé zpravodajství z tiskové konference T-Mobilu

Diskuze čtenářů k článku

dotaznik  |  02. 07. 2003 15:21

chtel jsem se zaregistrovat na t-zone.cz

cteli pomne tel cislo ve tvaru př : 737 bla bla ,to jsem udelal a puk 2 jsem napsal prvni 4 čísli jak chtely ale haha porad mi davaji na jevo ze mam bud spatne tel cislo nebo puk 2 a vim sam na 1000% ze jal tel tak i puk pisu spravne ale hold nedaji se rist jo a moje telefon este nikdy nebyl zaregistrovan na netu tak ze mne maji asi za blazna nebo nemaji cas vyresit problem na jejich strane nebo asi nechteji mit vice zakazniku

tak to je fakt firma ktera jim vsechno jedno i tak jednani!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  03. 07. 2003 13:58

Mně se registrace povedla (i když na několikátý pokus), ale přihlášení už ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavlis  |  05. 05. 2003 12:13

Tak pořád tomu nerozumím. V článku máte pokaždé uvedeno něco jiného. Jde o účtovací jednotku těch 5kB nebo jen minimální zúčtovací jednotku? Docela velký rozdíl. Po pěti kB už normálně po kilu? Jak to tedy je???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blesk  |  02. 05. 2003 07:26

.....většina wapových přenosů je ale prý nad 5 kB, takže větší zúčtovací jednotka se nijak zvlášť neprojeví........ hmmm blabla   tak proč to měnili?

Kdyby se to nijak zvlášť nemělo projevit tak by to asi neměnili.

ULHANÝ T-MOBIL. Akorát z nás dělaj blbce. A nijak jim to nedělá velkou práci, když jsme furt u nich a platíme a platíme.-...-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HonzaS  |  01. 05. 2003 18:52

co je to? QoS
Mám "Motorla GPRS Manager" a tam je položka "Quality of Service".
Je to ono?
Ale jak to nastavit.Jsou tam tyto položky:

Precedence Class
Delay Class
Reliability Class
Peak Throughput
Mean Throughput

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niedermann  |  30. 04. 2003 19:37

Já rozhodně patřím mezi ty uživatele internetu, kteří by chtěli platit poplatky za internet nikoliv minutovou sazbou nebo platit poplatky za přenesená data. Také rozhodně nepreferuji vytáčené připojení k internetu nebo-li dial-up. Rozhodně si myslím, že by to měla být pouze výhoda pevné telefonní sítě, kdy účastník platí pouze paušální poplatek za internet a může surfovat nepřetržitě nonstop 24 hodin denně, ale u mobilních sítí, by tato výhoda neměla být. Minulý týden jsem si přečetl rozhovor s panem generálním ředitelem T-mobile Ronaldem Mahlerem v rubrice ekonomika v deníku MFDnes a musím souhlasit s názorem, že kdyby t-mobile zavedl neomezené připojení k internetu za paušální poplatek, tak by to mohlo vést např. k arbitrážím či soudním procesům. Taky souhlasím s tím, že by mohlo dojít ke zneužití sítě, a každý by si mohl stahovat kvanta dat do svého počítače. Mobilní síť zkrátka není na takový nápor připravena. U pevné sítě, tam takové riziko nehrozí. Taky není fér, aby někdo platil měsíčně 1000,- Kč a za měsíc stáhnul do počítače např. 50 MB dat, a někdo platil 500,- Kč a stahoval by do počítače např. 500 MB dat. Proto já rozhodně podporuji t-mobile omezit stahování souborů z internetu a omezit to právě poplatky  za přenesená data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 04. 2003 19:58

Jak bych slyšel někoho z T-Mobilu :) Problém je ale v tom, že Eurotel službu pro neomezené připojení k internetu nabízí. I když jí zástupci T-Mobilu na dnešní tiskovce nepřímo prorokovali brzký konec, pro uživatele je důležité, že za tisíc korun měsíčně mohou stahovat tolik dat, kolik chtějí. Semdesát megabajtů měsíčně je hrozně málo a tak ten, kdo chce mobilní data využívat více, asi půjde k Eurotelu.

Poznámce o arbitráži nebo soudním procesu příliš nerozumím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  01. 05. 2003 10:38

Přesně tak.

Já jsem se se zpočátku taky klonil k názoru, že DATA NONSTOP je provokace určená ke zlepšení vyjednávácí pozice před prodejem Eurotelu, jenže ono to zatím funguje. Kdyby se skutečně ukázalo, že to tak zůstane, pak Eurotel převálcuje konkurenci neuvěřitelným způsobem. Navíc jestli dojde během dvou let k nasycení sítě, nic se neděje. Eurotel vytasí UMTS jako zachránce situace. A bude přesně tam, kde chtěl být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peacemaker  |  30. 04. 2003 21:01

No tak to snad ne. Napada me jenom jedno slovo - komunismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  01. 05. 2003 12:14

2Helmut Niedermann
Nojo, jak muze vypadata jinak Tvuj nazor, nez ve prospech TMO!!! Kdyby TMO nabizel neomezeny GPRS pausal a ET ne, tak by jsi byl opacneho nazoru, tim jsem si naprosto jisty!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  01. 05. 2003 12:48

Dokud se sit GPRS Eurotelu nezhrouti, tak s vami nebudu souhlasit. A zatim jsem s GPRS Eurotelu spokojen a to jsme se zkousel pripojovat i v Praze. GPRS pausal pouzivam jen proto, ze neexistuje pausal na pevnou linku. Jako nouzovku. Co se tyka zhrouceni GPRS site, tak si myslim, ze dokud budou uzivatele pouzivat misto profesionalinich modemu jen bezne mobily, tak zhrouceni site nehrozi, maloktery uzivatel si umi nastavit spojeni PC-kabel-moil tak, aby vyuzil GPRS spojeni na maximum, je treba vyresit nekolik drobnych technickych problemu (kavlita kabelu, kvalita firmware mobilu, spraven nastaveni rizeni toku dat, atd). Nebo jinak, pokud uzivatele tvrdi,ze sit Eurotelu je pretizena, tak za to casto muze spatne nastaveni jejich modemu. A pokud vim, i v GPRS existuje neco jako QoS, tak az zacne byt sit skutecne pretizena, muze zacit operator prodavat GPRS s lepsim QoS, coz muze byt jina cena nez GPRS bez garance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  01. 05. 2003 12:53

Dokud se sit GPRS Eurotelu nezhrouti, tak s vami nebudu souhlasit. A zatim jsem s GPRS Eurotelu spokojen a to jsme se zkousel pripojovat i v Praze. GPRS pausal pouzivam jen proto, ze neexistuje pausal na pevnou linku. Jako nouzovku. Co se tyka zhrouceni GPRS site, tak si myslim, ze dokud budou uzivatele pouzivat misto profesionalinich GPRS modemu jen bezne mobily, tak zhrouceni site nehrozi, maloktery uzivatel si umi nastavit spojeni PC-kabel-mobil tak, aby vyuzil GPRS spojeni na maximum, je treba vyresit nekolik drobnych technickych problemu (kvalita kabelu, kvalita firmware mobilu, spravne nastaveni rizeni toku dat, atd). Nebo jinak, pokud dnes uzivatele tvrdi,ze sit Eurotelu je pretizena, tak za to casto muze spatne nastaveni jejich modemu. A pokud vim, i v GPRS existuje neco jako QoS, tak az zacne byt sit skutecne pretizena, muze zacit operator prodavat GPRS s lepsim QoS, coz muze byt jina cena nez GPRS bez garance. Pak snad jeste existuje nejaka technologie EDGE, zatim ji ale bezne mobily nepodporuji.

Verim tomu, ze dokud nebudou na trhu levne GPRS modemy a budou se pouzivat bezne mobily, tak pretizeni site nehrozi.. A v dobe kdy budou na trhu kvalitni GPRS modemy, uz bude vetsina domacnosti pripojena k internetu pevnou linkou za pausal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  30. 04. 2003 15:22

Dobry den,
nevim kam tento dotaz zaradit a tak volim tuto diskusi.
Nemá Mobilmania (nebo kdokoli jiny) informace, zda bude u T-Mobilu v nejblizsi dobo dotovany SGH-S300 od Samsungu?
Na jejich nemeckych strankach uz je za cca 229 Eur - takze jestli mam pockat - ale abych se nenacekal dlouho.
Dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  30. 04. 2003 18:29

Tyto informace zatím nemáme. Zkuste počkat pár dní, vždy začátkem měsíce představuje T-Mobile, tak jako ostatní operátoři, aktualizovanou nabídku mobilů. Potom uvidíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miqs  |  30. 04. 2003 14:35

Kdysi jsem byl zákazníkem T, líbili se mi, inovativní operátor, pěkné logo Paegas, dobré služby zákazníkům a nejlepší ceny. I potom, co se začal prosazovat benjamínek O, jsem zůstával dál, protože jsem byl spokojený, neplatil moc... až po to obludné T to opravdu docela šlo.
Nelíbila se mi změna názvu, bál jsem se, že nezůstane jen u ní. Ale vydržel jsem - nakrmili mě 20% volných minut navíc. Ba vydržel jsem i dlouho potom, i když mi spousta věcí začínala vadit. Zásadní změnu jsem provedl, jakmile to bylo nejvýhodnější (alespoň tedy pro mě) - O s lepším paušálem a víkendovým voláním zdarma, E s paušálem na Internet, po kterém jsem volal už hodně dlouho a po pravdě jsem ho čekal z jiné strany.
Nu a než jsme se nadáli, je tu úžasná, skvělá, nepřekonatelná nabídka T, který nám, zákazníkům s měsíčním datovým objemem doma minimálně za 500MB, hodlá dokazovat, že jich víc než 50 volných nepotřebujeme! Díky, milý T! Opravdu jsme to nečekali, až nám tvoje nabídka vyrazila dech! Jak je dokonalá!
Sbohem, náš starý dobrý Paegasi, byl jsi dobrým operátorem. Škoda, že tvůj příbuzný T se tak rychle propadl na opačnou stranu hodnocení.

Zazvonil mobil a pohádky je debil. Pardon, konec.

PS: Podobnost jednoho slova v nadpisu s tiskovým mluvčím je čistě náhodná :o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  30. 04. 2003 14:18

Vytrzeno z clanku:

Zákazníkům rovněž chceme nabídnout zkušební dobu, kdy si po dobu následujících tří měsíců vyzkoušet tarifní program Business, kdy budou platit pouze paušál, a nikoliv přenesená data. Budou si tak moci ověřit, kolik dat reálně přenesou.

Diky teto akci zakaznici TMO zjisti jak perfektni je nebyt nicim omezen a radi prejdou na ET Data Nonstop! TMO je sam proti sobe, nebo ze by chtel dalsi odliv zakazniku???

Je velice spatne, ze ET bude sam, kdo nabizi neomezeny internet - nema konkurenci, tudis ho muze kdykoliv zrusit, popr. zdrazit!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav,kucera  |  30. 04. 2003 14:14

Zdravim,

docela by me zajimalo, co je redakcni komentar a co informace o t-mobile..

Tohle napriklad vypada, ze to je od t-mobile:

"Nabídka T-Mobilu ohledně nových GPRS tarifů pamatuje na různé typy uživatelů, od začátečníků až po náročné firemní zákazníky. Sledovali jsme využívání datových služeb u zákazníků, proto jsme připravili podstatně širší nabídku tarifů, aby si na svoje přišel opravdu každý. Zákazníkům rovněž chceme nabídnout zkušební dobu, kdy si po dobu následujících tří měsíců vyzkoušet tarifní program Business, kdy budou platit pouze paušál, a nikoliv přenesená data. Budou si tak moci ověřit, kolik dat reálně přenesou."

A tohle zase vypada jako od vas:

"Jiří Dvorjačanský ukazuje graf porovnání starších a nových tarifů GPRS. Grafy, které jsou prezentovány, říkají totéž jako naše analýza, kterou si můžete přečíst v jednom dnešním článku. T-Mobile ale podle očekávání upozorňuje na "zrychlující" služby GPRSpeed a vyzdvihuje výhody, o kterých už byla řeč."

 

Proc to neni nejak odliseno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 04. 2003 14:35

Když je vidět, že jde o redakční komentář, jde o redakční komentář - jinak jsem vlastními slovy psal, co bylo na tiskovce TMO k slyšení. Uznávám, mohlo to být nějak odlišeno, ale u takových článků jsem rád, že stíhám psát, ukládat, publikovat článek a další operace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  30. 04. 2003 14:13

Pokud se nedivam na neomezeny GPRS od ET, tak urcite TMO GPRS zvyhodnil! Akorat nechapu, proc musel zprasit to uctovani po 5kB . U wapu je to dost blby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  30. 04. 2003 13:04

Tak vyuzivani sluzeb GPRS je podle T-mobilu zneuzivani site ))))
Zrejme by chteli, aby uzivatele platili jen pausal a nikam nevolali, aby nemuseli provozovat zadnou sit, ktera jim prinasi jenom obrovske nekryte naklady ))
Koukam, ze T-mobil v PR uz predstihl Telecom a dotahuje se na Ceske Drahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  30. 04. 2003 13:33

Třeba T-mobile zavede tarif ze kterého se bude moct volat jen když síť nebude vůbec vytížená A GPRS se bude moct používat jen mezi 3 a 4 hodinnou ranní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miqs  |  30. 04. 2003 14:41

Jé, to je ale nápad! Zrušili jsme SMS bránu, protože to byly velké nekryté náklady, zrušme i vlastní síť! Třeba si toho lidi nevšimnou, bouřit se jich bude zase jenom pár procent na internetu a my tím vyděláme!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  30. 04. 2003 16:59

Tím, že T-Mobile neuvedl paušál, vlastně uznal, že nemá tak dobrou síť jako Eurotel - prostě by se ucpala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  30. 04. 2003 12:40

Tak jsem se snažil najít něco o tom DXT a nic jsem nenašel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 12:50

Redakce doufám promine, že sem dám odkaz na konkurenční server:

http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/mobilni_technologie/GSM/gsm.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:01

Ještě nám najdi tu spojitost s T-Mobilem. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 13:03

Ty si vážně nedáš pokoj.....

Já jsem nepoukazoval na spojitost s T-Mobilem, ale vysvětlení, co je to DTX.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:07

Promiň, já tě nechtěl nijak rozrušit. Ale to je právě to co tu hledáme, zda tuhle technologii někdy T-Mobile užíval a následně zrušil. Žádná ironie, tentokrát.

BTW že jsme se ale pobavili o těch horách, co? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 13:17

Používal, ale asi jak v které oblasti. Když jsem měl Nokii 5110, tak to bylo přímo vidět v servisním menu (konkrétně menu 12 a 13). Teď mám Siemense a tam to vidět není, nebo alespoň nevím kde se to dá najít.

PS: Jo, to bylo dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:33

Tak fajn. Nicméně oficiálně k tomu žádné informace asi nenajdeme. Ten člověk co si tak snažil vynutit odpověď by se stejně nedočkal. Pochybuju, že by Mr.Hájek o tomhle vůbec něco tušil, popř. byl ochoten odpovědět.

BTW lidi, nezakládá někdo klub Mr.Hájka? Jako má bývalý ministr informací v Iráku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 14:09

Hmm, asi ne.

Mám pro tebe návrh, nechceš ten klub založit a stát se jeho zakládajícím a zároveň jediným členem? Možná by jste byli i dva, xPuberťák by se jistě přidal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 14:34

Tak jo. Staniž se. Pro dnešek je to vše. Odpojuji svou 400Mbps linku :) a končím. Nashledanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  30. 04. 2003 13:09

Jsme nehledal moc důkladně 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 12:52

To je překvapení, co? Ještě zkus DTX (viz předchozí příspěvky), ale ve spojení s mobilními telefony najdeš něco podobného:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:03

OK, možná se tak označuje pokročilá technologie, kterých je T-Mobile plný. A všechno to běží jako na drátku:) Parádička.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pozor  |  30. 04. 2003 13:03

 T-Mobile, uč se!
Nekontinuální vysílání - DTX
Náš signál teď přeskakuje po nosných vlnách. Je zde další zajímavost a tím je funkce označovaná jako nespojité vysílaní nebo-li DTX (Discontinuous Transmission).
Jeho základem je poznatek, že člověk běžně mluví do mikrofonu méně než 40% času stráveného telefonováním a ve zbylém čase poslouchá a dělá pauzy. Proto je zbytečné, aby byly vnitřní obvody telefonu neustále napájeny na maximum. V přestávkách kdy nehovoříme je tedy napájení telefonu sníženo, čímž se prodlužuje životnost akumulátorů a co je z hlediska sítě důležitější, je snížení interferencí mezi kanály.
Tento proces řídí tzv. detektor hlasové aktivity (VAD - Voice Activity Detection) který na vstupu musí na šumovém pozadí rozeznat kdy hovoříme a kdy ne.
Když je náš hlas špatně interpretován jako šum (což se mě stalo když mi volal někdo s auta), vysílač sníží svůj výkon a na druhém konci je slyšet nepříjemné praskání (někdy nazývané anglicky clipping) nebo v krajním případě je na přijímací straně slyšet jen ticho. To může navodit dojem, že spojení bylo přerušeno, proto přijímač vytváří minimální šum nazývaný jako comfort noise aby jste náhodou předčasně neukončily hovor. Nastane-li opačný případ, tj. VAD považuje šum za hlas, účinnost DTX je velmi snížena, což vede k rychlejšímu vybití akumulátorů.
Proč to T-Mobile kdysi používal (jako Paegas) a teď po přeměně na světového operátora přestal používat - totˇ otázka a jen s podivem sleduji, že si toho nikdo nevšimnul!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:12

Ale tak to přece není. T-Mobile jako jediný operátor na světovém trhu tuhle technologii dále používá. Díky tomu mi vydrží baterie na jedno nabití až neuvěřitelných 53dní, bez vypínání! Alcatel OT311 + 700mAh. Díky moc. Naprostá delikatesa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 13:18

... a s olověným akumulátorem na zádech a jaderným reaktorem na vozíčku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 13:26

Taky jsi zvolil tohle řešení? A já myslel, že jsem jediný. Tak jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 04. 2003 17:17

Zrejme se jedna o preklep. Ta kapacita je spis 700 Ah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  30. 04. 2003 14:05

Tak to by jsi nesmel mit v mobilu simku,na noc ho vypinat a pak mozna,ale zduraznuji mozna by vydrzel,ale to ciste teoretickyAle i to je utopie)Jedine co muzu doporucit je tak v S55 je FW 11 tam se me prodlouzila pohotovostni doba o den oproti FW 5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 05. 2003 19:27

T-Mobile pouziva DTX v cele sve siti od zacatku, jedinym rozdilem o kterem vim je ze se zavedenim GPRS do site se v jeji casti kterou stavel SIEMENS se stala moznost nastavit pouziti ci nepouziti DTX telefonem (status MAY), pred tim bylo natvrdo nastaveno na status USE tzn. ze k pouziti DTX dochazelo vzdy tak jak je tomu dodnes v nekterych castech ktere stavela MOTOROLA...

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
POZOR!  |  30. 04. 2003 11:16

PROČ T-MOBILE ZRUŠIL VE SVÉ SÍTÍ DTX PŘENOS???????

TO NÁM JAKO CHCETE LIKVIDOVAT BATERIE VELKOU SPOTŘEBOU A NEŮSPORNÝM PROVOZEM? OSTRAVA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
POZOR  |  30. 04. 2003 11:29

TAK VYJÁDŘÍ SE NĚKDO K TOMU DTX, BUDOU MÍT PÁNI S T-MOBILU ODVAHU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 12:03

O čem to mluvíš? T-Mobile a něco rušit? Nepřichází v úvahu. Zvlášt když to tam ani nebylo:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  30. 04. 2003 12:07

To by mne fakt zajimalo, kdo plati georga za ty jeho neustale kecy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 12:23

Mně nikdo. Nicméně moji otázku redaktoři Mobilmanie na konferenci položili aniž bych musel používat nestandardní písmo (nebo možná právě proto). Když se Ti to nelíbí, tak tady alespoň vysvětli na co se ten maník vlastně ptal:) Evidentně veděl o čem mluví a ta naléhavost... Aby se mu náhodou nevybila baterie.

Nicméně tobě díky za reakci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:00

Jak zabrání TMe "zneužívání" v té tříměsíční době, kdy má údajně nabídnout stahování dat pouze za paušál?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  30. 04. 2003 11:14

Jednoduše nechají ti jen ten jejich slavnej jeden garantovanej timeslot! To jsou idioti, asi maji maloukapacitu sítě(nebo páteřních linek) a nemají na posílení, chudáčkové malý! A navíc nevím, co hlásí, když mají ten jejich garantovanej timeslot. To zákazník fakt využije nejrychlejší GPRS, když mu za 3 měsíce zbyde volnejch 50 MB, ale stáhne je mnohem rychlejš než od konkurence To je mi výhodička.... Ať žije marketingové oddělení!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:20

Je to tak. Je jasné, že každý inteligentní uživatel si na podobnou otázku odpoví sám. Já jen chtěl, ať se na to zeptá pan Lutonský, jestli má možnost číst diskusi. Odpověď od Mr.Hájka by mně zajímala. Na jednu stranu vykládají něco o zneužívání a zastavení této služby po měsíci v Maďarsku a sami ji chtějí 3 měsíce nabízet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  30. 04. 2003 11:29

Zeptali jsme se a odpověď najdete v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:45

Oni tomu zabrání tak, že říkají, že jde o časově omezenou nabídku... No tak to je výborná ochrana. Něco jako přerušovaná so*lož. Určitě je každý bude poslouchat.

Raději už jeďte domů / do redakce. Tam se stejně nic hodnotného nedozvíte. Ale díky, že jste se zeptali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 10:53

Můžete tam za nás, uživatele, poděkovat? Ta nabídka je tak skvělá, že jsem naprosto spokojen. Je to prostě lahůdka, za ty ceny. Díky moc, fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Menns  |  30. 04. 2003 10:55

V Ostravě je vůbec problém se připojit na GPRS a pokud se to zdaří,tak je to natolik zdechlé,že je to horší neš CSD!!!!!!!!!!!!! T-Mobile hnůj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 10:58

Co blbneš chlape? T-Mobile je NEJ. Tady se děkuje, nekritizuje. Od tvého příspěvku se naprosto distancuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 10:58

To je zajímavé, já jsem v Porubě na kolejích (jsem ze Slaného) a připojuji se na pokoji bez sebemenšího problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Menns  |  30. 04. 2003 11:01

Chachá, to bych chtěl vidět a hlavně v noci!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:05

Ale jo, je to tak. Já jsem byl před týdnem ve Vysokých Tatrách, naladil jsem TMe přes buňku v Ostravě a jel jsem bez problémů a bez roamingu. Naprostá paráda. Lahůdka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 11:13

Tak to ti nežeru, vždyť je to vzdušnou čakou kolem 100 km! Maximální vzdálenost od buňky, kdy ještě všechno funguje je u 900MHz kolem 18 km, u 1800MHz kolem 7 km (zhruba). A nemluvě o tech interferencích, co by musely bejt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:16

Ale ty to nechápeš. Je to T-Mobile. Řekni si to nahlas: T-Mobile. Jede to jak ďábel. Vychutnávka. Mimochodem 900MHz přes 30km.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 11:20

No dobře, ale určitě né 100. Někde jsem četl o číslu myslím 37 km, ale teď už nevím, jestli to bylo bráno jako průměr buňky, nebo vzdálenost od základnovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 11:23

Tak jo. Půjdu s pravdou ven. Nebylo to Vysokých Tatrách. Bylo to v ... Himalájích. T-Mobile je prostě nej. Bohové mobile průmyslu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 11:38

To je úplná blbost, to by musela bejt jedině satelitní síť Thuraya

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  30. 04. 2003 12:00

Ne, to ne! Pleteš se, jde o čistokrevný T-Mobile:)

Tak jo chlapi, dobře jsme se pobavili, ale teď už všem (kteří to ještě nepochopili) prozradíme, že šlo o fikci. Nerad bych někoho mátl:) Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 12:42

Vzdal to! JOOOOOO! Vzdal to!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outside  |  30. 04. 2003 11:42

Myslim, ze to je vzdalenost od zakladnovky. Na vetsi vzdalenost se uz mobil tezko synchronizuje do timeslotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 11:07

V pohodě, na WAP se dostanu (skoro) vždy tak do 10 sekund a fičí to jak namydlenej blesk . Fakt je ale ten, že základnová stanice je jen o 2 patra výš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  30. 04. 2003 10:45

To se teda asi nikdy nebyli podívat ve Slaném. Tam když telefon během minuty zjistí, že může použít GPRS, tak je to zázrak, a když se během další minuty připojí na požadovanou stránku, je to zázrak na druhou. Většinou se však spojení nepodaří (třeba i v 1 hodinu v noci) a na wap musím přes CSD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 04. 2003 10:48

Stejný problém stejný problém....... na jiném místě v ČR - Brno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  30. 04. 2003 16:56

A kde presne v Brne? Na ktere BTS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor