Změna tarifu na „modernější“ prodražila fakturu 6×, zákazníka se zastal ČTÚ

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 87

Názory k článku

Anonymizovaný  |  25. 08. 2018 08:52

ČTU udělal to, co se od něho očekává.
Občan musí mít možnost se při nejasnostech či domnělé křivdě obrátit na nezávislý úřad.
Myšlenka, že si každý musí poradit sám žalobou u soudu, je z mnoha důvodů v našich podmínkách velmi obtížná a komplikovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 08. 2018 09:27

Vždyť se to furt opakuje. Podobné informace "zlepšení" "modernizaci" dostali v SMS všichni co měli třeba VF Nabito... ...jenže taky zákazníci kabelových operátorů, nebo satelitní operátoři. Protože v marketingovém čmoudu je přeci vše jen lepší a lepší...Informace pro zákazníka by měla být jediná "změnit lokál" . Protože ten operátor takového zákazníka nechce pokud nebude platit víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2018 23:04

Stalo se mi taky. Rodina ma tarif Red+ za 1500, FUP 10GB. Zavolali, ze jestli za 300 nechceme zvedhnout net, ze je to vyhodnejsi a ze misto 600 navic to ted stoji jen 300 navic.Takova poznamka, v prumeru za posledni 3 mesice se vypotrebuje 25MB z 10GB (a to kdyz 2x za mesic se nekdo koukne na mail). Jako ani na fakturu se operator neumi mrknout.Nadhera co?
PS: Zavolali kvuli tomuhle 3x. Ani nevedi komu uz volaji. Hruza (pry vypadek ustredny u nich, tak volali znova).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  23. 08. 2018 18:20

Nejlepší je model, který je na připojení k Internetu dnes už prakticky všude:
Pevná měsíční cena za jasně dané parametry, spotřeba neomezená a konec. Výše faktury nemůže nikoho ani teoreticky překvapit.Podobně to je například u italského Iladu - za 180 Kč neomezené volání, neomezené SMS do domovského státu a dalších 60 jiných zemí + 40 GB.
Tarif mají jen jeden a není potřeba žádné složité ceníky nebo "modernější tarify".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 14:01

Praktiky šmejdů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2018 10:28

Pamatuju doby, kdy byl Vodafone velice solidni operator, na vsem se clovek dokazal dohodnout, ale posledni 3 roky je to vazne totalni lichvarna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 10:22

Prodám 1 hlasový T-MOBILE voucher. 50% sleva po dobu 24 měsícu.
- Mužete pořídit novej paušál - nová smlouva.
- Změnit tarif ze starého na nový.
- Prodloužit stávající smlouvu.
- Převod čísla do T-MOBILE z jiné sítě.
- Smlouvu lze prodloužit 6 měsicu před koncem stávajicí smlouvy.
Platnost voucheru do 31.12.2018.
Ceny po slevě 50% včetně DPH.
Mobil S - 0.5 GB - běžně 499 kč - po slevě 249 kč
Mobil M - 4 GB - běžně 799 kč - po slevě 399 kč
Mobil L - 8 GB - běžně 999 kč - po slevě 499 kč
Mobil XL - 16 GB - běžně 1499 kč - po slevě 750 kč
Mobil XXL - 60 GB - běžně 2499 kč - po slevě 1250 kčSleva 50 % platí po celou dobu smlouvy na 24 měsícu.
Cena voucheru 3000 kč. Kontakt: 735 098 089

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 10:02

Změna tarifu na „modernější“ prodražila fakturu 6×, zákazníka se zastal ČTÚ
---------------------------------------------------------------------------------------------A proto mám od roku 2000 pořád jen předplacenky. Vystřídal jsem jich nejmíň 8 .
Nakonec mám tři operátory.Jeden Český za 50 na rok, pro Skalní příznivce Českých operátorů (to já nejsem) .
Dva Slováky na běžné, velmi levné hovory, v celé EU za stejnou cenu .
Jeden Polský, s předplaceným Daty na Rok, 25 GB za 50 Zlotých= 256kč.
a možností opakované obnovy, po vyčerpání limitu, podobně jako Datová Twist .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 09:40

Kurvvy jedny, na to nejde nic jiného říct. I proto se víc a víc snažím komunikovat přes Whatsapp apod. free media, tarif mám pouze "kolik provolám, tolik zaplatím", takže minimum nutného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  23. 08. 2018 09:23

Aby bylo jasno, tohle je pokračující důsledek naprosto zoufalé podoby občanského i obchodního a také telekomunikačního zákona. Operátoři jen využívají toho, co mohou.ČTÚ zrušit, zjednodušit uvedené zákony a je po problémech.Spory s dodavatelem služby či zboží si má zákazník řešit sám. Neplatím daně na úředníky, kteří vodí občana za ručičku a ještě k tomu mizerně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 09:07

Vodafone v CR je stejny zlodej jako O2 a T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 09:00

Skoda, ze se nikdy nedozvime, jakou pokutu operator za takove poruseni podminek dostane. Kolik ja mel stiznosti ohledne prenositelnosti a vsechny mi CTU uznal, ale abych vedel, zda-li dostali nekdy poradnou pokutu, to ne. Logicky pak v pripadne nejake minimalni pokuty operator nema zadnou motivaci se jakkoli "polepsit" a tech, kteri si stezuji u CTU, asi take mraky nebudou. Cele to pak hraje do karet opet jen operatorum, kterym se obcasna mensi nezverejnena pokuta stale vyplaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 08. 2018 08:57

A proto mám od roku 2000 pořád jen předplacenky. Vystřídal jsem jich nejmíň deset. Nakonec mám všechny tři operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2018 08:54

Vtipné jak zkouším dokud je někdo neklepne po prstech. Operátoři a společnosti zařizující elektřinu nebo plyn jsou snad jediné firmy, kterým je uplně ukradená jakákoliv reputace u zákazníků. Je tohle vůbec možné? Zvlášť v "konkurenčním" prostředí? Nebýt "kartelu" tak se asi chovají jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor