Zpráva léta: Google koupí Motorolu

Diskuze čtenářů k článku

Ondra  |  17. 08. 2011 11:40

Jsem zvědav, jak to nakonec se značkou Motorola ve světě mobilů bude. De facto je Motorola "vynálezce" mobilů, takže kdyby ze světa, který vlastně stvořila, její jméno zmizelo, byla by to velká škoda a také blbost! Doufejme, že tohle Google nedopustí a neudělá. Zatím z toho moc radosti jako fanoušek značky nemám, ale uvidíme, třeba budu příjemně překvapen. Hlavně ať to prosím nedopadne jako kdysi s mým dalším oblíbeným producentem - Siemensem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R2D2  |  17. 08. 2011 15:39

Neboj. Google taky YouTube nepřejmenoval. Motorola má v Severní Americe velké jméno. Bylo by zbytečné o tohle přijít. Jaké změny by se fanoušci měli bát? Tablety Motorola Xoom (OS Android), chytré mobily (také Android). Já se těším, jak se to promítne do zpracování mobilů a tebletů. Nečekám zhoršení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  16. 08. 2011 22:45

http://wmpoweruser.com/the-real-value-of-motorol... ...
to je pro ty, co si myslej, kdo vi jaky nema motorola patenty.. hodne z nich uz nemaji dneska cenu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oooooooo  |  17. 08. 2011 08:22

Jo ta tabulka jednoznačně řika že je lepší koupit Motorolu i s patenty než upkně mrtvý Nortel a to je to co koupil Apple s MS.Hodně patentů nema hodnotu - to už tak je v každem portfoliu s tisicovkama patentů.Jinak nějak uniklo že google v tichosti skoupil i tisice patentů IBM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keep  |  16. 08. 2011 17:04

Je jasné, že kdyby koupil google třeba Nortell, tak by na to lidi nic neříkali, ale Motorola je mobilní odvětví a ne jen zásobárna patentů. No podle mně vzhledem k současné situaci, že se Microsoft zbrojí patenty a Apple taky a že Apple jde Androidu po krku (viz. minulá kauza Samsung - tablet), tak koupě Motoroly bylo rozumné východisko. Fandím Googlu, kdyby to neudělal, tak by odešel vždycky od soudu poražený, resp. výrobci s jeho operačním systémem.
btw. jen malé rýpnutí...Už se těším až Google zažaluje Apple za to, že vyrábí mobilní telefon a zakáže jim do USA dovážet Iphony. Vždyť už na to budou mít patent :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morki  |  15. 08. 2011 21:22

Ahoj muze me prosim nekdomrict co je na nadroidu oproti IOS a WP7 tak super? Co treba umi co ty 2 ne. O otevrenosti toho bylo napsano tolik ze radeji ne. Radsi uzavrenej a super odladenost nez otevrenej a kous, kou. Android me pripomina PC pokud mate narocnou hru a nemate dostatecny HW kous kous , pritom ios a wp7 to je necomjako konzole vse vyladeno a grafika jde super. Twk co je lepsi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:32

Je zbytečné ti na to odpovídat.
Zkus si třeba otevřít nabídku telefonů od libovolného operátora. Možná ti to něco napoví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morki  |  15. 08. 2011 22:40

To jako ze v kazdy s prominutim 2 srac.e je android tak to z nej dela uzasnej system? Ono je snad lepsi kvlaita nez kvantita :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  16. 08. 2011 00:23

Hold nejak nam ty androidy vecpat musi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JorEL  |  16. 08. 2011 00:48

To ale každému nevysvětlíš, stejně motorola nepřekvapí kdejakým úchvatným designem a předhodí lidem další plastouvou hračku, ale pravda budou jako první mít možnost zkoušet ty jejich nové "bug verze" androidu. Ale což, pro posílení pozice konkurence na výsluní jsou zase tyto trapné akce dobré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ooooooooo  |  16. 08. 2011 09:40

ty bug verze jsou o mili pred stable symbian,o tri pred experimentem wp7, a design je subjektivni
co vyrobi motorola v budoucnu ale bezvyznamna nula presne vi,asi top buznysmen se kterym to projednavali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubaak  |  16. 08. 2011 10:02

potrefená husa se vždy ozve a tak jako majitel Motoroly Milestone 2... kdákám :)
BUG verze androidu? Mám v ní originalní ROM-ku a tváří se stabilně ano občas něco není uplně jak má, rozhodně se ale tvaří stabilněji než HTC Desire HD a Kamoščina C6-00 kterou už vyhodila z okna a koupila si raději Wildu S od HTC a nikdy jsem nenadával jak známej s HTC Mozartem a ano narozdil od kamarada s BB se připojím alespoň na 3g. Takže za sebe řikám, možná se nechová tak svižně, ale za samsung, HTC nebo dokonce LG prostředí bych neměnil, k dnešnímu dni řikám nikdy za nic co je dnes na trhu, možná iphone, ale .... ne.
Plasťák?? Dejte vedle sebe Desire Z a mou Motorolu, zjistíte co je plasťák, vemte si do ruky Galaxy S2, pak řekněte kdo je plasťák. Moje Motorola a kamošova Defyna rozhodně jako plasťák se netvaří, né proti tomu co nabízej HTC, Samsung, LG.
Ano jsem majitel Motoroly a jsem zaujatý, ale další bude zas Motorola.
A na češtinu kašlu, kdykoliv dělam něco na český lokalizaci androidu, vždy potřebuji k tomu anglický překlad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JorEL  |  16. 08. 2011 10:56

Ano, pokud budu hodnotit mezi telefony co jste vypsal, tak je možné, že z toho vyjde motorola jako dobrá značka. Bohužel android jako takový je jedna velká anomálie, kterou bych nechal v telefonech tak do 5k, po delších zkušenostech a ruzných omlouvání systému z mé strany jsem mu dal nekompromisně sbohem. Jak uvádíte, že občas není něco úplně jak má(což je dosti kulantně řečeno), tak už jen toto bych neodpustil telefonu za cca 10k, asi jsem moc náročný, nebo mi rukou prošlo moc telefonů a vím co chci, bohužel to mi zatím žádný android nenabídl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubaak  |  16. 08. 2011 11:42

Ano, souhlasím. No ani nevim zda souhlasím:)
po WM 6,5 jsem za android rád, v porovnání s OIS (iphone) musím uznat, že android ještě bude muset jít dlouhou cestu, ale na iphone mi vadí pár věcí a po jailbreaku, kterým to "lehce" vynahradím, se stáva iphone taky "nestabilním" a je z toho skoro android
Symbian a WM7 mě nesedli, BB jsem nedal šanci.
Stabilitě P2K telefonů se vyrovná jen iphone, ale...
Snad jednou se dočkám telefonu jež bude kombinací androidu, IOS a "stupidních" telefonu. Zatím je to pro mě jen volba kompromisů.
Snad proto pořád uměle udržuju ještě své druhé čislo které je vraženo do 5 let stary Motoroly V6 Maxx, ta jistota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 10:16

Pro google je jedinným měřítkem kvantita na té vydělává.
Je to o lidech kteří to chtějí koupit a oni to na rozdíl od wp7 chtějí. Androidů se za týden prodá víc než se wp7 přístrojů vyrobí do konce roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  16. 08. 2011 09:37

Asi nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brepto  |  16. 08. 2011 11:18

Android obsahne velke procento uzivatelu. Ano, je mezi nimi spousta, co ani poradne neumi telefon obslluhovat, data maji vypnuta a uzivaji ho jako "hloupy" telefon. Ale jsou mezi nimi take lide, co telefon vyuzivaji na 150%, nastavuji si vsechno mozne a zrovna napriklad v nastaveni je u androidu velka svoboda, kterou by jsi u iOS a WP hledal jen tezko. Kazdy se muze zaridit podle sveho. Kazdy system ma neco do sebe a ani android neni bez chyby. Ale hazet na nej spinu jen proto, ze se ho prodava hodne, to mi prijde nefer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  15. 08. 2011 20:28

Cele je to o patentoch. Pri "akcii Nortel" za miliardu dolarov dostali 1333,33 patentov
Google ma za miliardu USD 1360 patentov a ešte pri nakupe 17000 patentov ako bonus Motorolu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:47

Ano nyní je jasné proč o ty patenty Google zájem neměl a jen v aukci různými zajímavými čísly zvyšoval cenu pro konkurenci.
Navíc patenty motoroly která stála u samotného vzniku mobilní telefonie můžou být hodnotnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  15. 08. 2011 20:56

presne. vtedy som si myslel že ma v plane nejako zrušiť softwarove patenty. Ale to je zdá sa daleká buducnosť...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  15. 08. 2011 21:01

Jako např. patent na volání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 08. 2011 23:55

patenty z doby vzniku mobilni telefonie muzou byt hlavne propadle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 10:13

No tak to evidentně neznáš americké patentové právo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  16. 08. 2011 12:31

Americani maj taky casove omezene patenty.... Mobili sou tu snama navic uz celkem dlouhou dobu.... Nektere z tech prvnich patentu co ma motorola jeste z dob analogou a telefonu v autech uz budou pomalu koncit. To mobilni telefonovani nam uz pomalu starne :) navic motorla mnela zlate casy v zacatcich tak bych se moc nedivil kdyz budou ty patenty trochu starsiho data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 23:45

Az na to, ze Motorola tam nefiguruje jako aktivum, ale jako pasivum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aluminn  |  15. 08. 2011 20:09

motorola neni znacka, kdyz nekdo rekne motorola, nikdo si nic nevybavi (lidi kteri se neorientuji v mobilech)
jenom skupuji konkurenci hovada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:54

Možná tak malých dětí mezi které bude nutno zařadit i tebe. Kupříkladu starý dobrý paegas udělal na českém trhu obrovské prodeje s M3888. Talkabouty a Star trac tu také byly velmi oblíbené. Pak bylo nějakou dobu ticho než přišel Razr který se výborně prodával po celém světě pak následovala opět těžká stagnace než přišly androidí modely které se ovšem do evropy moc nedostaly.
Nadále nějak nechápu vaši scestnou myšlenku se skupováním konkurence. Motorola nebyla pro Google nikdy konkurence nýbrž partner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  16. 08. 2011 00:27

Prave kvuli tomu co jsi napsal je nikdo nezna. M3888....nic.....razr......a nic
a ty jsi dospely, ze si pres ty tvoje fusiska nevidis na klavesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  16. 08. 2011 00:27

Jo to tvoje klikani "souhlasim" to umim taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 09:57

Jestli to třeba nebude tím že mám smysluplné argumenty a jsem v tomto oboru od jeho počátků. Zatímco ty máš pouze velmi stupidní urážky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  16. 08. 2011 14:56

Smysluplne argumenty? prave jsem se ti jeden pokusil vyvratit (myslim ze se povedlo) a ty ani nezareagujes a neobhajujes si svuj nazor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  17. 08. 2011 12:41

už to aluminium neber vlezlo ti na mozek
to že napíšeš že něco neznáš neznamená vyvrácení názoru jen to dokazuje tvoji neznalost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  15. 08. 2011 19:45

Myslím že je to super tah pro google, koupit motorolu která byla mezi američanama velmi oblíbená může znamenat jen větší ukousnutí koláče z amerického trhu....navíc stěmi patenty to bude mít dobré proti rejpalům typu apple :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aluminn  |  15. 08. 2011 20:12

zalez do dury, jestli sis vsiml, tak tady ta diskuze ohledne iphone utichla a ty zas tu meles ho*na do viru.
ale ta diskuze tu stejne bude zase az bude novy iphone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  15. 08. 2011 23:55

skym mluvis ty sasku?! chces mi tady zakazovat rict vlastni nazor??? priste nez otevres tu tvou tlamu tak zapni mozek! jestli sis nevsiml tak nejvetsi problemy tady dela apple, nebo snad slysis o zalobach mezi jinymi vyrobci??? kdyby jsi jen trochu uvazoval, tak by ti mozna doslo, ze tento tah udelal jen kvuli apple, protoze vi, ze americani maji nejradeji americke znacky a narozdil odnas mela motorala nejvetsi prodej v usa o ktery prisla a s google muze chytnout druhy dech, a hlavne diky cistemu androidu. A me je osobne nejaky apple nebo google ukradeny, a kupuju si zarizeni ktere me vyhovuje a kupovat druhorady hardware pro apple od samsungu, lg a jinych vyrobcu nemusim, a radeji si koupim high end od nich...aplle treba nikdy nedostane nej procaky. Tak cim bude ten novy apple tak uzasny? dostanes knemu iWC co ti pres iphone utre zadel??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  16. 08. 2011 00:03

na ten iWC si davam autorska prava, at mi je nekdo nevyfoukne, teda jestli uz na to apple nema patent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  16. 08. 2011 00:20

postupne ti odpovim:
reagoval jsem na tvuj prispevek
nic ti nezakazuji
ano slysel jsem o zalobach jinych vyrobcu, staci se podivat treba na microsoft a jeho kamarady
nevim cim bude novy iphone uzasny, ale jestli by utiral rite, tak by to mel za chvilu i android, tak zadny strach
pises ze je ti nejaky apple a GOOGLE ukradeny a najednou se klanis k samsungu, lg, aj. a zminujes pojmy jako CISTY ANDROID, HIGH END, NEJ PROCAKY, ktere se nepochbne poji s googlovym Androidem a jeho filosofii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  16. 08. 2011 11:14

tuto filozofii sdilim od dob kdy jsem mel mou prvni 286ku, az po dnesni phenom x6 @ 3.9ghz... a tak jak si kupuju amd misto intelu tak radeji davam momentalne prednost androidu pred iOS. Prvni android sem koupil mame v dobe kdy jsem jeste mel htc diamond s wm 6.1 a videl jsem jaky kus cesty usel android za ty dva roky a stim co mi nabizi nenajdu lepsi reseni bez toho aniz bych musel delat jailbraik...navic nebudu platit premrstenou cenu zato, abych dostal softwarovou jednicku na trhu, ale radeji si koupim hardwarovou jednicku jeste za lepsi cenu. Stejne tak mi vyhovuje, ze cokoliv se mi nelibi v androidu tak to bezproblemu a ve vetsine pripadu i zadarmo zmenim, od poctu ploch, po widgety ktere si dam na plochu, nebo vymenim menu treba z touchwizz za jine lepsi prostredi hlavnich obrazovek nebo jineho menu nebo uplne jineho sms klienta... po instalaci veci ktere nejsou z marketu.... a nevim jak ty, ale proste jen diky honbe za gigahertzy nas dostalo tam kde jsme, jinac by sis asi dneska doma pustil misto smartfonu 286ku s 8mhz s turbem 12mhz a jak vidis i tady uz davali turbo co ti zvysilo takt procesoru, tak mi nerikej, ze je to filozofie androidu...toto tu bylo uz za os Ms Dos..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  16. 08. 2011 11:48

mimo to s wm sem byl spokojeny, jen mu chybela stabilita, rychlost a prizpusobeni pro dotyky prstu a misto toho aby to MS dodelal, tak zacal od zacatku potopil wm a vytvoril paskvil s jmenem wp ktery zpetne ani nepodporuje wm....takze u me konec, co tedy zbyva? rim u nas oficialne ani neprodava a mimo to jejich zarizeni se mi vubec nelibi ikdyz propracovanost pro firmy bude asi vyborne, takze zbyva bada od samsungu od kterych bych sw. nechtel ani za nic na svete, staci kouknout na jejich aktualizace pro android nemluve o podpore firmwaru u jejich hloupych mobilu. Takze samsung jedine pro hw. takze zbyva android a predrazeny ios ktery mi z daleka nedovoli ani to co android, takze u me to byla jasna volba... az dostanu u nekoho vice muziky za dobrou cenu nebudu mit problem prejit k nekomu jinemu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  15. 08. 2011 19:29

jsem velmi rad, ze google nedopustil aby na kvalitni HW motorol se nenacpalo smeti alias WinMobile dobrej tah To jen mrkvasoft se musi potaji strkat do zadqu nokii...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 20:10

Po oznámení akvizice vzrostly akcie Nokie a Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
giff  |  15. 08. 2011 20:25

Lehke pozitivni naladeni je pozorovatelne u vsech akcii firem v oboru. Akcie nokie stouply diky ocekavani, ze ji koupi MS jako odvetny krok.
Nokia +14%
RIM +8,5%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 20:31

Kam na ty vtipy chodíš? Šmejd koupil šmejda většího! Nic víc! Není jediná Motorola,která by stála za pozornost a když to bude ještě v režii Google tak o důvod víc je jim vyhýbat velkým obloukem! Já chápu,že je populární plivat špínu na MS,ale kde byl Google s tím svým zázrakem když byl MS na vrcholu? Ten nebyl ani v hlavách svých tvůrců! Takže asi tak! Je zajímavé,že všichni ubožáčci se zmůžou akorát na deformaci jména MS ale nedej bože když jim někdo šáhne na jejich zázrak kterej si říká Android. To by skákali jak opičák na gumičce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:44

Tvůj názor je sice poměrně originální ale trh říká něco jiného.
Nějak si nevzpomínám že by kdy byl microsoft v mobilním segmentu na vrcholu. Pokud myslíte těch pár prodaných kusů s win mobile 6x tak to nebyl ani vrcholek Řípu.
Vlastnil jsem dva win mobile 6.5 telefony a jedeno pda. Mimochodem jeden z oněch telefonů byla vámi poplivávaná motorola. S pda jsem byl spokojen ale s telefonováním to byl dosti otřesný zážitek.
Pověst microsoftu je velmi pošramocena a většina lidí tento moloch řízený exhibicionistou bez vizí prostě nemusí, to že jsou win mobile povedeným a konkurenceschopným systémem na tom nic nemění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 23:35

Jen ctyri americke firmy maji jeste u S&P credit rating AAA. Pred par desetiletimi jich byly desitky. Dnes to jsou ABL, Johnson & Johnson, Exxon Mobile a Microsoft.
Microsoft je firma vedena ne vizionarem, ale vynikajicim manazerem Ballmerem. A Microsoft je firma, ktera ma porad jeste nejlepsi softwarove inzenyry na svete. Mozna ne vizionare, ale proste nejlepsi softwarove inzenyry.
Mozna nemaji super napady. Ale to, co v posledni dobe delaji (a nemam vubec na mysli marketing, to je naopak jejich velka slabina), delaji nejlip v oboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 09:53

Vynikajícím managerem? Myslíte tím kterého největší investoři chtějí odvolat? Myslíte toho který naprosto zaspal nástup mobilního segmentu a online služeb? Toho kterého novináři řadí mezi 10 nejhorších top managerů světa?
Vasi budete opravdu z planety oslíků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 11:38

Odvolání Ballmera navrhl zástupce jedné investiční skupiny, která vlastní podstatně méně, než 1 % MS. Přesné číslo si nepamatuji a nechce se mi to hledat, ale jejich podíl ve firmě je mnohonásobně menší, než Ballmerův.
Ano, novináři odvolávají Ballmera pořád. A já také neříkám, že udělal či dělá všechno dobře, to ani zdaleka ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ax06  |  16. 08. 2011 09:19

,,MS"vymyslel som sviečku a kde sa hrabu na mňa so žiarovkov ,,*G*"!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huu  |  15. 08. 2011 19:07

Obavam se, ze je to pocatek konce Motoroly. V cem se bude lisit Google-Motorola oproti soucasnym Nexusum? Ano, v nicem. Jedine o co Googlu jde, jsou patenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 20:09

Taky to může být začátek konce Androidu na zařízeních zn. Samsung, HTC atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:36

Oslíku oslíku Google moc dobře ví na čem vydělal tolik peněz aby si mohl motorolu koupit. Tady jde čistě o to mít v záloze dostatek patentů které má Motorola aby naopak mohl přejít do protiútoku na microsoft který vede spory s jeho dvorními výrobci a nutí je platit tučné poplatky z kažedého zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 23:20

Jasne, zamer Google nikdo nezpochybnuje.
Jenze ted ma za 12,5 mld. na krku prumerneho, chronicky ztratoveho vyrobce HW. Bude delat, ze to nevidi a necha to plavat? To by bylo tusim od verejne akciovky i kapku ilegalni.
Nekdo to uz prirovnal ke koupi AOL Time Warner.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 09:50

Prumerneho a chronicky ztratoveho? To sis pomýlil pojmy a dojmy. Divize byla ztrátová do doby než přesedlala na android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  16. 08. 2011 10:18

neni to divize, je to samostatna verejne obchodovana spolecnost a ztratova je podle zprav porad (Android pomohl, ale s temi minimalnimi marzemi se moc vymyslet neda)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  17. 08. 2011 12:37

LOL a co zisk v minulém kvartálu to je podle tebe ztráta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 08. 2011 23:49

Proc toho nebyla schopna ztratova Motorola?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ss  |  16. 08. 2011 00:51

Tak to neviem s cim by mohli teraz vyrazit do protiutoku na MS.MS nevyraba HW ale SW.Motorola naopak,patenty na HW ma ale na SW nie.Tak sa len tes,ale zda sa ze zbytocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  15. 08. 2011 20:42

to by byla bomba! jabkááááá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:00

ovšem leda ve tvých mokrých snech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  15. 08. 2011 18:56

Hlavne, prosim, at to nedopadne stejne spatne, jak s PALMem a HP. . . .
To me rozesmutnilo nejvice. . . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  15. 08. 2011 20:06

HP sce exhumovat a opet ozivit do mladeneckych let neco, co uz je davno mrtve... tot primarni problem v cele veci
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  15. 08. 2011 18:18

Pánové , neviděl bych to tak žhavé jak to vypadá, to, že Google koupil Motorolu, bude znamenat více patentových ochran a zároveň semknutí ostatních výrobců poskytujících Androida proti zkaženému jablíčku. Považuji za blbost, že Motorola bude odladěná a zbytek bude čekat na aktualizace... Googlu jde o posílení pozice a hlavně o větší dělení koláče v oblasti prodejů, tady spíše o jde to, zda jablko ustojí své žaloby, když proti němu bude stát takový hráči ( Motorola, Samsung, HTC, Sony Ericsson), kteří ovládnou dejme tomu přes 70% trhu, nyní má skoro 50%, Apple 19%...(http://www.androidmarket.cz/ruzne/android-ma-temer-50... ... a s tou žalobou na Samsung to nebude tak žhavé, spíše to vypadá, že postiženým se stane červivé jablko (http://www.svetandroida.cz/apple-vs-samsung-201108... ), takže Apple má zaděláno na problém, nemluvě o tom, kdo mu nyní bude vyrábět tak kvalitní displey? Samsung? Těžko, ty půjdou do Motoroly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  15. 08. 2011 19:43

a já myslel, že iphone 4 má displej od LG :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ro2  |  15. 08. 2011 19:52

Teď už od Samsungu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aluminn  |  15. 08. 2011 20:45

myslis ze nikdo nebude chtit vyrabed displaye applu. s tim nebude mit nikdy problem zadny vyrobce hw. vzdy se nekdo najde kdo investuje do novych stroju a prakticky ma zarucenou rentabilitu investice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasti  |  15. 08. 2011 18:07

17.000 patentu a dalsich 7.000 navrhu na patenty stoji jiste za tu akvizici ... minimalne se nemusi s nikym soudit o prava, co je vlastni a co kopie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barrybary  |  15. 08. 2011 17:35
avatar
15. 08. 2011 20:07

Náhodou.
Obvykle ale píše samé blbosti. Třeba napsal, že letos Nokia vyrobí 125 000 (nebo 175k, teď si nejsem jistý) zařízeníí s Windows Phone. To by na poměry Nokie odpovídalo tak širšímu betatestingu. Je už skoro jisté, že Compal letos vyrobí pro Nokii těchto zařízení min. 2 milióny. A to ještě možná nejsou všechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:29

Otázka ovšem je jestli to bude někdo kupovat.
Zatím tomu nic nenasvědčuje. Je tu apple a jeho produkty pro frikulíny a bfu. Je tu google pro masy které nechtějí dát za telefon víc než 4 000 a pro geeky kteří chtějí customizovat. Šance win bych vzhledem k uzavřenosti a povinným hw specifikacím viděl spíše ve firemním segmentu. Nokia umí velmi dobře prodat operátorům a firmám. Navíc se win telefony kromě designu nebudou téměř v ničem lišit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 20:33

a že se Androidní telefony nějak výrazně liší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:04

Budeš se divit ale liší. Základem v hardware kde si můžeš vybrat od 600 mhz jednojádra až po 1200 mhz dvoujádro, navíc většina výrobců výrazně upravuje GUI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 23:10

To je jina otazka. Podle mne je klicovou vyhodou WP jednoduchost ovladani. Je rozhodne jednodussi, nez Android. Je take spolehlivejsi, ake to se tezko komunikuje - neni to hned videt.
Nicmene jsem psal o necem jinem - ze je Murtazin neverohodny. Psal, ze se letos VYROBI 100k+ Nokii a WP a bude to nejmin 2M. Mohl bych uvest radu jeho podobnych omylu, trefi se jen nahodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtom  |  16. 08. 2011 06:29

spolehlivejsi ? Jak to jste zmeril ? Android dneska je na vetsine smartfounu. wp nepouziva krom male skupiny nadsencu a zamestnancu MS nikdo. spousta nutnych a zakladnich featur pro praci chybi. je to zatim hracka ( a to vcetne manga. MS musi prijit s necim co predezene iphone (nemluve o androidu). zatim implementuje neco, co uz konkurence davno ma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  16. 08. 2011 09:46

Oslíku děláš skutečně čest své přezdívce. Nokia skutečně vyrobí 100k+ zbytek pro nokii vyrobí někdo jiný. Takže měl zase pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 11:33

No, uvidíme. Nedává to smysl, Nokia obvykle outsourcuje menší zakázky, ne větší. Ve svých obrtovárnách dělá větší série. Takže když 2M WP outsourcovala Compalu nebylo to proto, že to je moc, ale proto, že to je příliš málo na zavedení vlastní výroby.
Ale Murtazin už takových blbostí napsal mraky, to je jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barrybary  |  16. 08. 2011 09:35

ty jeho blbosti jsem nezaregistroval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 17:32

Zapomente na Godzillu, prichazi Googorola!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 16:35

To mi spíš přijde jak zpráva v okurkové sezoně než jako bomba roku. Google je mor i s tím jeho Androidem. Nepamatuji,že by někdy Motorola dělala krásný telefony po kterých bych toužil. Z mého pohledu se nic nemění. Pořád jsem nepochopil co všichni na tom Androidu máte? Kdyby ho všude necpali tak po měn neštěkne ani pes! A že by to byl kdo ví jak úžasný systém to rozhodně ne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  15. 08. 2011 16:55

Rekl jsi to spravne, "dle tveho nazoru". Ja si zase myslim, ze Android je dobry system. Nic mi nechybi a kdyby chybelo, tak si to nainstaluju...jo a tohle taky pisu z Androidu. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigbrother  |  15. 08. 2011 16:56

A jeje, ty máš určitě jabko na palici že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 20:17

Co bych dělal s tokovou obludností jako je shnilé jablko? Nic to neumí drahý je to až hrůza. Tak co bych jako měl dělat s takovou obludností? Jen abych byl jako většina lidí co ho má! Jeho majitelé si ho stejně kupujou jen proto,že je to apple! I kdyby jim tam apple nic nedal tak to koupí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F12  |  15. 08. 2011 22:45

No seš trochu mimo Drahý to ale je, bohužel jen u nás. A věř že to ne každej kupuje kvůli nahryzlému jabku. Mě třeba vyhovuje víc Mac než Win a iPhone dostává s Mac úplně jiný rozměr. Takovou integritu a spoluprácí nic jinýho zatim nemá.
Ale nechme těhle válek. Jakákoli konkurence je dobrá a nutí ostatní neusnout na vavřínech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:07

ma pravdu.. uspech je jen proto, ze ho cpou vsude.. minimalne 50% lidi s androidem nevedej, co tam maj za system.. nebo to pri koupi neresi.. proste chtej dotykac -> sup a mate android.. neco jako je symbian u "hloupejch" telefonu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:13

něco ti tam neštymuje.
Microsoft se snaží zuby nehty cpát svůj systém všude ale nikdo ho nechce.
U Androidu máte slušný výběr různých zařízení v obrovském cenovém rozpětí, což nikdo jiný nenabízí, maximálně umírající symbian.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:19

nesnazi se ho cpat vsude.. velky vyrobci ho maj... wp7 tu sou rok.. kolik bylo telefonu s androidrem po roce fungovani? byla tu G1 a to je vsechno.. cili uz ted ma wp vic zarizeni.. sak neboj.. prijde mango a ono se to rozjede.. na tu otevrenost android dojede..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:36

právě že naopak dojede windows na svoji uzavřenost
pokud chci odladěný uzavřený systém volím apple je plně funkční, je pro BFU, jsou na něj tisíce aplikací, lepší market, větší podpora výrobců jakéhokoliv příslušenství
pro win mobile není téměř žádný argument ke koupi kromě nízké ceny způsobené nezájmen o tuto platformu
co se pseudorychlosti týče tak jsem nedávno srovnával galaxy s2 s HD7
rozdíl není vidět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vb  |  15. 08. 2011 20:27

MS dovolí odemknout WP7 a už nebude tak uzavřenej jak se všichni oháněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:07

No tak na ten den se těším. Až ho odemknou bude zajímavé si ho pořídit. Ale to dřív opadá listí z dubu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  16. 08. 2011 00:18

copak to mohli prodávat běžným uživatelům když to neumý česky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
$luk  |  16. 08. 2011 10:45

...no jasně, proč ne. Stačí přece, že to umíš ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 20:24

Kontrolní dotaz. Kam všude cpe podle tebe svůj systém? Krom mobilů nevím o ničem kam by dávali WP7 nebavím se o desktopové verzi win. Nikdo ho nechce. Může být. Protože to není Android tak to nikdo nechce. I kdyby nakrásně MS udělal po funkčně nefunkční stránce stejný systém tak ti garantuju,že se prodejnost stejně nezvedne! Protože jsou prostě lidi vyblázněný s Androidu. Stačí si vzpomenout jak se o Androidu mluvilo na jeho začátku. Jak je úžasný když ho dělá Google atd. Sám od sebe se ten systém nedostal na taková prodejní čísla. Kdyby necpali všude do médií pozitivní bláboly již od jeho počátku tak jak říkám neštěkl by po něm ani pes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:15

LOL tímto jsi defakto obvinil 99% serverů zabývajících se mobilními telefony z toho že jsou uplaceni googlem a dělají mu neoprávněnou pozitivní reklamu.
Google jako firmu vnímá veřejnost velmi pozitivně protože nabízí zdarma spoustu kvalitních produktů a jejich reklama na které vydělávají není až tak vtíravá.
Google přišel v pravý čas se správným produktem pro microsoft už mezera na trhu není bude muset svoje produkty tlačit násilím což je pro nás spotřebitele jen dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-man52  |  15. 08. 2011 17:07

Deep:tak už se chlapče prober,máš zlou noční můru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:13

dyt to je uplne stejny jako s prodejem nokii.. prodava se jich tolik, protoze ti je cpou vsude.. chces smlouvu? dostanes nokii, prodluzujes? dostanes nokii.. koupis si notebook? dostanes nokii... des do tesca pro rohliky? no zatim nokii nedostanes, ale je to jen otazka casu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:18

Tak a teď utřít pokakaný kalhoty a zapnout mozek.
Nokie operátoři cpou pouze do firemního segmentu běžným uživatelům už ani náhodou ta doba pominula. Nyní cpou operátoři všude android jelikož královsky vydělají na předražených datech. Na tom nic nezmění ani tvá láska k microsoftu který prozměnu nechce vůbec nikdo a operátoři naopak opouštějí nákupy této platformy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:20

hmmm.. dys otevru katalog operatora.. schvalne, kolik tam bude za korunu nokii a kolik androidu ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:29

No tak jsem se podíval k vodafone. Doporučuju vám to taky možná pak své mylné tvrzení zvrátíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:19

Nejsi ty náhodou obecní šašek mobilmanie Velký Marwin s novým nickem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:21

ee.. ja sem celkem zkusenej uzivatel mobilnich telefonu.. nevi kdo ne Marwin.. neznam.. ja nerikam, ze je android spatnej.. mel sem ho taky pul roku.. jen mi vadi, jak kolem nej delaj sichni halo, pritom nejde o zadnej unikatni system..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  15. 08. 2011 20:25

A máš tam tu o zhulené makové panence?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  15. 08. 2011 20:56

Android je nejsvobodnejsi mobilní os co znám. To se mi na něm líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zahy3084  |  15. 08. 2011 16:35

Tak tomu dost fandim, Motorola mela vzdy originální design - skoro žádné zbytečné spory. Na tuto kombinaci sem dost zvědavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 08. 2011 18:10

Apple si to zrejme nemysli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo.cz  |  15. 08. 2011 16:17

myslim ze konkurecne to nikomu nepomuze ani neuskodi.. apple si jede svoji trasu, wp7 sou druha varianta, pokud chcete rychlej a bezproblemovej system.. to ze ms koupil nokii na tom nic nemeni.. mozna pribude par lidi, ktery sou verny znacne.. ale vzhledem k tomu, ze tam sou kriteria, tak si clovek vybira jen podle designu.. android pokryva zbytek, protoze jinej system uz neni.. da se nacpat pomalu i do rychlovarny konvice.. k nam se stejne ty spickovy motoroly ofiko dovazet nebudou jako doted.. cili to vsechno zustate v podstate stejny.. kazdopadne spojeni mezi MS a Nokii mi prijde logictejsi nez Google + Motorola..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pseudop3s  |  15. 08. 2011 16:36

jj, jsem pod záštitou Googlu, který mi určitě rád poskytne finance na dovoz do evropy... ale tak proč to dělat viď? Ať má geronimo.cz radost, necháme 2. (nebo 3.?) největší trh na světě bez povšimnutí... lol, sám nevěříš tomu, že se do ČR nějaký ten (Google)(Motorola)Nexus nedostane :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 16:45

dostane.. taky tu mas na trhnu telefony s wp7, ktery se tu normalne neprodavaj.. pokud ten telefon chces, tak si k nemu cestu najdes dycky.. ovsem pokud ho nebudou prodavat operatori, tak mas minimalne o polovinu zhorseny moznosti.. ne proto, ze by si ho nekdo koupil u operatora.. ale proto, ze ten telefon proste neni videt.. nemuzes si ho prohlidnout atd.. dys sou ty motoroly takova bomba, proc se u operatoru neprodavaj? maj android, tak i cestinu ne? tudiz by v tom nemel bejt problem.. me dys se operator zepta, jakej mam system a reknu mu ze wp7, tak vubec nevi o co de.. ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 17:07

jestli to nebude tím že tvé představy prodeje mobilů u operátorů jsou jako od pětiletého dítěte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:25

a promluvil vseznaly mag mobilniho sveta.. posles mi prosim fotku s autogramem? ;oP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:19

No jelikož jsem spoluvlastnil dva kamenné obchody s mobilními telefony dovolil bych si prohlásit že jsem poměrně s problematikou seznámen. Fotografii s autogramem rád zašlu nechte tu mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 20:50

ja myslim ale u operatora.. ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 21:23

No však o tom se stále bavíme. V kamenném obchodě jsme prodávali produkty a služby dvou operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  16. 08. 2011 22:43

ja ti jen rikam, ze dys si dneska zajdes na prodejnu k operatoroi, tak tam nemas ani spickovou motorolu ani zadny zarizeni s wp7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  17. 08. 2011 12:32

což nevyvrací to že tvé představy strategie prodeje přístrojů u operátorů jsou jako od malého dítěte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michael  |  15. 08. 2011 15:16

COŽE..?
Moje první reakce když na mě z dolního rohu vyskočilo okénko s touto zprávou. Moc se mi líbílo když Vodafone do své nabídky telefonů zařadil i mobily od Motoroly. Jak už někdo nadhodil, teď se jim opravdu daří. A těším se na telefony které z tohoto "paktu" vzniknou..)
Všechny 3 Milestone(y) dostaly HW qwerty klávesnici.. A já doufám že to bude jeden z "patentů" který google hodlá využít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? teplice  |  15. 08. 2011 14:53
VVlasy  |  15. 08. 2011 14:45

Takže nakonec to dopadne jako s iOS ze to jen na iPhonech a iPadech apod. Android tedy bude jen na u nás téměř nedostupných motorolách :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2011 14:48

Myslíš si snad že si Nexus 3 nechaj jen v USA jako všechny motoroly? Omyl. Od teď je všechno jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STSCHvojkoviceBrod  |  15. 08. 2011 14:52

Ale přece nebudou prodávat mobily pod 2 značkama. Podlě mě už žádný Google Nexus nebude, maximálně Motorola Nexus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  15. 08. 2011 15:00

Doufam, ze ne! Jen by to mohla byt krasna ukazka toho, jak by meli vyrobci ladit software. Google nebude vyrabet 100mil mobilu rocne. Diky 17tis patentum od motoroly tak muze pomoct i ostatnim vyrobcum, kteří jsou na Androidu zavisli.
Moc se tesim na nove Motoroly, ale doufam, ze nezustanou nakonec jen Apple a Google. Byla by skoda prijit o dalsi vyrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš K.  |  15. 08. 2011 16:13

Myslím že se budeme divit, skoro bych si tipnul, že to skončí tak, že Google bude vyrábět 500mil mobilů ročně. Jinak nemá akvizice smysl. Prostě Google skáče rovnýma nohama do HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš K.  |  15. 08. 2011 16:15

A nebo to dopadne tak, že 80% všech prodaných mobilů v ČR budou Motoroly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo.cz  |  15. 08. 2011 16:20

tak tomu sam neveris ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 23:57

Ano! Google pomuze Motorole vystrnadit z evropskeho trhu ty mizerne Samsungy a HTC! Treba by jim mohl vzit Android licenci pro evropsky trh, to by byl kolotoc!
Jo, Apple skoncoval s tablety Samsung a ted konecne Google skoncuje se smartphony Samsung! Pryc s Galaxy! Jedine Droid a Xoom! Vsechno bude daleko lepsejsi!
Moment, neunahlil jsem se trochu nahodou???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 11:29

Reagoval jsem na tento komentář:
"A nebo to dopadne tak, že 80% všech prodaných mobilů v ČR budou Motoroly"
To by mohlo nastat jedině tak, jak jsem popsal výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? legnaw  |  15. 08. 2011 14:40
Bojkas  |  15. 08. 2011 14:36

wow!!!!! To je opravdu zprava roku!!!! Je to jiste??? Uz ted vim, ze muj dalsi mobil bude motorola.. Odladeny system jak na Nexusech, pure android!
Nemuzu si pomoct, ale je to naprosta BOMBA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  15. 08. 2011 16:09

Jj vidim to stejne Hlavni nevyhoda android telefonu bude odstranena..
Zbyvajici akcie motoroly pujdou na dracku ted Bych nejake mohl koupit tak do toho hned jdu..
Trosku se dalo predvidat ze nekoupi korejce Sam. a htc kdyz v US ma firmu s kterou uz spolupracuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 08. 2011 18:05

Koupit Samsung? to spis Samsung by mohl uvazovatm ze koupi Google...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muflon  |  15. 08. 2011 20:26

To je asi jako kdyby si napsal, ze si delnik z CKD koupi toho nejlepsiho Bentliho...mysli nez neco napises a taky se podivej na hodnoty spolecnosti a jejich volne financni prostredky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  15. 08. 2011 21:26

Oka se Samsungem jsem to prestrelil Neuvazoval jsem.. byl jsem hloupy. Omlouvam se. Samsunga koupi Apple az ho srazi na kolena zalobama
Neee to byl jenom vtiip. To chce kliiiiiid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mattworld  |  15. 08. 2011 14:36

Nokia a MS s WP7 podle mě mají Big problem, teď...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  15. 08. 2011 14:56

Telefon s Androidem je sám o sobě problém , rozhodně ne pro telefony s WP7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  15. 08. 2011 15:02

To měli už před tím :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Youda  |  15. 08. 2011 16:42

To teda :D akcie Nokia zažily jeden z nejprudších růstů v reakci na zprávu o akvizici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2011 16:58

Nemají problém. Spíš naopak, protože OEMs jako Samsung, LG a HTC budou opatrnější při vybírání OS pro svoje telefony. MS je jediný výrobce OS, který nemá vlastní HW divizi. Jasněže mají Nokii, ale nevlastní ji a teoreticky mají všichni výrobci stejné startovní podmínky a RTM verze OS dostávají všichni nastejno. Teoreticky to může Google dělat stejně a dokonce si myslím, že Moto zůstane úplně stejnou společností a akorát poskytne Googlu patentovou ochranu, ale rozhodně to není big problém pro MS/NOK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:04

presne tak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubahucek  |  15. 08. 2011 14:36

tak to asi nebude další Nexus od Samsungu, ale od Motoroly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? STSCHvojkoviceBrod  |  15. 08. 2011 14:28
Celuar  |  15. 08. 2011 14:27

Tak toto je skutočne pecka
Dúfam že to pomôže Motorole sa vo veľkom vrátiť aj na náš trh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  15. 08. 2011 15:38

hlavní účel je boj proti patentovým trollům (macroshrot a iHruška), kteří zaostávají v inovacích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  15. 08. 2011 15:47

No.. niekto si firmu vybuduje sam, niekto nakupuje ine firmy za peniaze ktore dostava za reklamu napriklad aj od firmy ktoru kupil.. ake ironicke...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  16. 08. 2011 10:13

jj, Google nejdřív koupil Google, že? tam si nikdo nic nevybudoval, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  16. 08. 2011 10:17

argumentace je prostě tvoje silná stránka, viď oslíííku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo.cz  |  15. 08. 2011 15:54

hochu bejt applu, tak si este ted ted tukas do telefonu paratkem.. navic MS a Apple jsou pro normalni uzivatele, ktery nemaj potrebu mit stovky nastaveni a grafickejch vin, co ti spomalej system.. ;oP mel sem vsechny tri systemy, ted sem na WP 7.5 a tak rychlej system zatim opravdu nikdo nema ;oP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Husky  |  15. 08. 2011 17:01

Hochu a ty myslis ze Apple vymyslel kapacitni displej? Srovnej si to v hlavince trochu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cynan  |  15. 08. 2011 17:10

Nevymyslel, ale prosadil, investoval miliardu do tovarny na vyrobu kapacitnich displayu. Urychlil jejich prosazeni o par let a vytycil smer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2011 17:50

Predtim, nez do toho investoval Apple, nebyla tu jedina vetsi tovarna na kapacitni displeje. Jinak receno, firmy je i chtely pouzit, ale proste tovarny ani omylem nebyly schopny vyrabet v takovych mnozstvich... a investovat X miliard se jim nechtelo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtom  |  16. 08. 2011 06:22

to bylo jen otazkou casu. na WM se zacaly rozsirovat aplikace vyvinute pro prsty ( ne stylus) a rozistivni displeje jsou neskutecne citlive na poskozeni.
bohuzel microsoft odmitl vyvijet WM a tim ho komplet zabil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtom  |  16. 08. 2011 06:20

pouzivamn ruzna pda od roku 2002 - wm , ruzne modely. za WM zalezelo na vyvojari, zda jeho aplikace sla ovladat prstem. a ja jsem prestal pouzivat stylu kolem 2006-2007. vyvojari od spbsoftware tehdy zacali delat opravdu dobry soft.
wp je minoritni system s 1%. nevim, proc se o nem v soucasne dobe tolik mluvi. A i s mangem toho bude umet jako iphn pred par lety. takze bida.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  16. 08. 2011 08:10

Ono je strašně jednoduchý udělat rychlej systém, kterej nic neumí. Ale co takhle kdyby by M$ zkusil udělat systém, kterej bude aspoň tak rychlej jako Android a ještě k tomu bude něco umět?
Mimochodem, jak se ta rychlost vlastně projevuje? Jako že rychlejš skroluje v seznamu? Nebo jsou rychlejší animace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimoth  |  15. 08. 2011 14:26

Uvidime co z toho vyleze. Ale jelikoz podpora evropskych zemich Motorolou stala celkem za prd, tak to snad bude i pozitivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2011 14:24

ej to je masakr!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aj  |  15. 08. 2011 14:23

Ajajaj, Velký Bratr prodlužuje své prsty!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  15. 08. 2011 15:36

víš, u Androidu se můžeš na vše podívat, je open source....ale uzavřený MacroShrot (neprůhledný windows) ti nevadí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 15:58

Ale on má pravdu. Situace, kdy má jeden subjekt root access na všechna zařízení konkurence, tady ještě nebyla. Navíc Google může například zpožďovat dodávky OS pro konkurenci, měnit Android tak, aby systém na jiných zařízeních neběžel dobře apod. Nemyslím, že to budou takto dělat (aspoň ne od začátku), ale minimálně nástroje k tomu mají. Kdyby to spojení antimonopolní úřad zakázal, bylo by to zcela legitimní.
Začíná to vypadat, že Bada u Samsungu nebyl až tak úplně pitomý nápad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pascal  |  15. 08. 2011 16:06

A co by ztoho mal google, ostatne firmy by potom chtiac nechtiac, ak by sa toto stalo presli ku konkurencii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 16:19

Google by z toho měl větší prodeje svých Motorol. Nebo myslíš, že kdyby vyšel Samsung Galaxy s WP7, tak by se prodaly stejné počty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  15. 08. 2011 16:23

google-u ide primarne o rozsirenie systemu a naslednych zarobkov z mobilneho vyhladavania a reklam. motorolu tipujem kupil skor kvoli patentom nez kvoli tomu, ze by mal mat extremne zisky z hw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 16:29

Jakože všichni ostatní se rvou se o trh, ale Google bude vyrábět mobily jenom tak, aby moc nevyčníval?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 16:35

proc by mel google vyrabet masove telefony, dyz jejich system muze pouzivat kazdej? aby si masove zacali lidi kupovat jejich motoroly, to by musel mit neco extra.. myslim ze ted jim to vydelava vic, nez dyby zacli omezovat ostatni vyrobce.. takze jedina moznost sou ty patenty.. ovsem jestli sou nejak zasadni, to mi neprijde, jinak uz by se sama motorola soudila se vsema..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 16:46

Já jsem asi natvrdlý. Představ si, že máš továrny, lidi, know-how, systém, distribuční síť a soukromé letadlo. Pak přijdeš ráno do práce a řekneš: "hele, lidi, kašlem na to, ať se mají i v Samsungu dobře, dnes jdeme domů a vyrábět nebudeme, platy slíbil poslat Larry z reklamy, jde někdo na golf?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 16:50

no a ted este co si tim chtel rict

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 16:54

Že nevím, z jakého důvodu by se neměla Motorola chovat konkurenčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 17:01

ja ti jen rikam, ze se bude chovat stejne.. pokud zustane android opensource, tak v systemu nic extra pro motoru mit nebude.. tudiz proc by si me nekdo kupovat motorolu jen proto, ze se ted spojili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 17:15

A kde máš zdrojáky pro 3.0? Jasně, že časem vyjdou, ale to zdržování je to, o čem se tady bavím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jamamoto  |  15. 08. 2011 19:38

Nemyslím, že by si to Samsung nechal líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zog  |  15. 08. 2011 20:04

Kdybys více četl tak možná více víš. 3.0 nebude uvolněna. Až icecreamsandwich to změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  16. 08. 2011 00:00

Takže je to vlastně takový open source bez zdrojových kódů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krYshuT  |  16. 08. 2011 01:11

Honeycomb neni opensource ty lojzo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  16. 08. 2011 09:13

A co tady asi tak dva dny tvrdím, ty bramboro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  15. 08. 2011 16:55

ide tu hlavne o patenty na ochranu androidu, stačí si pozrieť vyjadrenia z tlačovky a reakcie ostatných výrobcov.
Question: Around Android partners
Rubin: I talked to the top five licensees. They all showed enthusiastic support. Android doesn’t make sense to be a single OEM. All of our existing OEM partners help make it what it is today.
Page: No change in how we’re running Android. Android is still open. Our partners are very excited about this.
J.K. Shin (Samsung): “We welcome today’s news, which demonstrates Google’s deep commitment to defending Android, its partners, and the ecosystem.”
Bert Nordberg (Sony Ericsson): “I welcome Google‘s commitment to defending Android and its partners.”
Peter Chou (HTC): “We welcome the news of today‘s acquisition, which demonstrates that Google is deeply committed to defending Android, its partners, and the entire ecosystem.”
Jong-Seok Park, Ph.D (LG ): “We welcome Google‘s commitment to defending Android and its partners.”



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek  |  15. 08. 2011 17:10

Dost těžko si představit, že by třeba takový J. K. Shin přišel a řekl: "jsme opravdu rádi, že Motorola si ukousne větší podíl trhu, protože už jsme stejně nestíhali s výrobou a teď budu mít aspoň víc času na svou zahrádku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 08. 2011 17:55

to je uzasne, jak vsichni opakuji onu generickou frazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  15. 08. 2011 18:53

kde, kdo, kdy to rekl? Jdu tam! Pro zmenu by se me libilo mit nejkaeho sponzora bez driny .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
briza  |  16. 08. 2011 09:15

Pokud chces aby tvuj OS byl uspesny, tak bud musis byt soucasne dominantni vyrobce HW nebo budes mit zajem aby ten system bezel na co nejvetsim poctu zarizeni. Google ani po koupi Motoroly nebude dominantni vyrobce HW takze zbyva ta druha moznost. Firem, ktere mely dobry OS, ale myslely si, ze bude stacit behat ho pouze na vlastnim HW uz par bylo a nedopadlo to dobre viz napr. Sun Microsystems a Solaris. Nakonec i Apple dosel casem k zaveru, ze pokud nebudou schopni behat OS X na intelovskych platformach zustanou se svym hardwarem minoritou pro fajnsmekry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 08. 2011 19:13

Googlu jde o moc a informace. Jako každému, kdo má rozum a hlavu správně nasazenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomca  |  15. 08. 2011 16:58

spíš bude prostě motorola dostávat aktualizace dřív než konkurence a android by mohl být perfektně odladěný na motorolách třeba by se pak dal i srovnávat s odladěným iOS motorola začne víc prodávat možná by do ní mohl google trošku zainvestovat udělat trošku reklamy a tak :) a spíš to bude konkurence pro apple než pro samsung :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  15. 08. 2011 18:17

co to kecáš za nesmysle....a co je podle tebe Windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef Remen  |  15. 08. 2011 16:49

to je hlupost. Nie je mozne ziskat kod (ani binarky) Google aplikacii ako su mapy, hlasove sluzby, Android Market.
Nie je mozne ziskat kod Android 3.x Honeycomb. Bez licencie (zaplatenej) nie je mozne mat svoj produkt vybaveny Google aplikaciami, ani Android marketom – to je dovod, preco su lacne cinske smejdy (pseudotablety a kopie mobilov) bez marketu a klucovych aplikacii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 16:56

jenze to uz neni pravda, protze i ty cinsky smejdy maj market.. a nerikal bych cinsky smejdy, dys se stejne vsechny telefony vyrabej tam.. rikal bych jen kopie.. ovsem napr. s dual sim, kteryho se normalni vyrobci bojej ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  15. 08. 2011 18:55

Vyrobci se primarne neboji dual SIMu. Spis to pro ne vyjde financne daleko lepe, kdyz si musi uzivatel koupit telefony dva, nez jeden s dualSIMem. . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geronimo_cz  |  15. 08. 2011 20:49

a hodne lidi je tak blbejch, ze si ty dva koupi misto jednoho.. ;oD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
,,,  |  15. 08. 2011 17:20

Android OS je open, verzia 3.0 zatiaľ nieje ale len z dôvodu aby ju vyrobci nenasadzovali tam, kde naptrí. Na jseň budú zdrojáky aj ku tabletovej verzii, keď bude spojená s tou pre mobily. O google aplikáciach sa nikto nebaví, tie snaď logický musí Google chrániť kvôli bezpečnosti svojich služieb.
A alternatívnych marketov je už dosť(Amazano, GetJar) všetky potrebné solídne aplikácie sa tam dajú najsť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  15. 08. 2011 19:32

Koukám že lidi nechapou narážku na zjevnou realitu, sou mi věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STSCHvojkoviceBrod  |  15. 08. 2011 14:15

No nekecejte. To je zpráva roku!
Těším se na obnovení prodeje Motoroly v ČR. V poslední době mají dobré modely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaj  |  15. 08. 2011 20:46

Jé, konečně si zase koupím Motorolu . Apple je v .........., tak si dovoluje jen na Ťamťunga. Bude platit licence Nokii a Googlu- Motorole, z Google se stal majitel licencí na vše kolem mobilů, co nabídne Apple???? Ten to má blbé, Motorola vyrobila první mobil, to ani Apple nepopře a u soudu prohraje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  16. 08. 2011 07:09

Naivko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  16. 08. 2011 07:50

Mobil? Ten přeci vynalezl Apple spolu s parním strojem, dieselovým motorem a atomovou bombou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor