Jan Láska|8
Jan Láska|27
Jan Láska|23
Jan Láska|16
Jan Láska|11
Jan Láska|12
Aleš Pospíšil|43
** Než tzv. rebranding, raději poplatek za právo užívat známku O2 ** Původně měl operátor právo používat jméno O2 do ledna 2019 ** 39 % telefonů v síti O2 umí LTE, kolik prodatují operátor neuvedl
Aleš Pospíšil, |15
Jan Láska|41
Filip Kůžel|2
O2 a T-Mobile vydávají pravidelné kvartální výsledky hospodaření. Firmy pracují efektivněji a i s nižší průměrnou útratou zákazníků navyšují tržby.
Jan Láska|2
Jan Láska|15
Peníze se už nesypou tak, jako tomu bylo v minulosti, přesto T-Mobile drží své pozice a láká další zákazníky. Od začátku roku jich získal přes 80 tisíc.
Aleš Pospíšil|11
Zlaté časy končí, tržby i průměrná útrata jdou dolů. Operátor ale získal 333 tisíc nových zákazníků, vydražil kmitočty a provedl důležité akvizice.
Aleš Pospíšil|19
Podobná témata: Technologie, SIM, Peníze, Mobilní data, Operátoři, Alcatel, Smartphony, B2B, T-Mobile, Investice, Zisky, Statistika, SMS, Paušál, O2, Pojištění, Mobilní internet, Byznys, LTE, Služba
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.