Marketing

Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Marketing.

Reklama připomíná blížící se keynote Applu, ale i Googlu. Pixel a iPhone s nostalgií vzpomínají na své začátky

Reklama připomíná blížící se keynote Applu, ale i Googlu. Pixel a iPhone s nostalgií vzpomínají na své začátky

** Google završil první část série úspěšných reklam... **...v nichž se iPhone a Pixel baví jako staří známí ** iPhone s nostalgií vzpomíná na potlesk za funkci „Slide to Unlock“

8.  9.  2023 | Martin Chroust|1

ReklamaPixeliPhone
Google neví, kdy přestat. Obchod s aplikacemi pro Android zahltily reklamy, a to je teprve začátek...

Google neví, kdy přestat. Obchod s aplikacemi pro Android zahltily reklamy, a to je teprve začátek...

** Google žije z reklam, jenže, co je moc, to už je příliš ** Nnestačí mu stávající reklamy, a přidává další ** Zvětší blok doporučených aplikací a tip na aplikaci při hledání

26.  5.  2023 | Martin Chroust|19

ReklamaGoogle Play
Zkusili jsme Realme v barvách Coca-Coly. Syčení bublinek láká k pití při každé příchozí zprávě

Zkusili jsme Realme v barvách Coca-Coly. Syčení bublinek láká k pití při každé příchozí zprávě

** Limitovaná edice pro fanoušky nejznámější limonády ** Jde o upravený smartphone nižší třídy Realme 10 Pro 5G ** Speciálně navržen je vnější vzhled i design prostředí

16.  4.  2023 | Jan Láska|8

Limitovaná ediceMarketing
Nokia dvakrát jinak. Původní legenda mění logo, aby si ji lidé nespojovali s telefony. Ty přitom aktivně licencuje

Nokia dvakrát jinak. Původní legenda mění logo, aby si ji lidé nespojovali s telefony. Ty přitom aktivně licencuje

** Nokia mění své logo... **...bavíme se však o Nokii, která vyrábí síťové komponenty ** Smartphonům od HMD Global ikonické logo NOKIA zůstává

27.  2.  2023 | Martin Chroust|3

MarketingMWC
Carl Pei z Nothingu otestoval OnePlus 11. Telefon podle něj vypadá prémiově, ale ztratil vlastní identitu | Zdroj: Nothing

Carl Pei z Nothingu otestoval OnePlus 11. Telefon podle něj vypadá prémiově, ale ztratil vlastní identitu

** Carl Pei je mistr marketingu a šéf firmy Nothing ** Tentokrát však na svém YouTube kanálu otestoval OnePlus 11... **...tedy novinku firmy, kterou před lety osobně založil a vedl

14.  2.  2023 | Martin Chroust

SrovnáníSmartphony
Jak poznat marketingový hovor a jak si na nevyžádané telefonické nabídky stěžovat u ČTÚ

Jak poznat marketingový hovor a jak si na nevyžádané telefonické nabídky stěžovat u ČTÚ

21.  12.  2022 | Jan Láska|15

Ochrana spotřebiteleLegislativaČTÚ
Seskočte z plotu. Samsung v reklamě nabádá, aby uživatelé „konečně“ přešli z iPhonů na telefony řady Galaxy | Zdroj: Samsung US

Seskočte z plotu. Samsung v reklamě nabádá, aby uživatelé „konečně“ přešli z iPhonů na telefony řady Galaxy

** Reklamy Samsungu jsou v USA tradičně „na hraně“ ** V té nové Samsung nabádá uživatele, aby seskočili z plotu ** A co Apple? Ten na hozenou rukavici již tradičně nereaguje

16.  12.  2022 | Martin Chroust|29

ReklamaUSA
Samsung si na Twitteru dobírá Apple: Novinky jsou fajn, ale dejte vědět, až začnete telefony překládat

Samsung si na Twitteru dobírá Apple: Novinky jsou fajn, ale dejte vědět, až začnete telefony překládat

** Samsung pokračuje ve srovnávací kampani s Applem ** Na Twitteru se ho ptá, kde má svá skládací zařízení ** Dalším vytýkaným nedostatkem je „jen“ 48Mpx fotoaparát

12.  9.  2022 | Martin Chroust|81

Reklama
Šílená reklama na Samsung Galaxy Z Flip4 si bere jako rukojmí uživatele Applu s „vymytým mozkem“

Šílená reklama na Samsung Galaxy Z Flip4 si bere jako rukojmí uživatele Applu s „vymytým mozkem“

** Samsung se v reklamách v USA nebojí zajít až na hranici možného ** Tentokrát si vědomě i skrytě utahuje z Applu ** Tato srovnávací reklama by v Česku rozhodně neprošla

8.  9.  2022 | Martin Chroust|21

ReklamaUSA
Oppo se stalo partnerem UEFA. Jeho logo ozdobí stadiony a vysílání evropské Ligy mistrů

Oppo se stalo partnerem UEFA. Jeho logo ozdobí stadiony a vysílání evropské Ligy mistrů

** Značka Oppo chce být v Evropě více vidět ** Stala se tak partnerem fotbalové Ligy mistrů UEFA, a to na dvě sezony ** Již dříve bylo možné značku vidět na vybraných tenisových turnajích

24.  7.  2022 | Martin Chroust|4

PropagaceOstatní
Reklamy přichází už i na zamykací obrazovky telefonů. Co z toho bude mít uživatel?

Reklamy přichází už i na zamykací obrazovky telefonů. Co z toho bude mít uživatel?

** Na smartphony se chystá reklama ** Uživatelé ji budou mít přímo na své zamykací obrazovce ** Schovávat se bude za líbivé tapety

8.  7.  2022 | Martin Miksa|75

SoukromíReklamaMarketing
Konec otravným hovorům. Od července začne platit zákaz nevyžádaného telemarketingu

Konec otravným hovorům. Od července začne platit zákaz nevyžádaného telemarketingu

** Od 1. července platí novela zákazu omezující otravný telemarketing ** Firmy vás budou moci kontaktovat jen se souhlasem předem ** Úprava se nevztahuje na firmy oslovující své stávající zákazníky

28.  6.  2022 | Martin Miksa|32

TelekomunikaceNevyžádané hovoryČTÚ
Není voděodolnost jako voděodolnost. Samsung dostal v Austrálii obří pokutu za klamavou reklamu  | Zdroj: accc.gov.au

Není voděodolnost jako voděodolnost. Samsung dostal v Austrálii obří pokutu za klamavou reklamu

** Před šesti lety se do řady Galaxy dostala voděodolnost IP68 ** Samsung v reklamách naznačoval využití telefonu u moře a na pláži ** Po letech dostal za klamavou reklamu přes prsty

24.  6.  2022 | Martin Chroust|7

VoděodolnostPokuta
To se jen tak nevidí. Nothing Phone ještě nebyl oznámen, a výrobce už jej draží za tisíce dolarů

To se jen tak nevidí. Nothing Phone ještě nebyl oznámen, a výrobce už jej draží za tisíce dolarů

** Značka Nothing má zajímavý marketing ** Zatím neoznámený telefon prodává formou aukce ** Prvních sto kusů bude mít na svém těle vyražena sériová čísla

22.  6.  2022 | Martin Miksa|3

NothingDražbaAukce
Zaplať a udělej si sám! Co je IKEA efekt a proč ovlivňuje i vás

Zaplať a udělej si sám! Co je IKEA efekt a proč ovlivňuje i vás

** S IKEA efektem jste se potkáváme v mnoha situacích ** Proč ochotně platíme za to, že si produkt sestavíme sami? ** Vědecké studie odhalují roušku marketingových tajemství

23.  5.  2022 | Karel Kilián

Truecaller je aplikace pro odhalení jmen volajících. Za dva roky se chce dostat do 100 milionů mobilů | prnewswire

Truecaller je aplikace pro odhalení jmen volajících. Za dva roky se chce dostat do 100 milionů mobilů

** Znáte aplikaci Truecaller? ** Skvělý pomocník pro filtraci nevyžádaných hovorů má novou metu ** Do dvou let se dostane do 100 milionů telefonů se systémem Android

10.  2.  2022 | Martin Chroust|11

Nevyžádané hovoryMobilní aplikace