O2 jde naproti uživatelům Applu. Bude s nimi komunikovat přes iMessage

O2 rozšiřuje možnosti komunikace se svými zákazníky. Majitelům zařízení od Applu dává možnost komunikovat přes zprávy iMessage. Tato forma konverzací je součástí služby známé jako Apple Business Chat, kde mohou zákazníci napřímo oslovit danou společnost. O2 uvádí, že až pětina smartphonů v jeho síti běží na operačním systému iOS.

Komunikace přes Apple Business Chat je podobná posílání klasických textových zpráv. Zákazník si na webu O2 zvolí v sekci Podpora položku Apple Messages a ihned je přesměrován do okna chatu. Na stejné místo se dostane i po klepnutí na „Apple bublinku“ v pravém dolním rohu stránky.

V samotné konverzaci lze potom využít dvě funkce: List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru, nebo Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika . Vybraný termín se zákazníkovi rovnou zapíše do kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace.

O konverzace se starají lidští operátoři, každý z nich dokáže obsloužit až tři textové konverzace najednou. Do budoucna chce O2 a jeho dceřiná technologická firma Mluvii zprovoznit i chatbota, který bude coby chytrá asistentka Eva komunikovat se zákazníky přímo v iMessage.

Diskuze (5) Další článek: Apple prý přestává vyrábět iPhone 12 mini, zásob na zbytek roku je dost

Témata článku: , , , , , Eva, Konverzace, Zákazníci, Uživatelé, Operační systém,