Jan Láska|6
** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují
Aleš Pospíšil|116
** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů
Aleš Pospíšil|29
Aleš Pospíšil|1
Regulátor zahájil s O2 hned dvě správní řízení, nelíbí se mu automatický dokup dat a že si operátor účtuje peníze bez ptaní. O2 s ČTÚ pochopitelně nesouhlasí...
Aleš Pospíšil|28
Jan Posejpal|11
Na ČTÚ si stěžuje čím dál tím víc spotřebitelů, kterým operátor po nabídkovém telefonátu změnil tarif a přidal úvazek. Braňte se, zákon je na vaší straně.
Aleš Pospíšil|18
Nesouhlas s naúčtovanou částkou, vtíraví podomní prodejci a problémy Vodafonu s přenosem čísel opět zvýšili počet stížností, které chodí na ČTÚ.
Aleš Pospíšil|35
ČTÚ zveřejnil na co a na koho si zákazníci stěžují. Vodafone málem nahradil O2 na nelichotivém prvním místě. Mohou za to problémy se samoobsluhou.
Aleš Pospíšil|45
Jan Posejpal, |49
redakce|3
Podobná témata: O2, Internet v mobilu, Články, Srovnání, ZEK, Vodafone, Podomní prodej, Služba, Bleskovky, Kauzy, Hospodaření a finance, Ostatní, Vyúčtování, ČTÚ, Smlouvy, T-Mobile, Výpověď, Operátoři
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.