Honor během první poloviny roku meziročně zaznamenal 32% nárůst prodejů. Vizionářská strategie mladého technologického brandu se vyplácí a přináší první ovoce. O České republice je z hlediska obliby značky slyšet i v globálním kontextu. Nejen díky fitness hodinkám Honor MagicWatch 2a notebookům Honor MagicBook se Česká republika v prodejích šplhá na přední pozice.
Strategie 1+8+N přináší značce Honor první ovoce
Honor se v první polovině roku dostal do první pětky nejprodávanějších telefonů v České republice. V Rusku se pak stal vůbec nejprodávanější značkou chytrých telefonů s 25,9% podílem na trhu. Za první čtvrtletí roku 2020 byl Honor v první pětce v prodeji chytrých telefonů také v Saudské Arábii, kde si vysloužil třetí místo v kategorii high-end chytrých telefonů.
V kategorii nositelné elektroniky v prvním čtvrtletí roku 2020 patří do pětky nejúspěšnějších zemí z hlediska prodejnosti Rusko, Malajsie, Česká republika a Indie.
V červnu 2020 se série Honor MagicBook vyšplhala na první místo za nejlépe prodávaný ultrabook v Rusku. Honor MagicBook 14 se stal druhým nejvíce prodávaným produktem na českém eshopu Datart.cz. Čtvrté místo za nejlépe prodávaný produkt získal na německém notebooksbiliger.de, páté místo za nejprodávanější notebook a desáté místo za nejprodávanější produkt vůbec na francouzském Boulanger a do desítky nejlépe prodávaných nových produktů na Amazon.co.uk s hodnocením zákazníků 4,9 hvězdiček.
Eshop HIHonor.COM si udržuje stabilní růst prodejů i počtu registrovaných uživatelů
Oficiální online eshop HIHonor.com se širokým výběrem produktů a také vypracovaným zákaznickým servisem dál roste. HIHonor.com zaznamenal 146% nárůst prodejů v první polovině roku 2020.
K tomu přispěla také 30% návratnost investic z prodejů série Honor MagicBook a 20% návratnost investic z prodejů chytrých hodinek Honor MagicWatch 2. Oba produkty mají výrazný vliv na vývoj obchodních výsledků značky Honor v západní Evropě. Prozatím Honor spustil celkem 14 eshopů s více než 2,79 miliony registrovaných uživatelů po celém světě.