ReDat pro callcentra: odhalí i hrané emoce

Diskuze čtenářů k článku

sevenheaven  |  29. 09. 2008 16:19

Tato technologie je již v používání pár let společností Nice Systems ...
krom toho články podobného stylu čtenáře MobilManie nezajímají.
Raději žádný článek než špatný článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambam  |  29. 09. 2008 14:51

Už vidím, jak s tímhle vynálezem operátora bude chtít dělat tak maximálně Ukrajinec. Operátor je stresující povolání a s tímhle tam ten stres přibyde, protože velký bratr bude zkoumat každý detail a časem se na to i Ukrajinci vykašlou a pak budeme mít jen hlasové samoobsluhy třeba ve stylu Týny od TM :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 09. 2008 16:32

A Ty jsi už někdy operátora dělal? Hm? To u nás je pohodička, príma kolektiv... :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwick  |  29. 09. 2008 20:11

To rád věřím když ti volaj xichti do "Klubu". To je samí co máš na sobě. Co si čím děláš a tak...viď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  29. 09. 2008 16:37

Přesně tak.. Práci operátora jsem dělal a musím říct, že s tímhle "za zády" už bych do toho nešel vůbec.. Vždyť je to úplně úchylné.. I samotný zákazník by si měl uvědomit, že volá živému člověku a ne stroji.. Člověk zkrátka občas chybu udělá.. Jenže s tímhle systémem by za chvíli po člověku chtěli "strojovou" úroveň..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  29. 09. 2008 20:10

vsak jo. uz to nebude zadny pozdrav (to by byl uknown command), bude jasne strukturovat typ pozadavku a akci (zavolas a reknes: aktivovat internet) a bude to, uslysis jen neco ve stylu "pozadavek proveden" a smitec uz zande vykecavani s operatorem na telefonu a dohadovani se ze faktura neni spravna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  29. 09. 2008 14:34

V poslední době se to tu jen hemží neoznačenou reklamou, odkazy na ebay a podobně. Opravdu to má MM zapotřebí? Opravdu musí hluchá místa zaplňovat tímto? Toto ani není článek, je to zkopírovaná tisková zprá či co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marconi  |  29. 09. 2008 21:27

Je to tiskovka, stačí se kouknou pod titulek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  29. 09. 2008 14:32

vyhazovani penez za zbytecnou vec tem co nemaji co na praci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanmus  |  29. 09. 2008 14:23

No, hezky PR clanek, ale chtelo by to uvest i nejake priklady, nahravky, grafy ci analyzy. Co tato technologie prinese beznemu uzivateli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  29. 09. 2008 20:07

beznemu uzivateli nic, ale pokud by sis chtel doma zridit callcentrum tak vis co si nutne musis poridit jinak nebudes efektivni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor