T-Mobile startuje první letošní velkou marketingovou kampaň. V ní se zaměří na výhody své mobilní aplikace Můj T-Mobile, kterou v současnosti používá více než polovina všech zákazníků z řad domácností, kteří mají smartphone. Kampaň propagující tu nejlepší péči a pohodlí v digitálním světě se objeví během března a dubna v TV, on-line médiích, na sociálních sítích i v prodejnách operátora.
„Mobilní aplikace Můj T-Mobile se velmi dobře zabydlela v chytrých telefonech našich zákazníků. Používá ji sedm z deseti tarifních zákazníků se smartphonem z řad domácností,“ říká Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace T-Mobile, a dodává: „V kampani chceme ukázat na jednoduchých příkladech, jak si lidé s její pomocí mohou usnadnit život. Vše potřebné vyřídí kdykoliv a odkudkoliv přímo na displeji svého chytrého telefonu, nemusí už chodit do prodejny nebo volat na infolinku.“
T-Mobile představí svou mobilní aplikaci prostřednictvím těch nejčastějších situací, které zákazníci řeší se svým operátorem. Díky apce je mohou mít vyřízené doslova během několika sekund odkudkoliv: ať už se jedná o dobití Twist kreditu, vyzvednutí měsíčních dat k tarifu v aplikaci, zaplacení faktury, ale i jen přehled o všech službách, které členové rodiny využívají a do apky je snadné je přidat. Televizní část kampaně poběží od 3. března do 18. dubna. V on-line médiích a na sociálních sítích se bude objevovat od 1. března do 30. dubna 2021.
Rok 2020 jasně ukázal, jak důležité je mít funkční digitální prostředí a procesy pro zákazníky. Proto se v loňském roce rozšířilo množství funkcí, které aplikace svým uživatelům nabízí. Dříve plnila především roli samoobslužnou, nyní lze jejím prostřednictvím pořídit nový telefon, provést změnu tarifu, přidat další číslo a mít tak všechny služby celé rodiny na jednom místě, zaplatit online fakturu, vyzvednout si odměnu apod. Z aplikace se tak stal plnohodnotný prodejní kanál a zároveň plní roli, kde zákazníci najdou své odměny tzv. Srdcovky. Počet uživatelů – firemních a nefiremních – vzrostl o 16 % v porovnání s rokem 2019. Množství služeb zařazených v aplikaci dosáhlo 1,73 milionu. Nejrychleji přibývali v aplikaci uživatelé předplacených karet Twist.
Nejčastěji zavítají zákazníci do aplikace kvůli kontrole svých služeb, zaplacení vyúčtování (+52 % vs. 2019), dobití kreditu (+43 %) či požadavku na změnu svého tarifu. Velkou oblibu získaly služby Google Pay a Apple Pay. Například v prosinci 2020 přes ně provedli zákazníci téměř každou druhou platbu. Do aplikace se ale chodí i pro odměny – ať už to byla v rámci jarní vlny pandemie neomezená data, nebo od 29. října extra data k tarifům, které si zákazníci vyzvedávají pravidelně každý měsíc.
Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce 30 a 15 vteřin. On-line tvoří kombinace osvědčených formátů, především brandingy, skyscrapery, kterou doplňují mobilní formáty, videa a spoty u podcastů. V plánu nechybí ani facebook, Instagram a Twitter.
Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujalo duo Wolfberg – Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda. Produkci zajistila společnost Creative Embassy, plánování a nákup médií jako tradičně MediaCom Prague.