O tématu Vyúčtování jsme již napsali řadu článků. Dozvíte se z nich všechny důležité informace.
9. 12. 2022 | tisková zpráva, |19
** Zahájení reklamace nemá odkladný vliv na uhrazení platby ** V případě nespokojenosti s vyřízením reklamace pomůže ČTÚ ** Vše je lepší řešit písemně a hlavně si hlídat lhůty
30. 8. 2022 | Jan Láska|15
16. 3. 2022 | Jan Láska|7
23. 1. 2023 | Jan Láska|21
25. 5. 2020 | Jan Láska|6
2. 12. 2019 | Jan Láska|11
25. 4. 2019 | Jan Láska|3
21. 2. 2019 | Jan Láska|4
26. 11. 2017 | Aleš Pospíšil|13
19. 9. 2017 | Aleš Pospíšil|4
Nelíbí se vám, že O2 po dosažení zaplaceného objemu dat už ne zpomalí, ale rovnou zastaví internet? „Reklamujte,“ radí ČTÚ. Pomoc nabízí i úřad samotný.
15. 6. 2016 | Filip Kůžel|40
10. 3. 2015 | Aleš Pospíšil|22
3. 12. 2014 | Jan Láska|10
27. 11. 2013 | Aleš Pospíšil|2
1. 8. 2013 | Jan Posejpal|29
20. 9. 2012 | Aleš Pospíšil|7
Podle novely zákona o elektronických komunikacích je základem e-mailová faktura. Za papír si operátoři většinou nechají zaplatit.
24. 7. 2012 | Jan Láska|18
16. 7. 2012 | Aleš Pospíšil|6
Máte trable s operátorem? Nesouhlasíte s výsledkem reklamace? Můžete se ještě obrátit na ČTÚ, poradíme co a jak.
14. 12. 2011 | Aleš Pospíšil|40
31. 1. 2011 | Filip Kůžel|31
17. 12. 2008 | Michal Režnar|6
O peníze tady půjde „až v první řadě“. Podraží Pošta, podraží i operátoři a kdo že to všechno zaplatí?
4. 12. 2007 | Aleš Pospíšil|51
12. 9. 2007 | Aleš Pospíšil|15
23. 10. 2006 | Michal Režnar|10
13. 7. 2003 | Tomáš Votruba|24
Podobná témata: Zákaznický servis, Hospodaření a finance, T-Mobile, iTunes, Kreditní karta, Ochrana spotřebitele, Bonus, Mobilní aplikace, Hlasový asistent, Regulace, Ostatní, EU, Operátoři, Mobilní platby, iPhone, Roaming, ZEK, Praha, Kredit, Služba
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.