Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Záruka.
26. 11. 2020 | Jan Láska | 88
4. 11. 2020 | Jan Láska | 2
28. 4. 2020 | Jan Láska | 5
Reklama
23. 3. 2020 | Jan Láska
23. 4. 2020 | Jan Láska
15. 4. 2020 | Martin Chroust | 1
** Šťastní ti, kterým se nikdy nic nepokazilo. ** Pokud vaše zařízení nepracuje tak, jak má, můžete je reklamovat. ** Je ale třeba znát pravidla, ať netaháte za kratší konec.
22. 2. 2020 | Týden | 3
4. 12. 2019 | Jan Láska | 9
25. 9. 2019 | Martin Chroust | 3
4. 8. 2019 | Martin Chroust | 73
8. 7. 2019 | Jan Láska | 3
20. 4. 2019 | Týden | 61
16. 3. 2019 | David Polesný | 11
13. 10. 2018 | David Polesný | 1
23. 9. 2018 | Filip Kůžel | 37
4. 5. 2018 | Martin Chroust | 2
9. 4. 2018 | Jan Láska | 5
Přichází možná nejrevolučnější BlackBerry všech dob. Z Androidu – platformy prolezlé červy – zkusí udělat bezpečný trezor pro uživatelská data.
24. 8. 2015 | Filip Kůžel | 47
Jak asi může vypadat „doživotní záruka“ u pouzdra za pár stovek? Zkusili jsme to a byli jsme příjemně překvapení.
8. 11. 2012 | Martin Chroust | 14
V důsledku dvouleté záruky budou mobilní telefony Nokia pro koncové zákazníky dražší až o osm set korun; jde tedy o zvýšení ceny i o více než deset procent.
19. 1. 2003 | Petr Broža | 33
Od nového roku bude platit dvouletá záruka na většinu zboží, na kterou byla až dosud uplatňována šestiměsíční nebo roční záruka. Ačkoliv na první pohled přináší jen samá pozitiva, skrývá také určité problémy.
24. 12. 2002 | Petr Broža | 91
16. 12. 2002 | tisková zpráva | 7
Podobná témata: Aplikace, Reklamace, USB-C, Návody, Huawei P30, Aktualizace softwaru, Messenger, NAS, Pojištění, Samsung Galaxy S7 Edge, Huawei P20 Pro, Servis, Galaxy, Zákaznický servis, Telefony, LTE, Evropská komise, Týden Živě, Evropská unie, Slevy